Страница 144 от 147

Публикувано на: Сря Апр 04, 2012 4:40 pm
от driver
какво не се знае оксижен

Публикувано на: Сря Апр 04, 2012 5:11 pm
от bdz46
Вероятно ще я правят, защото има остатъчна стойност от ГПР и не е толкова изгоряла.
Затова се хванаха да правят и 161 и 188 като се удариха, а 152 и 156 бяха и двете на много километри и с протоколи и ги бракуваха.

Публикувано на: Съб Апр 07, 2012 6:17 pm
от n0_aLoNe
44 179 днес след 2610 спира, ще се разковачва цялата, ще се търси от къде дава земно ( на двете групи вече ).

Публикувано на: Съб Апр 07, 2012 6:43 pm
от bdz46
Голяма мистерия с това земно.
10 пъти я правят и нищо и няма, като подкара влак се съдира да го дава.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 7:31 pm
от 44142
Дошло е писмо в депо СФ (което не съм го видял с очите) за разкомплектоване на 44072, 073, 075, 080, 083, 143 и 148. След разкомплектоването им ще бъдат подадени за рязане.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 7:33 pm
от KRAKOMOBILA
Много жалко за 080 най-вече.. мислех, че тя поне ще остане.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 7:37 pm
от 44142
То тези машини се водят на холдинга. Същото е и положението със 163,165 и 166. Водели са на холдинга и си ги искали да ги продадат за скраб. В ДЦА били я вкарали 166 за ГПР. Сега са я изкарали и като питаш някой, всеки казва, че ще ярежат. Щура работа.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 8:02 pm
от VESO
А какво ще стане с климатика на 080? Няма ли да го демонтират и прехвърлят на някоя друга машина?

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 8:04 pm
от 44142
Те и на 152 демонтираха климатика но не се появи на друга маш.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 8:25 pm
от KRAKOMOBILA
За 166 и аз го чух това, че ще я режат. 163 и 165 работят към ПТП.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 3:16 am
от Nikss
Е как така ще я режат, като си е напълно окомплектована? :o
Що се отнася до сф машини, предвидени за рязане, нека режат и като стане пак удар както с 44 161, ще ми дирят кош от Трънчовица :evil:

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 5:22 am
от KRAKOMOBILA
Като стане удар като 161 - явно ще режат и ударените. Новите шефове направо "реформираха" БДЖ - от здрави локомотиви в течен метал. Егати реформата.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 7:27 am
от Nikss
Нека, нека - тамън повечко донори - чисти сметки. :evil:
Е тия верно тотално е*аха майката на всичко, уроди. :evil:

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 8:37 am
от stankos
Ами явно така са решили : Машините без остатъчна стойност ( демек счетоводно напълно амортизирани ) се отписват като актив , бракуват и нарязват . Да речем след година започват да реват с цяло гърло : Няма машини , ЕК дайте пари да си купим машини !!!

Това е за ППП .

За ПТП друг ще му мисли тогава .

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 5:26 pm
от KRAKOMOBILA
За 166 все по-упорито се говори, че ще се реже. 165 и 163 са с лицензи за ПТП.