Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Ами,без да коментирам много...ще кажа само едно. Това обяснява всичко. :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нещата почнаха от модернизирането на 42 в ЖПЗ. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Дори и новите им локомотиви са неприлично скъпи , пък какво остава за частите на старите ! И то това не се отнася персонално към нас , а изобщо. Макар и ние да си имаме определена вина .
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Нещата са започнали още с модернизирането на 41 в ЖПЗ и вече върха е било 44 001/002.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Добре,защо е трябвало тукашни хора да правят модернизации не мога да разбера? Само от интерес питам. Не са ли знаели тези умници,че не може така? :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Решението е взето поради незадоволителната работа на серия 41 дори след модернизирането им в Чехия, като се е започнало с възстановяване на опожарени лок, а в последствие е взето решението всички да се модернизират в ЖПЗ. При модернизирането са използвани елементи и апарати от други серии лок и така всеки лок сам по себе си е бил уникален. При серия 42 модернизацията в ЖПЗ е предприета поради проблеми с кошовете, които дори при най-лек удар са се огъвали, а и е имало немалко случаи челните стъкла да падат. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Ясно,благодаря. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 149 отново работи. Явно ще повърви още.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

149 е с протокол за надпробег. Лок вече е с табелки МЕЗДРА.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44198 днес след 2610 спря за КР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

198 не е ли на ограда откакто се запали на 5626? 2610 дойде с 44 179 :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стари са ти сведенията.
198 тръгна веднага след като я изчистиха от праха.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нямам сведения, но не съм я виждал, нито съм чел от някой, че се движи. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
45-158

Мнение от фена »

Знае ли се каква ще е съдбата на 45-158 след пожара или все още не ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не се знае нищо.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация