


Решението е взето поради незадоволителната работа на серия 41 дори след модернизирането им в Чехия, като се е започнало с възстановяване на опожарени лок, а в последствие е взето решението всички да се модернизират в ЖПЗ. При модернизирането са използвани елементи и апарати от други серии лок и така всеки лок сам по себе си е бил уникален. При серия 42 модернизацията в ЖПЗ е предприета поради проблеми с кошовете, които дори при най-лек удар са се огъвали, а и е имало немалко случаи челните стъкла да падат. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm



Знае ли се каква ще е съдбата на 45-158 след пожара или все още не ?
Информация
Модератори