Страница 142 от 147
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 1:10 pm
от 42 072.9
144 била почти готова според думите на хора от ремонта.
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 1:12 pm
от 44142
Миналия месец изобщо не изглеждаше да е готова за съжаление. Най тъпото е, че машините на оградата в ПД сигурно ще се режат а можеше да вземат един кош и да сменят табелките. Нито щяха да дават пари за силов кабелаж нито за оперативен.
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 1:15 pm
от 44142
От коя страна е горяла 158? Откъм проходния или не проходния коридор?
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 1:32 pm
от Nikss
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 2:12 pm
от 44142
Ако само от тази страна е така, то значи че е горяла от страната на тяговия трансформатор.
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 2:46 pm
от 46 242
Ако бяха запецнали в междугарието- примерно в острата крива 50, щеше да стане интересно.... Как върви пожарна по релси и чакъл

Крайно време е тези дараци да се извадят от експлоатация. Все минавате метъра, с много късмет, но рано или късно играчката ще стане плачка. Твърдо съм убеден в това.
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 3:31 pm
от 44142
Като не се отпускат пари за ремонти с какво да се направят. Лок спират за голями ремонти но се пускат да вървят с извършени по малки ремонти. Пример е 44100. Лок спря за КР но му извършиха извънредно ГПР5 където го няма никъде по книгите. И новите мотриси вървят с една камара неизправности понеже няма резервни части и за тях.
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 4:42 pm
от 45-170
при пробите миналата седмица 158 е стигнала до Мездра изток и е дала газ,явно и след това е имала някъкав проблем.
Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 5:24 pm
от bdz46
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 10:34 am
от WOLFMX
46 242 написа: Крайно време е тези дараци да се извадят от експлоатация. Все минавате метъра, с много късмет, но рано или късно играчката ще стане плачка. Твърдо съм убеден в това.
Не съм съгласен. Ако от Подуяне не бяха преустроили тези два прословути локомотива 44001 и 002 без разрешението на "Шкода",защото реално тези локомотиви са собственост на тази фирма Чехите нямаше да ни отрежат за резервни части и да надуят цените на макс на същите.
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 11:16 am
от Saruman
Чакай сега машините са си наши, за кво да им искаме разрешение! Купи си кола опел и си смени двигателя с фордов да речем и кво от опел ще ти туряп по-високи цени за частите, щото без позволение си правил промени по колата си??!??
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 12:54 pm
от WOLFMX
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 12:58 pm
от turboto
Дo колкото си спомням по договор май беше че до изтичане на експлоатационния им срок не може да се правят промени (модернизации) освен от Шкода... или нещо такова ако не бъркам
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 1:00 pm
от WOLFMX
Да,да именно. Това имах впредвид,но не го оформих правилно. Благодаря.

Значи това ли е или?
Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 1:03 pm
от bdz46
Защото даваме техните локомотиви на световнонеизвестната Кончар да ги търбуши и модернизира.
Николай може да си сложи двигател Форд на Опела, но ще е един от 10 000, а тук става дума за цяла серия локомотиви.
А отделно от по-рано има напрежение с чехите заради няколко 43 300 и 42 100, на които пише "Произведено в България".
Реално Шкода не може да ни държи сметка какво правим с нашите си локомотиви, но с право се сърдят и могат да ни откажат части или да надуят цените.
А експлоатационния срок на 44 104 и 145 беше отдавна изтекъл към 2004 г.