Страница 15 от 40
Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 7:49 pm
от Nikss
VESO написа:И аз съм забелязвал , че доста служители на железницата като се качат на влак , отиват към първокласните вагони.И са прави хората - няма гъчкане , няма цигани и могат да се опънат на спокойствие.
Баща ми като пътува за работа се качва в 1 класа понеже познава началник влака/кондуктора на влака с който пътува...аз тази година като се прибирах от Варна с
2612 след Горна Оряховица се смени бригадата и баща ми понеже ги познаваше и се прехвърлихме в 1 класа...е,имаше хора,но пък...беше по-комфортно за разлика от 2 класа.А иначе в
4612/4613 в 1-класния вагон си има хора макар и по 2-3-ма в купе-лично съм оглеждал преди около 20-тина дни като се връщах от София...
Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 8:43 pm
от VESO
rexkos написа:...
Днес останах приятно изненадах, когато видях влака не в този състав. Беше следният:
B 74 серия, варненски
B 74 серия, плевенски
A 50 серия, софийски
2B 74 серия, варненски
Ако плевенчани и софиянци не бяха осигурили общо 2-та вагона, сещате се какъв щеше да бъде съставът му днес.

Един вагон , при това първокласен.Аз досега освен пътническият "Миньор" , няколко случая с бързи влакове на гара Кулата и показаната
тук "красота" не съм срещал влак с един вагон в състава си.
Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 9:00 pm
от pavel
У нас първата класа е много относително понятие. Аз си вземам билет за първа класа понякога профилактично, когато очаквам влакът да е много фрашкан, просто за да има къде да седна. Или за да се изтапаня пред кондуктора, че съм платил по-скъпо, та да се кача в 361 вместо в 5621... Но сядам в първа само в случай, че във втора няма място независимо от това какво е написано на билета ми...Защото в 90 % от случаите първокласният вагон е в такова окаяно състояние, само дето има жълта лента над джамовете....демек във втора класа е къде-къде по-добре. В Чайката например, дори да имам билет за първа класа, сто процента няма да седна в инвалидния фургон..А знаете ли колко напълно еднакви вагони има, но едни от тях са първа класа, едни втора - пример - ГДР-ските 10 50 и 21 50 - изцяло еднакви са, но едните имат жълта лентичка, а другите не. Друг пример - Дезирото - никаква разлика между първа и втора класа, но там поне първата класа е невалидна, като в пътническите влакове, в които често слагат първокласни вагони. Имал съм и случай, когато билетът ми е първа класа, но влакът просто не съдържа първокласен вагон. За каква първа класа говорим въобще...А в Австрия абсолютно всички влакове само за вътрешно съобщение нямат първа класа. Дори съм виждал първокласни вагони, чиито врати има бележка, написана на компютър, на която е показано, че вагонът е втора класа. Това същото го видях няколко пъти и в Унгария....А неотдавна четох една статия, в която журналистът разказва как си е купил билет до Букурещ и обратно първа класа, но във влака и в двете посоки седящият вагон бил само един и второкласен....
Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 9:34 pm
от rexkos
VESO написа:
Един вагон , при това първокласен.Аз досега освен пътническият "Миньор" , няколко случая с бързи влакове на гара Кулата и показаната
тук "красота" не съм срещал влак с един вагон в състава си.
Бих добавил още 30111/30114, 30113/30112, 30123/30122, КПВ в карловския регион, 50131/50132, 50133/50134, 60201/60202, Гюешевските 6026x, част от Троянските влакове и да не изреждам повече.

Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 9:46 pm
от VESO
Троянските влакове нали вече са с DESIRO? Виж , за пътника от Дупница до Кулата не се бях сетил.Колкото до 50231/50232 съм го виждал преди време с два вагона , а тази снимка , която намерих в Интернет:

го потвърждава.
Вагони
Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 9:49 pm
от choveka_vlak
Веско, можеш ли да посочиш в"график" къде са "Дезирата"???

Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 9:50 pm
от VESO
Поне за линията до Троян съм сигурен , понеже приятелката ми е от Ловеч и всеки ден се качва от сп.Ловеч където и е апартамента и отива до гарата с влак , понеже кантората на баща и е на центъра

Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 11:28 am
от Naskoni
VESO написа:Виж , за пътника от Дупница до Кулата не се бях сетил.Колкото до 50231/50232 съм го виждал преди време с два вагона...
Тези пътнически бяха с три вагона, когато бях ученик, т.е. след 91г. Не знам кога точно вагоните станаха два, но не ми беше никак приятно.

Отскоро, може би повече от година, вагончето е само едно. Почти съм сигурен, че не липсата на вагони, а пътниците без билет са виновни, защото като се направи справка за продадените билети, те клонят към нула... Съответно имаше спрени влакове, а сега да се радваме и на тези, които ги има.
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 2:19 pm
от VESO
Има резон в твоите думи , но аз моите впечатления ги базирам не на продадените билети , а колко точно пътници има във влака.Каква е причината за спада на пътникопотока е тема , която се е дискутирала многократно във форума , но съгласи се , че не може например в 50231 да има общо 10 души ( с превозната бригада) , а да се пускат цели 3 вагона при сегашната криза.
Друг пример -
ТОЗИ влак е добре известният 20132.Когато малко след Нова година пътувах с него до Мездра , в двувагонния състав имаше не повече от 30 души.Ако реално се гледа в този случай и един вагон му е напълно достатъчен. В някои дни обаче има доста пътници , но и те не са толкова голям брой , че да се пускат повече от два вагона.А много често е с цели 3.
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 3:02 pm
от 42 072.9
Преди няколко дни от БВ 3637 пътниците, които се трансбордираха между Дъскотна и Комунари се побраха в един автобус, дори имаше свободни места в това число превозната бригада, лок. персонал и двама полицаи.
Е какво...и на този влак ли да му орежат вагоните?
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 4:12 pm
от Naskoni
Ясно е, че някои влакове са пълни през делнични дни, когато се ползват основно от работници, а други в петък вечер, събота, неделя и понеделник сутрин, когато се позлват основно от ученици и студенти. (Пенсионерите си пътуват когато искат, нали

)
Затова си мисля, че броя вагони може да се променя за различните дни в седмицата според пътникопотока.
Много пъти съм се ядосвал на малкото вагони, когато пътуват учащите в Благоевград, лудницата е пълна. А през другите дни спокойно можеш да си намериш празно купе.
Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 5:47 pm
от 07
42 072.9 написа:Преди няколко дни от БВ 3637 пътниците, които се трансбордираха между Дъскотна и Комунари се побраха в един автобус, дори имаше свободни места в това число превозната бригада, лок. персонал и двама полицаи.
Е какво...и на този влак ли да му орежат вагоните?
Поради трансбордирането доста пътници са се отказали за момента! Виж след като се пусне нормалното движение нощните влакове от/към столицата ще са пълни почти 100% в последен работен и последен почивен ден....
Публикувано на: Сря Дек 05, 2007 12:42 am
от 46 242
За 63 отпада V max=100. Ако имате книжки-погледнете.
Публикувано на: Съб Дек 08, 2007 8:37 am
от Nikss
Една радостна новина от днес:вагоните,които най-вероятно ще подменят състава на КПВ50225/50220 от неделя днес са на опашката на ПВ 20110.Вагоните се връщат от ремонт,те са изцяло второкласни (Byu/Byuu) и са 6 на брой-т.е. състава на ПВ 20110 е 10 вагона-4 17-ки и 6 45-ци.
Публикувано на: Нед Дек 09, 2007 11:05 pm
от 44142
днес 50225 замина с 7 вагона 43 серия. По добре да ги бяха пуснали на 5623 или на някой друг влак. Сега ще ги съсипят тези вагони.