Баща ми като пътува за работа се качва в 1 класа понеже познава началник влака/кондуктора на влака с който пътува...аз тази година като се прибирах от Варна с 2612 след Горна Оряховица се смени бригадата и баща ми понеже ги познаваше и се прехвърлихме в 1 класа...е,имаше хора,но пък...беше по-комфортно за разлика от 2 класа.А иначе в 4612/4613 в 1-класния вагон си има хора макар и по 2-3-ма в купе-лично съм оглеждал преди около 20-тина дни като се връщах от София...VESO написа:И аз съм забелязвал , че доста служители на железницата като се качат на влак , отиват към първокласните вагони.И са прави хората - няма гъчкане , няма цигани и могат да се опънат на спокойствие.

Един вагон , при това първокласен.Аз досега освен пътническият "Миньор" , няколко случая с бързи влакове на гара Кулата и показаната тук "красота" не съм срещал влак с един вагон в състава си.rexkos написа:...
Днес останах приятно изненадах, когато видях влака не в този състав. Беше следният:
B 74 серия, варненски
B 74 серия, плевенски
A 50 серия, софийски
2B 74 серия, варненски
Ако плевенчани и софиянци не бяха осигурили общо 2-та вагона, сещате се какъв щеше да бъде съставът му днес.

У нас първата класа е много относително понятие. Аз си вземам билет за първа класа понякога профилактично, когато очаквам влакът да е много фрашкан, просто за да има къде да седна. Или за да се изтапаня пред кондуктора, че съм платил по-скъпо, та да се кача в 361 вместо в 5621... Но сядам в първа само в случай, че във втора няма място независимо от това какво е написано на билета ми...Защото в 90 % от случаите първокласният вагон е в такова окаяно състояние, само дето има жълта лента над джамовете....демек във втора класа е къде-къде по-добре. В Чайката например, дори да имам билет за първа класа, сто процента няма да седна в инвалидния фургон..А знаете ли колко напълно еднакви вагони има, но едни от тях са първа класа, едни втора - пример - ГДР-ските 10 50 и 21 50 - изцяло еднакви са, но едните имат жълта лентичка, а другите не. Друг пример - Дезирото - никаква разлика между първа и втора класа, но там поне първата класа е невалидна, като в пътническите влакове, в които често слагат първокласни вагони. Имал съм и случай, когато билетът ми е първа класа, но влакът просто не съдържа първокласен вагон. За каква първа класа говорим въобще...А в Австрия абсолютно всички влакове само за вътрешно съобщение нямат първа класа. Дори съм виждал първокласни вагони, чиито врати има бележка, написана на компютър, на която е показано, че вагонът е втора класа. Това същото го видях няколко пъти и в Унгария....А неотдавна четох една статия, в която журналистът разказва как си е купил билет до Букурещ и обратно първа класа, но във влака и в двете посоки седящият вагон бил само един и второкласен....
Бих добавил още 30111/30114, 30113/30112, 30123/30122, КПВ в карловския регион, 50131/50132, 50133/50134, 60201/60202, Гюешевските 6026x, част от Троянските влакове и да не изреждам повече.VESO написа: Един вагон , при това първокласен.Аз досега освен пътническият "Миньор" , няколко случая с бързи влакове на гара Кулата и показаната тук "красота" не съм срещал влак с един вагон в състава си.

Троянските влакове нали вече са с DESIRO? Виж , за пътника от Дупница до Кулата не се бях сетил.Колкото до 50231/50232 съм го виждал преди време с два вагона , а тази снимка , която намерих в Интернет:

го потвърждава.

го потвърждава.
Последно промяна от VESO на Чет Ное 29, 2007 9:49 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Веско, можеш ли да посочиш в"график" къде са "Дезирата"??? 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Поне за линията до Троян съм сигурен , понеже приятелката ми е от Ловеч и всеки ден се качва от сп.Ловеч където и е апартамента и отива до гарата с влак , понеже кантората на баща и е на центъра 

Последно промяна от VESO на Чет Ное 29, 2007 9:51 pm, променено общо 1 път.
Тези пътнически бяха с три вагона, когато бях ученик, т.е. след 91г. Не знам кога точно вагоните станаха два, но не ми беше никак приятно.VESO написа:Виж , за пътника от Дупница до Кулата не се бях сетил.Колкото до 50231/50232 съм го виждал преди време с два вагона...

Има резон в твоите думи , но аз моите впечатления ги базирам не на продадените билети , а колко точно пътници има във влака.Каква е причината за спада на пътникопотока е тема , която се е дискутирала многократно във форума , но съгласи се , че не може например в 50231 да има общо 10 души ( с превозната бригада) , а да се пускат цели 3 вагона при сегашната криза.
Друг пример - ТОЗИ влак е добре известният 20132.Когато малко след Нова година пътувах с него до Мездра , в двувагонния състав имаше не повече от 30 души.Ако реално се гледа в този случай и един вагон му е напълно достатъчен. В някои дни обаче има доста пътници , но и те не са толкова голям брой , че да се пускат повече от два вагона.А много често е с цели 3.
Друг пример - ТОЗИ влак е добре известният 20132.Когато малко след Нова година пътувах с него до Мездра , в двувагонния състав имаше не повече от 30 души.Ако реално се гледа в този случай и един вагон му е напълно достатъчен. В някои дни обаче има доста пътници , но и те не са толкова голям брой , че да се пускат повече от два вагона.А много често е с цели 3.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ясно е, че някои влакове са пълни през делнични дни, когато се ползват основно от работници, а други в петък вечер, събота, неделя и понеделник сутрин, когато се позлват основно от ученици и студенти. (Пенсионерите си пътуват когато искат, нали
)
Затова си мисля, че броя вагони може да се променя за различните дни в седмицата според пътникопотока.
Много пъти съм се ядосвал на малкото вагони, когато пътуват учащите в Благоевград, лудницата е пълна. А през другите дни спокойно можеш да си намериш празно купе.

Затова си мисля, че броя вагони може да се променя за различните дни в седмицата според пътникопотока.
Много пъти съм се ядосвал на малкото вагони, когато пътуват учащите в Благоевград, лудницата е пълна. А през другите дни спокойно можеш да си намериш празно купе.
Поради трансбордирането доста пътници са се отказали за момента! Виж след като се пусне нормалното движение нощните влакове от/към столицата ще са пълни почти 100% в последен работен и последен почивен ден....42 072.9 написа:Преди няколко дни от БВ 3637 пътниците, които се трансбордираха между Дъскотна и Комунари се побраха в един автобус, дори имаше свободни места в това число превозната бригада, лок. персонал и двама полицаи.
Е какво...и на този влак ли да му орежат вагоните?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори