Страница 15 от 25
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 10:03 pm
от 42 072.9
Би трябвало да си по-запознат от мен дали 126 струва или не...но с някои изключения всяка вечер кара кардамеца.
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 10:07 pm
от Nikss
Най-интересно за мен е справя ли се с отоплението, защото досега не съм чувал влак с 07 100 да е бил отопляван. Като причина да не се прави това съм чувал, че така се натоварвал много двигателя и било опасно.

Но така е, друго си е баба Шкода.

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 10:11 pm
от Labros
Nikss написа:Най-интересно за мен е справя ли се с отоплението, защото досега не съм чувал влак с 07 1хх да е бил отопляван. Като причина да не се прави това съм чувал, че така се натоварвал много двигателя и било опасно.

Но така е, друго си е баба Шкода.

Първо, Шкодата няма как да иде след Синдел. Второ, щом се подават 07 1хх, значи отоплението работи. Като не е свободен такъв локомотив, се подава и вагон-отоплител.
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 10:17 pm
от Nikss
За Шкодата ми е ясно, че не може да отиде от Сл нататък, но просто го дадох за пример тъй като 2007 г. когато пътувах с
2636 Чб-Сф в една от 47-ците беше северния полюс, в друга екватора, а пътниците бяха от Добрич и казаха, че до Синдел било студ. На 01.05 когато се връщахме от Пва с вл.
40164 с лок 07 111 отопление помнят форумците, че нямаше, а навън беше студ. До Дг мръзнахме, но нататък като дойде електровоза и веднага баня.

Та затова попитах да се знае какво е положението, явно не всички 07 100 са изправни относно кабелите за ВО.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 3:17 am
от 07
На 07 100 ВО работи на някои от позициите на контролера - над 10та и под 5та май не се включва.......
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 5:12 am
от Mario Evstatiev
В действителност, работата на преобразувателите за отопление на влака(ПОВ) е крайно незадоволителна. Опитваха се да ги оправят, но не се получи нищо и не е един случая, в който влак, теглен от 07 1ХХ си пътува студен. Но вината тук е на нашите ахмаци, дето напълниха на "Кончар"-ци гушите с пари за нещо, което е провал още при проектирането си - вместо тая купчина железа, можеше да си поръчат от руснаците генератори с извод за ВО и да си решим проблемите.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 7:13 am
от Nikss
Е да, ама нали сме големи специалисти, пък и в тоя недоимък пък генератори ще поръчваме... ае дай там на тия в Кончар, те разбират много.
Затова всичко е наопаки в държавата, защото сме големи специалисти и разбирачи по всичко.

Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 9:00 am
от 07
lok45111 написа:В действителност, работата на преобразувателите за отопление на влака(ПОВ) е крайно незадоволителна. Опитваха се да ги оправят, но не се получи нищо и не е един случая, в който влак, теглен от 07 1ХХ си пътува студен. Но вината тук е на нашите ахмаци, дето напълниха на "Кончар"-ци гушите с пари за нещо, което е провал още при проектирането си - вместо тая купчина железа, можеше да си поръчат от руснаците генератори с извод за ВО и да си решим проблемите.
Още по евтино щеше да излезе да се купят няколко дизел генератора и да се преоборудват стари вагон отоплители....
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 11:15 am
от VESO
Такива генератори са нужни за влаковете , движещи се по неелектрифицираните участъци в зимния период на годината.Някои си мислеха , че като ПВ-тата са обслужвани от DESIRO , за бързите и международните 071XX-X ще се справят и положението е готово.Да , ама си направиха сметката без кръчмар.И добре , че където има 55-00-ци с изправни котли , те спасяват ситуацията.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 11:37 am
от Labros
07 1хх ги пускат на ОПТИМА ЕКСПРЕС заради ресторант-вагоните- да могат да захранват фризери и хладилници с ток. На МБВ пак нашите вагони са със собствен котел. Не съм сигурен как седи въпроса с отоплението на чуждите вагони- дали е автономно или зависи от локомотива.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 11:48 am
от bdz46
07 100 за фризери и хладилници съвсем не стават.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 12:10 pm
от Labros
Така лятото ми обясни шафнер от Оптимата.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 12:43 pm
от 07
bdz46 написа:07 100 за фризери и хладилници съвсем не стават.
Зависи от системата на вагона, и какво точно подава ВО на 07 100? прав или променлив ток - ако е прав по може да се получи нещо но иначе ако е променлив с променливо напрежение и честота си е живо порно.....
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 12:44 pm
от VESO
За кухнята във вагон - ресторантите и бистрата не се ли изискваше постоянен ток без вариации в напрежението? Така е и при 63-ките.На модернизираните 071XX-X основният проблем е , че напрежението варира в зависимост от скоростта на локомотива.И по пътя на логиката излиза , че колкото е по - голяма скоростта , толкова напрежението по - високо и влакът по - добре отоплен.
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 12:48 pm
от 07
Напрежението варира в зависимост от позицията на контролера, а скоростта не зависи само от това, ако извода е директно от генератора мисля че максималното напрежение на генератора е 825 волта - трябва да има и трансформатор за да подаде поне 1000, лошото е че ако е директно от генератора се променя и честотата на напрежението, имах някъде таблица със честотата на въртене и напрежението на изводите не генератора на ДЛ 07 но кои я знае къде е забутана......