Страница 15 от 17

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 7:12 am
от Mario Evstatiev
43-та серия отдавна са си изкарали парите и са си навъртели службата. Нормален процес е, остарелия и амортизиран подвижен състав да се изважда от експлоатация и бракува. У нас може да се каже, че хората по депата са направо факири, щом успяват все още да крепят 43-та серия годна за експлоатация. Но! Когато извадят "Файтър"-ите от експлоатация какво ще ги замести? Цветков да беше казал от де пари за нови електровози, пък после да бракува!

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 12:04 pm
от NiGhtPiSH
Достатъчно Р-ки има на ограда, които трябва да бъдат ремонтирани. Аз се чудя защо по-дяволите тези машини не са в движение, а трябва да се движат неща като подводниците.

Защото в нормалния свят има нови доставки на локомтотиви поне на 10 години. У нас след доставката на Патетата нищо не е идвало.

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 12:05 pm
от Labros
:lol:

Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 6:08 am
от Nikss
То от години няма да му се не види... а после защо постоянно отлежават в халетата за случайни ремонти. При ограничен бюджет на един голям ремонт всичко се прави 5 за 4 и се праща да работи колкото се може по-бързо. :?

Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 9:16 pm
от Mario Evstatiev
Днес в София имаше засилено присъствие на "Файтъри":

:arrow: Русенската 43 550.3 беше прикачена да ползва трасе на БВ 4612 към Русе.
Изображение

:arrow: Отивайки към депото, на чело на товарен влак видях и 43 533.9 на депо Пловдив, която не бях мяркал след ремонта. Машината изглежда сравнително добре, поне на външен вид:
Изображение

:arrow: В депото на Екипировката пък се беше заредила 43 542.0, която очакваше да излезе за да поеме пътническия влак за Дупница. За разлика от другите два файтъра, тази и на външен вид е отчайваща:
Изображение

Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 9:53 pm
от bdz46
43 550 голяма излагация за русенци - повредено УБ и изгорял ДВ на калорифер ІІ кабина.
Да караш със 100 км/ч без отопление при -15 °С външна температура - безценно.
За щастие колегите са улучили топлата кабина.

Обаче трябва да се отбележи, че повредите бяха настъпили при движението на локомотва към София (незнайно как и защо се озовал тук с някакви товарни влакове). Всичко друго беше отлично по машината - чиста, тиха, плътна, яки компресори, работеща противобоксувъчна защита, добра возия дори при максималната скорост (като за 43) и отклонение на електрическите скоростомери спрямо Хаслера ±2 км/ч в целия диапазон между 0 и 100. Нищо общо с тукашните трошки.

Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 8:59 am
от Saruman
43 550.3 най-често се изявява на пърниците Р - ГО - Р, това са 40111 и 40102. Доста пъти съм я засичал именно на тези влакове. Добре ускорява, наистина е доста тих, спирачките добри, хубаво му стоят конските вагони които му подават :( .

Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 9:15 am
от Mario Evstatiev
Saruman написа:43 550.3 най-често се изявява на пърниците Р - ГО - Р, това са 40111 и 40102. Доста пъти съм я засичал именно на тези влакове. Добре ускорява, наистина е доста тих, спирачките добри, хубаво му стоят конските вагони които му подават :( .
В Русе са традиционалисти в поддръжката на 43-та серия. Някой спомена, че на 550 са наварявани петите на тягите обаче. То вече ненаварявана 43-ка май няма.

Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 7:23 pm
от Иван Иванов
Не съм адвокат на депо Русе за 43-550 но всички знаете къде се прави ремонта на УБ а за отоплинието - случва се .Все пак това е техника.

Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 7:51 pm
от 46 242
Иван Иванов написа:.Все пак това е техника.
И прибави думата "експлоатация" и става баш реална експлоатация.
:idea:

Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 10:43 am
от Mario Evstatiev
Като цяло русенските 43-ки са добре. Що се касае до вентилатора на калорифера, това може да се случи по всяко време и не зависи от действията на машиниста. Дошло му време - изгоряло. Друг е въпроса, че ако Подуяне не бяха разкарали всички части за 43-та серия или не ги бяха изкрали и продали на скрап, можеше да влезе машината, да се смени моторчето и да излезе да пътува с изправен калорифер. Тотмана ми се чини, че също са можели в Подуяне да го оправят.

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:27 pm
от rexkos
Днес 43 547 работеше в Мездра и обслужи 20133/20132/20233/20234.

Публикувано на: Вто Фев 02, 2010 9:34 pm
от Nikss
Страхотна машинка - топла, плътна, тиха и чиста. Е, малко блъска повечко на разбити участъци със 100 км/ч, но на безнаставови заспива. 8)

Публикувано на: Съб Окт 02, 2010 7:19 pm
от DamianKanev
Днес 44.134.5 беше със товарен влак край пловдив.

После мина и 44.063.6

Публикувано на: Съб Окт 02, 2010 10:36 pm
от Nikss
И в тоя ред на мисли можеш ли да ни разясниш 44 134 и 44 063 какво общо имат с файтърите? :roll: Че нещо не мога да загрея.