
Администратор
43-та серия отдавна са си изкарали парите и са си навъртели службата. Нормален процес е, остарелия и амортизиран подвижен състав да се изважда от експлоатация и бракува. У нас може да се каже, че хората по депата са направо факири, щом успяват все още да крепят 43-та серия годна за експлоатация. Но! Когато извадят "Файтър"-ите от експлоатация какво ще ги замести? Цветков да беше казал от де пари за нови електровози, пък после да бракува!
64.19
Достатъчно Р-ки има на ограда, които трябва да бъдат ремонтирани. Аз се чудя защо по-дяволите тези машини не са в движение, а трябва да се движат неща като подводниците.
Защото в нормалния свят има нови доставки на локомтотиви поне на 10 години. У нас след доставката на Патетата нищо не е идвало.
Защото в нормалния свят има нови доставки на локомтотиви поне на 10 години. У нас след доставката на Патетата нищо не е идвало.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:06 pm, променено общо 1 път.


Администратор
Днес в София имаше засилено присъствие на "Файтъри":
Русенската 43 550.3 беше прикачена да ползва трасе на БВ 4612 към Русе.

Отивайки към депото, на чело на товарен влак видях и 43 533.9 на депо Пловдив, която не бях мяркал след ремонта. Машината изглежда сравнително добре, поне на външен вид:

В депото на Екипировката пък се беше заредила 43 542.0, която очакваше да излезе за да поеме пътническия влак за Дупница. За разлика от другите два файтъра, тази и на външен вид е отчайваща:







43 550 голяма излагация за русенци - повредено УБ и изгорял ДВ на калорифер ІІ кабина.
Да караш със 100 км/ч без отопление при -15 °С външна температура - безценно.
За щастие колегите са улучили топлата кабина.
Обаче трябва да се отбележи, че повредите бяха настъпили при движението на локомотва към София (незнайно как и защо се озовал тук с някакви товарни влакове). Всичко друго беше отлично по машината - чиста, тиха, плътна, яки компресори, работеща противобоксувъчна защита, добра возия дори при максималната скорост (като за 43) и отклонение на електрическите скоростомери спрямо Хаслера ±2 км/ч в целия диапазон между 0 и 100. Нищо общо с тукашните трошки.
Да караш със 100 км/ч без отопление при -15 °С външна температура - безценно.
За щастие колегите са улучили топлата кабина.
Обаче трябва да се отбележи, че повредите бяха настъпили при движението на локомотва към София (незнайно как и защо се озовал тук с някакви товарни влакове). Всичко друго беше отлично по машината - чиста, тиха, плътна, яки компресори, работеща противобоксувъчна защита, добра возия дори при максималната скорост (като за 43) и отклонение на електрическите скоростомери спрямо Хаслера ±2 км/ч в целия диапазон между 0 и 100. Нищо общо с тукашните трошки.


Администратор
В Русе са традиционалисти в поддръжката на 43-та серия. Някой спомена, че на 550 са наварявани петите на тягите обаче. То вече ненаварявана 43-ка май няма.Saruman написа:43 550.3 най-често се изявява на пърниците Р - ГО - Р, това са 40111 и 40102. Доста пъти съм я засичал именно на тези влакове. Добре ускорява, наистина е доста тих, спирачките добри, хубаво му стоят конските вагони които му подават.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Като цяло русенските 43-ки са добре. Що се касае до вентилатора на калорифера, това може да се случи по всяко време и не зависи от действията на машиниста. Дошло му време - изгоряло. Друг е въпроса, че ако Подуяне не бяха разкарали всички части за 43-та серия или не ги бяха изкрали и продали на скрап, можеше да влезе машината, да се смени моторчето и да излезе да пътува с изправен калорифер. Тотмана ми се чини, че също са можели в Подуяне да го оправят.



Информация
Модератори