Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43-та серия отдавна са си изкарали парите и са си навъртели службата. Нормален процес е, остарелия и амортизиран подвижен състав да се изважда от експлоатация и бракува. У нас може да се каже, че хората по депата са направо факири, щом успяват все още да крепят 43-та серия годна за експлоатация. Но! Когато извадят "Файтър"-ите от експлоатация какво ще ги замести? Цветков да беше казал от де пари за нови електровози, пък после да бракува!
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Достатъчно Р-ки има на ограда, които трябва да бъдат ремонтирани. Аз се чудя защо по-дяволите тези машини не са в движение, а трябва да се движат неща като подводниците.

Защото в нормалния свят има нови доставки на локомтотиви поне на 10 години. У нас след доставката на Патетата нищо не е идвало.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То от години няма да му се не види... а после защо постоянно отлежават в халетата за случайни ремонти. При ограничен бюджет на един голям ремонт всичко се прави 5 за 4 и се праща да работи колкото се може по-бързо. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес в София имаше засилено присъствие на "Файтъри":

:arrow: Русенската 43 550.3 беше прикачена да ползва трасе на БВ 4612 към Русе.
Изображение

:arrow: Отивайки към депото, на чело на товарен влак видях и 43 533.9 на депо Пловдив, която не бях мяркал след ремонта. Машината изглежда сравнително добре, поне на външен вид:
Изображение

:arrow: В депото на Екипировката пък се беше заредила 43 542.0, която очакваше да излезе за да поеме пътническия влак за Дупница. За разлика от другите два файтъра, тази и на външен вид е отчайваща:
Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

43 550 голяма излагация за русенци - повредено УБ и изгорял ДВ на калорифер ІІ кабина.
Да караш със 100 км/ч без отопление при -15 °С външна температура - безценно.
За щастие колегите са улучили топлата кабина.

Обаче трябва да се отбележи, че повредите бяха настъпили при движението на локомотва към София (незнайно как и защо се озовал тук с някакви товарни влакове). Всичко друго беше отлично по машината - чиста, тиха, плътна, яки компресори, работеща противобоксувъчна защита, добра возия дори при максималната скорост (като за 43) и отклонение на електрическите скоростомери спрямо Хаслера ±2 км/ч в целия диапазон между 0 и 100. Нищо общо с тукашните трошки.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

43 550.3 най-често се изявява на пърниците Р - ГО - Р, това са 40111 и 40102. Доста пъти съм я засичал именно на тези влакове. Добре ускорява, наистина е доста тих, спирачките добри, хубаво му стоят конските вагони които му подават :( .
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Saruman написа:43 550.3 най-често се изявява на пърниците Р - ГО - Р, това са 40111 и 40102. Доста пъти съм я засичал именно на тези влакове. Добре ускорява, наистина е доста тих, спирачките добри, хубаво му стоят конските вагони които му подават :( .
В Русе са традиционалисти в поддръжката на 43-та серия. Някой спомена, че на 550 са наварявани петите на тягите обаче. То вече ненаварявана 43-ка май няма.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Не съм адвокат на депо Русе за 43-550 но всички знаете къде се прави ремонта на УБ а за отоплинието - случва се .Все пак това е техника.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Иван Иванов написа:.Все пак това е техника.
И прибави думата "експлоатация" и става баш реална експлоатация.
:idea:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Като цяло русенските 43-ки са добре. Що се касае до вентилатора на калорифера, това може да се случи по всяко време и не зависи от действията на машиниста. Дошло му време - изгоряло. Друг е въпроса, че ако Подуяне не бяха разкарали всички части за 43-та серия или не ги бяха изкрали и продали на скрап, можеше да влезе машината, да се смени моторчето и да излезе да пътува с изправен калорифер. Тотмана ми се чини, че също са можели в Подуяне да го оправят.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес 43 547 работеше в Мездра и обслужи 20133/20132/20233/20234.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Страхотна машинка - топла, плътна, тиха и чиста. Е, малко блъска повечко на разбити участъци със 100 км/ч, но на безнаставови заспива. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Днес 44.134.5 беше със товарен влак край пловдив.

После мина и 44.063.6
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И в тоя ред на мисли можеш ли да ни разясниш 44 134 и 44 063 какво общо имат с файтърите? :roll: Че нещо не мога да загрея.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация