Страница 15 от 25
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 12:39 pm
от 07
Откраднат проводник от КМ в района на Мусачево! Другия път може и стълбовете и релсите да задигнат!
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 2:57 pm
от 43.309
Поради нарушения трафик от 3621 и съотвените обвръзки следните влакове закъсняват:
3621-60 мин до Дъбово,крайна гара Бс 50 мин/з.
40104-55 мин/з.
2611-50мин/з
2610-45 мин/з
40105-15 мин/з
8602-5min/z
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 4:21 pm
от bdz46
Ако не се е променило нещо, закъсняваха и някакви влакове по 7-ма и 72-ра линия. Подобна верижна реакция се получава винаги като закъснее 3621 или 8601.
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 4:25 pm
от rexkos
Миналата година 5611 и 7623 редовно закъсняваха, защото правеха връзка с 3602, но вече я отмениха. Същото важеше и за 2611, който правеше връзка с 6620 и редовно трупаше закъснения от начална гара в порядъка на 5, 10, 15, 30 минути че и повече.
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 6:20 pm
от Nikss
Ето оперативна информация за днес 26-ти май:ПВ20101/КПВ20232 се обслужи от ЕМВ 32 111.7 + 32 112.5 От гара Червен бряг КПВ20232 замина с 1 мин закъснение-в 9:49-9:48 по разписание).На РП Карлуково 20232 беше с 5 мин закъснение понеже едва се клатушкаше от Чб.КПВ20234 пристигна на РП Карлуково в 17:52.Влакът беше в състав с общо 3 вагона като всичките бяха червено-бели,без графити.1 беше 40 серия 2 класа,1 вагон 40 серия 1 класа и 1 вагон 50 серия 2 класа.Начело на КПВ20234 днес беше лачената МЕЗДРЕНСКА 45 177.3 на която забелязах,че табелките МЕЗДРА са боядисани в синьо.КПВ20234 замина от РП Карлуково в 17:53(навреме).ПВ20111 пристигна на РП Карлуково в 18:06.Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха горнооряховски и без графити.1 беше червено-бял фургон 57 серия и 4 вагона 2 класа 17 серия безкупейни сини.Чистотата във вагоните е на високо ниво(все пак са горнооряховски,а цвета на седалките е кафяв).Начело на ПВ20111 днес беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 160.9 На гара Червен бряг ПВ20111 беше навреме(18:17).БВ2612 пристигна на гара Червен бряг в 18:21(навреме).Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха червено-бели и без графити.3 бяха 50 серия 2 класа,1 вагон 1 класа 40 серия и 1 вагон 40 серия 1/2 класа.Начело на БВ2612 днес беше ВАРНЕНСКАТА 44088.3 Забелязах нещо странно при 44088.3 ...на контактната мрежа в гара Червен бряг има т.н."паяци"и локомотивите свалят пантографите преди паяка разположен на контактната мрежа на път 2 при влизане на влак от Варна за София за някой от коловозите.И машинистите караха на 2-ри пантограф(задния)и като наближиха паяка свалиха пантографа.Като го минаха вдигнаха 1-ви пантограф(предния)и след няколко секунди вдигнаха и задния.Чак като спря влака машинистите свалиха 1-ви пантограф и си оставиха 2-ри.Сигурно машинистите по погрешка са вдигнали 1-ви,после са вдигнали и 2-ри и после са свалили 1-ви.
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 6:59 pm
от bdz46
Nikss написа:Забелязах нещо странно при 44088.3 ...на контактната мрежа в гара Червен бряг има т.н."паяци"и локомотивите свалят пантографите преди паяка разположен на контактната мрежа на път 2 при влизане на влак от Варна за София за някой от коловозите.И машинистите караха на 2-ри пантограф(задния)и като наближиха паяка свалиха пантографа.Като го минаха вдигнаха 1-ви пантограф(предния)и след няколко секунди вдигнаха и задния.Чак като спря влака машинистите свалиха 1-ви пантограф и си оставиха 2-ри.Сигурно машинистите по погрешка са вдигнали 1-ви,после са вдигнали и 2-ри и после са свалили 1-ви.
Първо... 1-ви пантограф може и да се падне заден (1-ви е пантографа над 1-ва кабина).
За грешка с пантографите не мисля че може да се говори. Ключовете за двата пантографа са достатъчно различни, за да се объркат, вероятно нарочно е направено това с пантографите. В случая една възможна причина е, че предния пантограф може да се вдигне по-бързо, защото първи преминава паяка, въпреки че при 30-40км/ч това не е от особено значение. То и това сваляне на всеки паяк е с много съмнителна полза. Има хора които изобщо не свалят на никакви паяци.
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 7:07 pm
от Nikss
Е и аз съм забелязвал един път когато 44 111.3 беше на 2608 и машинистите не свалиха пантографа преди паяка...но днес машинистите на 44088.3 го свалиха.
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 8:17 pm
от 44 058
БВ 8614-44 135
БВ 8615-46 229
УБВ 1601-44 132
БВ 1622-43 309
ПВ 10147-07 020
ПВ 10113-32 141/142
ПВ 10146-10 011/012+10 007/008
ПВ 82231-32 154/153
ПВ 19224-32 061/062
ПВ 18207-10 009/010
ПВ 81205-10 025/026
Публикувано на: Съб Май 26, 2007 10:34 pm
от 42 072.9
БВ 2613 пристигна навреме във Варна с лок 45 166, машината се връща към София с БВ 2636.
Публикувано на: Нед Май 27, 2007 1:38 pm
от Nikss
44 058 написа:БВ 8614-44 135
БВ 8615-44 229
УБВ 1601-44 132
БВ 1622-43 309
ПВ 10147-07 020
ПВ 10113-32 141/142
ПВ 10146-10 011/012+10 007/008
ПВ 82231-32 154/153
ПВ 19224-32 061/062
ПВ 18207-10 009/010
ПВ 81205-10 025/026
за пръв път чувам,че има машина 44 229...ако си сбъркал в бързината те разбирам,че си искал да кажеш
46 229.1
Публикувано на: Нед Май 27, 2007 4:42 pm
от 42 072.9
Тази сутрин БВ 3636 пристигна във Варна с лок 44 088, УБВ 2602 замина от Варна с лок 44 096, БВ 2613 е с лок 45 156.
Публикувано на: Нед Май 27, 2007 6:40 pm
от Labros
lz1tee написа:На 26.05.2007 се назначава 8691 По-Бс за извозване на абитюренти.
Влака тръгва в 00.20 ч. в Бс пристига към 4.55. Връщане на състава с 8610 като увеличение.
Разбрах от познати пътували в този влак,че пияни абитуриенти са счупили два прозореца.Съответно без мерки за проявилите се пияници.
Публикувано на: Нед Май 27, 2007 8:12 pm
от Nikss
Ето оперативна информация за днес 27-ми май:БВ2613 пристигна на гара Червен бряг в 15:42(навреме).Влакът беше в състав с общо 6 вагона като всичките бяха без графити.3 бяха 2 класа 74 серия,1 вагон 1 класа 40 серия,1 син кокошарник 47 серия и 1 вагон 2 класа 50 серия.Начело на БВ2613 днес беше 45 156.7 Влакът замина от гара Червен бряг в 15:43(навреме).
Публикувано на: Нед Май 27, 2007 8:37 pm
от 44 058
ПВ 18205-10 009/010
Предавателна ПО-Фп-44 131
БВ 4640-45 184
БВ 4641-45 167
МДТВ 46871-44 130
БВ 8611-45 155+44 134
БВ 8615-44 060
ПВ 82210-32 155/156
ПВ 19225-32 153/154
ПВ 80117-44 058
ПВ 10147-07 016+07 020
БВ 1622-44 082
ПВ 10113-32 118/117
Публикувано на: Нед Май 27, 2007 11:13 pm
от VESO
Labros написа:lz1tee написа:На 26.05.2007 се назначава 8691 По-Бс за извозване на абитюренти.
Влака тръгва в 00.20 ч. в Бс пристига към 4.55. Връщане на състава с 8610 като увеличение.
Разбрах от познати пътували в този влак,че пияни абитуриенти са счупили два прозореца.Съответно без мерки за проявилите се пияници.
Аз разбрах следното.Вагоните са били 4 от серия 47,пловдивски (от коя дупка са ги измъкнали не знам) абитуриентите са били мъртво пияни и влакът е пристигнал в Бургас след 5:20.Повече подробности не зная,не разбрах дори и номера на локомотива и дали тази машина се е върнала в ПО като втора на 8610.