Страница 15 от 25

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 8:20 pm
от Nikss
Ето последната информация която мога да ви предоставя засега:Днес КПВ20233 пристигна на гара Червен бряг в 16:13 (2 мин преди време-16:15 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона като и трите бяха без графити.1 беше 74 серия 2 класа,другия беше 40 серия с джамове от 47 серия син,а третия беше 47 серия с джамове от 50 серия син.Начело на КПВ20233 днес беше локомотив 45 196.3 След като машината отиде от другата страна в 17:40 влакът потегли обратно за Мездра като КПВ20234.БВ4613 пристигна на гара Червен бряг в 17:35.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 1 син вагон за велосипеди,4 вагона 2 класа 74 серия без графити и в отлично състояние и 1 вагон 1 класа 74 серия без графити и в отлично състояние.Начело на БВ4613 беше РУСЕНСКАТА 44 103.0 С това приключвам оперативната информация.Когато мога ще ви давам още информация.

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 8:24 pm
от 44142
Друго интересно нещо е вл 20205 който тръгна от СФ с 40 мин вътрешно поради липса на маш.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 10:52 am
от 44142
От както спряха 44002 за ПР, лок от 3622 се подава на 8627. Лок бригада се сменя.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 11:02 am
от VESO
Интересно,машинистите бяха същите,които докараха 3622.Запомних им лицата,а на ПО,като пристигнахме пак бяха те.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 11:14 am
от 44142
Много странно. Информацията ще бъде проверена.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 11:48 am
от VESO
Няма ли някъде списъци с нарядите,за да се видят по имена кои са били машинистите?

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 11:55 am
от Nikss
Днес на гара Червен бряг ПВ20132 пристигна в 12:20 (2 мин преди време).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 17 серия син,салон без графити,а другите 2 имаха графити-единият беше 50 серия 2 класа,а другия беше червено-бял кокошарник 47 серия.Начело на ПВ20132 днес беше ФАЙТЪРА 43 523.0 БВ2611 замина от гара Червен бряг точно на време(12:16 както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона за съжаление както е обичайният му състав.Първокласния вагон 63 серия днес го нямаше.От вагоните имаше 1 фургон 57 серия червено-бял,3 вагона 2 класа 50 серия без графити,1 вагон 50 серия 1 класа с малко графити и 1 кокошарник син 47 серия без графити.Начело на БВ2611 за 2-ри пореден ден беше 45 205.2 която е последната представителка на серия 45 и на всички Р-ки в България.Обслужването на БВ2611 от горнооряховски електровоз показва голямата криза за Варненски електровози(ще припомня,че до началото на тази година много рядко този влак се обслужваше от горнооряховски електровоз).Дотогава локомотивите 44 088.3 44 066.9 43 307.8 и 44 065.1 обслужваха този влак,а сега не знам къде са тези електровози за да обслужат влака...за последно на 3 март 2007 година когато се проведе форумната среща по повод теснолинейката и това което е останало от нея тогава БВ2611 беше начело с ВАРНЕНСКАТА 44 088.3 На 8 и 9 март 2007 година БВ2611 се обслужваше от ВАРНЕНСКАТА 44 092.5 която също не се мярка на този влак.Оттогава все с горнооряховски електровози се обслужва този влак,а варненските потънаха в земята.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 12:49 pm
от Nikss
Вчера БВ2613 замина от гара Червен бряг в 15:44.Влакът беше в състав с общо 5 вагона за съжаление-допълнителните вагони липсваха и във влака беше тъпканица голяма.1 вагон беше 40 серия 1 класа без графити,3 вагона 74 серия 2 класа без графити и 1 вагон 50 серия 2 класа без графити.Начело на БВ2613 вчера беше СОФИЙСКАТА 44 095.8 която има много силна свирка и чак уплаши едни деца канещи се да замерят влака със камъни,ама машиниста като наду свирката и се чу до небесата и ония се разбягаха.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 12:59 pm
от 44142
Снощи 8627 си е бил със СФ бригада и БС маш. 3621 пък днес е бил с СФ маш и БС бригада.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 2:08 pm
от rexkos
Вчера 2611 до Мездра беше по-претъпкан. Когато се качих на София-север едвам едвам успях да си намеря място в коридора. Добре, че се намерих 2 допълнителни вагона за този влак, иначе щеше да стане истинска касапница вътре. Иначе в Мездра влакът имаше цели 4 минути аванс и чакаше 5 минути, за да тръгне по разписание. :) Нещо интересно: вчера пв 20110 бе обслужен от русенската 44 112, а БВ 7620 от горнооряховската 45 191.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 4:35 pm
от bdz46
VESO написа:Интересно,машинистите бяха същите,които докараха 3622.Запомних им лицата,а на ПО,като пристигнахме пак бяха те.
Няма как да стане това. В Сф си има писана лок бригада за 8627, а бригадата от Бургас ще стигне с 8627 до Пловдив или най-много до СЗ с телеграма.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 4:42 pm
от rexkos
УБВ 8603 - 46 229
ПВ 13210 - Горнооряховската 32 055/056
ПВ 10212 - 44 001
БВ 1623 - 45 169
УБВ 2607 - 44 137
ПВ 30113 - 44 096
ПВ 60201 - 61 004

:arrow: Единствените 33-ки в движение в цяла България днес обслужиха следните влакове:
33 005/006 - ПВ 20223/20224
33 007/008 - ПВ 50111/50110

:arrow: Около 17ч. 44 140 и 45 179 се подвизваха из Централна гара.

Малко преди да замине Дианата, през гарата мина един сравнително дълъг товарен влак, теглен от 43 556 и 44 144.

:arrow: В 17:23 на гара Костинброд пристигна товарен влак начело с 44 085 и 44 131.

Re: ж

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 4:49 pm
от bdz46
kyplata написа:Nikss,
имам две питания към теб :
1. Къкво трябва да значи " СУПЕРРЕОСТАТНА ...
2. Вагоните се делят на без графити, с малко графити и на такива с графити така ли ?

Знам,че не е тук мястото за въпроси, но ми стават доста смешни подобни писания, банално повтаряне на едно и също нещо и неясни понятия.
Аз мисля, че в тези сводки трябва да се пишат и номерата на вагоните, не само на локомотивите. 12-цифрения номер на всеки вагон ще даде информация за оборота на вагоните.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 5:01 pm
от Nikola VS
УУУ за всеки влак..... това сигурно в 60 % от случайте няма да е възможно за всички вагони и влакове, то трябва да седнеш да запишеш всичко...... Е интерсно за четене е примерно както Никкс съобщава сериите на вагоните в състава на влаковете.

Публикувано на: Нед Апр 08, 2007 5:15 pm
от Nikss
И така да не се разсейваме от темата:Днес на гара Червен бряг КПВ20233 пристигна точно на време(16:15).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 вагон 50 серия 2 класа с кожени седалки,без графити и 2 вагона 2 класа 17 серия сини салони като и 2-та бяха целите в графити,а отвътре нищо не се виждаше и ако някой човек искаше да види нещо трябваше да отваря прозореца.Начело на КПВ20233 днес беше ФАЙТЪРА 43 523.0 който днес обслужи ПВ20133/20132.БВ2610 замина от гара Червен бряг в 16:42-навреме.Влакът беше в състав с общо 8 вагона от които 1 вагон 63 серия 1 класа без графити,1 кокошарник червено-бял с графити,1 фургон 57 серия,1 вагон 1 класа 50 серия без графити,2 вагона 2 класа 50 серия без графити и 2 вагона 74 серия 2 класа целите в графити.Начело на БВ2610 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА 45 202.9 В 16:55 по 3-ти коловоз на гара Червен бряг транзит премина товарен влак,който беше съставен от празни вертушни вагони.Начело на този влак беше локомотив 45 196.3