Страница 15 от 28
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:06 pm
от 42 072.9
В София нуждата е огромна от свежи сили, от нас нищо не зависи, така че да не бързаме с предположенията.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:09 pm
от bdz46
Чакайте да стане готова, може и няколко месеца да минат, после ще се мисли къде ще ходи. Аз предлагам в ГО да отиде, там нямат нито една такава.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:51 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Чакайте да стане готова, може и няколко месеца да минат, после ще се мисли къде ще ходи. Аз предлагам в ГО да отиде, там нямат нито една такава.
Според мен тоталното анархично разпръскване на единици от серия 46 200 по всички депа няма да доведе до нищо хубаво, имайки се в предвид, че трябва специално обучен персонал, а и икономически е неизгодно за едно депо да поддържа малко единици от дадена серия. По - добър и удачен вариант ще е да се съсредоточат локомотиви серия 46 200 в основните депа София, Пловдив и Бургас заедно с прилежащите им филиали. За в бъдеще в ГО могат да получат такива машини, но първо е необходимо наистина сериозно обучение на персонала, за да не се шашнат хората с това техническо чудо.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:54 pm
от bdz46
Аз естествено си правя майтап, не съм си помислил наистина да се пращат 46 в ГО. Още е рано да търсим депо на 234. В Сф ще е близо до Кончар, а и сега нямаме нито една 46. Бс го изключваме, те си имат достатъчно такива.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:59 pm
от Nikola VS
Пловдив, те изнемогват! Ние че куцаме с две 44ки а ако Кончар се погрижат за червените машини ще е добре. Но както каза лок43р няма да се усети скоро.....

Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 7:36 am
от bdz_bg
Поне още една 46-ца ще дойде в Пловдив.Графика на сините машини е правен за три.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 9:31 am
от bdz46
Предишния график за 229, когато беше само тя, също уж беше правен за две, но втората машина се завъртя по други влакове с друг график.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 10:42 am
от Mario Evstatiev
В София също има нужда от 46 200 поне за товарачките по 3-та, но никой не ни чува. Време е, след като Пловдив се облагодетелства с 2 бр. от серията и ние да намажем нещо.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 1:19 pm
от 42 072.9
Започвате да се драчите като децата, машините не са играчки и каквото се каже отгоре това ще бъде- недостиг за машини в София има от много време, но въпреки това два броя 46200 се зачислиха към депо Пловдив.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 7:37 pm
от Nikss
Не мисля,че само Бургас и Пловдив трябва да "крадат"46 200 от София.44 001 и 44 002 като се спрат и двете за ремонт и София го закъсва,щото като са в движение и се чудят на кой влак да ги сложат.Време е и на София да намаже 46-ца обаче ако и тая(46 234) иде за Пловдив ще е идеално за тях и няма да се налага повече машини да ходят за Пловдив обаче в София ще е криза.Не знам след 46 234 ще се модернизират ли още машини?46 001 46 003 и 46 005 още ли седят в двора на Кончар или ги чоплят?Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 8:44 pm
от 44-134
Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Работата е там, че да се модернизират тези 46-ци всичките са взети от депо Бургас. Така че по принцип трябваше и двете които са в Пловдив да са в Бс. Обаче те са компенсацията за 44 00х която София взе от Пловдив. От начало като започнаха да модернизират двете 44-ки едната беше пловдивска, а другата ако се не лъжа беше на Го и беше казано, че едната ще остане в Сф, а другата ще си дойде в По. Но това така и не се случи.
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 10:19 pm
от bdz46
44 145 е била По?
Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 11:18 pm
от VESO
Чакайте малко.204 и 219 съвсем ли ги отписахме?Според мен е редно първо тези машини да се оправят,пък след това да излизат нови.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 12:16 pm
от Nikss
44-134 написа:Пък и Бургас доста 46 200 взеха.Те не заслужават повече,нека си ги карат по живо по здраво.
Работата е там, че да се модернизират тези 46-ци всичките са взети от депо Бургас. Така че по принцип трябваше и двете които са в Пловдив да са в Бс. Обаче те са компенсацията за 44 00х която София взе от Пловдив. От начало като започнаха да модернизират двете 44-ки едната беше пловдивска, а другата ако се не лъжа беше на Го и беше казано, че едната ще остане в Сф, а другата ще си дойде в По. Но това така и не се случи.
Вярно е,че всички 46 000 са взети от депо Бургас,ама Бургас си имат достатъчно машини за да си запълнят графика...Още повече,че другите депа го закъсват яко за локомотиви,апа Бургас се чудят какво да ги правят.Не е редно всичко да отива в Бургас.И другите депа имат право на мнения.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 1:18 pm
от rexkos
Напротив. В Бургас също положението с електровози никак не е розово. Немалка част от локомотивите в момента са на оградата на Карнобат, други пък са в БДЖ-Кончар и чакат модернизация.