Страница 15 от 17

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 12:32 pm
от bdz46
001 е в ГО.
Горното разпределение по депа беше валидно до преди година, когато всички софийски 61 отидоха в Дупница. Сега става обратното - 61 минават към София, защото Дупница е товарно депо.
"Македонките" и връзките Гнт - Пч/Клт се обслужват от депо Сф. Така дупнишки 61 би трябвало да няма след окончателното разделяне на машините. Най-много една да остане за маневра Гс.

Ако се получи идеята за патешки маневри на гара Сф, за там ще са нужни поне 5 машинки, останалите могат да карат разни малки КПВ наоколо.

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 5:52 pm
от Naskoni
За момента в Дупница работят 04, 07, 08, 19. От няколко човека имам информация, че 19 ще остане в ТП-Дупница. Другите ще са в ПП-София и вероятно ще се омешат със сегашните софийски патки. Предполагам ще видим и 61 011 на македонките.

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 7:32 pm
от VESO
Според мен крайградските влакове за и от Перник през Разменна трябва да са с патици и един (или максимум) два вагона.За какво се пуска DESIRO там , не мога да разбера , след като пътниците не са толкова много , а и мотрисите са кът.

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 8:18 pm
от Nikss
От няколко дни с патица се обслужва 50263/П/50260 Сф-Дца-Сф. :arrow:

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 8:37 pm
от bdz46
Ама горката се оплезва здраво по баирите.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 1:16 am
от VESO
С колко вагона е дупнишкия?

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 10:28 am
от Nikss
С 5 или 6, доколкото си спомням. :roll:

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 12:24 pm
от bdz46
4 вагона е.
6 вече са над норма, но ще ги завлече до горе, макар и с 30 км/ч.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 12:47 pm
от 44142
Официално определените 61 за СФ са: 61002, 004, 006, 007, 008, 011, 012, 018 и 020. Самоче, 61002 е аут поради газ в трафа, а 61018 незнам какво и е състоянието.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 4:10 pm
от VESO
018 не е ли спряна от доста време? Беше и изгорял трафа и стоеше в депо Горна години наред.Доколко знам , там я използваха за рез.части преди появата на 001.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 5:47 pm
от Naskoni
Nikss написа:От няколко дни с патица се обслужва 50263/П/50260 Сф-Дца-Сф. :arrow:
А не е ли по-добре този влак да е с ЕМВ, а бобовдолските да са с патка и 1 вагон?

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 7:15 pm
от bdz46
Един ЕМВ не стига.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 8:32 pm
от Nikss
VESO написа:018 не е ли спряна от доста време? Беше и изгорял трафа и стоеше в депо Горна години наред.Доколко знам , там я използваха за рез.части преди появата на 001.
018 е спряна и се обмисля възстановяването й с части от 001, но кога ще стане, не е ясно.

Интересно ми е ГО няма ли да си оставят поне 020 за тях за маневри :roll: :?

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 8:38 pm
от bdz46
Какви маневри?
Маневрената работа е толкова намаляла, че няма нужда от повече от една маневра и тя е с 55 по разбираеми причини.

Публикувано на: Чет Фев 09, 2012 9:19 pm
от Nikss
Изкарването на съставите може да става и с 61 - много по-евтино и екологично. :wink: