Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

001 е в ГО.
Горното разпределение по депа беше валидно до преди година, когато всички софийски 61 отидоха в Дупница. Сега става обратното - 61 минават към София, защото Дупница е товарно депо.
"Македонките" и връзките Гнт - Пч/Клт се обслужват от депо Сф. Така дупнишки 61 би трябвало да няма след окончателното разделяне на машините. Най-много една да остане за маневра Гс.

Ако се получи идеята за патешки маневри на гара Сф, за там ще са нужни поне 5 машинки, останалите могат да карат разни малки КПВ наоколо.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

За момента в Дупница работят 04, 07, 08, 19. От няколко човека имам информация, че 19 ще остане в ТП-Дупница. Другите ще са в ПП-София и вероятно ще се омешат със сегашните софийски патки. Предполагам ще видим и 61 011 на македонките.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Според мен крайградските влакове за и от Перник през Разменна трябва да са с патици и един (или максимум) два вагона.За какво се пуска DESIRO там , не мога да разбера , след като пътниците не са толкова много , а и мотрисите са кът.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

От няколко дни с патица се обслужва 50263/П/50260 Сф-Дца-Сф. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ама горката се оплезва здраво по баирите.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

С колко вагона е дупнишкия?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С 5 или 6, доколкото си спомням. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

4 вагона е.
6 вече са над норма, но ще ги завлече до горе, макар и с 30 км/ч.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Официално определените 61 за СФ са: 61002, 004, 006, 007, 008, 011, 012, 018 и 020. Самоче, 61002 е аут поради газ в трафа, а 61018 незнам какво и е състоянието.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

018 не е ли спряна от доста време? Беше и изгорял трафа и стоеше в депо Горна години наред.Доколко знам , там я използваха за рез.части преди появата на 001.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Nikss написа:От няколко дни с патица се обслужва 50263/П/50260 Сф-Дца-Сф. :arrow:
А не е ли по-добре този влак да е с ЕМВ, а бобовдолските да са с патка и 1 вагон?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Един ЕМВ не стига.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:018 не е ли спряна от доста време? Беше и изгорял трафа и стоеше в депо Горна години наред.Доколко знам , там я използваха за рез.части преди появата на 001.
018 е спряна и се обмисля възстановяването й с части от 001, но кога ще стане, не е ясно.

Интересно ми е ГО няма ли да си оставят поне 020 за тях за маневри :roll: :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какви маневри?
Маневрената работа е толкова намаляла, че няма нужда от повече от една маневра и тя е с 55 по разбираеми причини.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Изкарването на съставите може да става и с 61 - много по-евтино и екологично. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”

Информация