001 е в ГО.
Горното разпределение по депа беше валидно до преди година, когато всички софийски 61 отидоха в Дупница. Сега става обратното - 61 минават към София, защото Дупница е товарно депо.
"Македонките" и връзките Гнт - Пч/Клт се обслужват от депо Сф. Така дупнишки 61 би трябвало да няма след окончателното разделяне на машините. Най-много една да остане за маневра Гс.
Ако се получи идеята за патешки маневри на гара Сф, за там ще са нужни поне 5 машинки, останалите могат да карат разни малки КПВ наоколо.
Горното разпределение по депа беше валидно до преди година, когато всички софийски 61 отидоха в Дупница. Сега става обратното - 61 минават към София, защото Дупница е товарно депо.
"Македонките" и връзките Гнт - Пч/Клт се обслужват от депо Сф. Така дупнишки 61 би трябвало да няма след окончателното разделяне на машините. Най-много една да остане за маневра Гс.
Ако се получи идеята за патешки маневри на гара Сф, за там ще са нужни поне 5 машинки, останалите могат да карат разни малки КПВ наоколо.



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

018 е спряна и се обмисля възстановяването й с части от 001, но кога ще стане, не е ясно.VESO написа:018 не е ли спряна от доста време? Беше и изгорял трафа и стоеше в депо Горна години наред.Доколко знам , там я използваха за рез.части преди появата на 001.
Интересно ми е ГО няма ли да си оставят поне 020 за тях за маневри


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори