Страница 15 от 78

Публикувано на: Пон Юни 28, 2010 11:16 pm
от VESO
Nikss написа:Снимката със 127 и 2611 е изумителна. Особено "съставът", който е на съседния коловоз надминава очакванията ми! :o
Ето го и отблизо.Показаната на снимката 44066-9 докара в София 383.

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 6:27 pm
от 44.123
29.06.2010г.
90102 с 44.139
9620 с 44.068
90722 с 07.061
90203 с 44.139
40115 с 44.139
И още нещо уникално в междугарието Русе Разп.-Образцов Чифлик ЕМВ 32.137-32.138 на ПРОБИ зарадвах се много на тази уникална гледка 32-ка по 9-та линия.

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 6:44 pm
от Vancho
Е ако имаше снимка щеше да е още по готино :wink:

п.с. Днес 44 106 с МБВ 462 и 44 202 с МБВ 463. И двата влака с по един ex db и една 50 ка във вътрешно, с тази разлика че на МБВ 462 беше 2143, а на МБВ 463 2145

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 8:25 pm
от 44.123
Vancho написа:Е ако имаше снимка щеше да е още по готино :wink:
И аз това си казах ама.

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 10:41 am
от Nikss
Не бойте се. Който има време и желание ще я сгащи. :wink: :twisted:

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 1:00 pm
от mitio-tuca
Днес пък композицията, която видях с 47-цата замина от софия с пловдивски EX-DB на опашката
БВ2615, мисля

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 3:51 pm
от kgeorgiev
44.123 написа:29.06.2010г.
И още нещо уникално в междугарието Русе Разп.-Образцов Чифлик ЕМВ 32.137-32.138 на ПРОБИ зарадвах се много на тази уникална гледка 32-ка по 9-та линия.
Тази секция към кое депо се води

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 4:30 pm
от mitio-tuca
kgeorgiev написа:
44.123 написа:29.06.2010г.
И още нещо уникално в междугарието Русе Разп.-Образцов Чифлик ЕМВ 32.137-32.138 на ПРОБИ зарадвах се много на тази уникална гледка 32-ка по 9-та линия.
Тази секция към кое депо се води
32 137.2/138.0 - Бургас **
от темата "ЕМВ 32 на депо Бургас"

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 9:19 am
от Mario Evstatiev
Малко информация от вчера 01.07.2010 г.

:arrow: МБВ 490 в състав 1 БДЖ WLAB, 2В на ЖС, теглен от влаков лок. 45 192.2 и трасе 44 144.4, прстигна в ДЖС на време, където изчака пристигането на дизел, който поради дъжда не съм чакал да видя.

:arrow: 45 156.7 работеше в участъка Др-ДЖС като помощна

:arrow: 46 219.2 също беше в участъка. Машината има малко ядове с 6-ти редуктор, а и като цяло е доста грохнала, май и е време скоро да отиде планов ремонт.

:arrow: МБВ 491 по информация от ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИJЕ се движеше с над 2 часа закъснение;

:arrow: ZS 661-138 докара МДТВ и бързо се прегарира на чело на друг МДТВ за Ниш.

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 1:01 pm
от 43.309
По непотвърдена информация, тази сутрин към 07.20 на спирка Каменни кариери бургаско се е подпалил ЕМВ. Пътниците са били евакуирани.
30153 пък блъска кола на прелез край Климаш +250 минути.

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 1:47 pm
от gonzo8611
43.309 написа:По непотвърдена информация, тази сутрин към 07.20 на спирка Каменни кариери бургаско се е подпалил ЕМВ. Пътниците са били евакуирани.
30153 пък блъска кола на прелез край Климаш +250 минути.
До преди малко все още не бяха оправили движението . 8612 се движи с +160' поради 8660 който към 12:30 все още не беше тръгнал от Бс. Красота...

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 4:40 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 3-ти юли:

Лъскавата 43539-6 с товарачка.
44063-6 докарва в Пловдив 8613.Бургаската група отново бе 4 вагонна , което предвещава поредна ужасна вечер в 8626.
44099-0 с товарен влак.
Горнооряховски гост в Пловдив бе 44106-3 , който докара 4641 и се прегарира за 4640.
44134-5 теглеше 1622.
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 днес бе с 44144-4 начело.Композицията бе 4 вагонна , с което се продължава безумието нощните влакове да са с 4 седящи.
45169-0 с товарачка.
8610 , теглен от 46221-8 , от Пзк потеглил навреме.

Мотрисa:
10037-3+10038-1 , обслужваща 18205.

За финал - усещане за мощ.

8612 не го дочаках , понеже бе обявен със 140 минути закъснение.

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 6:31 am
от gonzo8611
Малко теми за размисъл от снощи :

8626 с 3 Б , 1 А , 2 спални :evil: и с 46-229 , която май "избяга" от По :lol:
8627 с 5 Б , 1 А , 2 спални с 44-19х и +15 - тук има леко подобрение 8)

DB schenker май си дадоха почивка , защото вече втори ден медния концентрат се кара от доброто старо БДЖ , довечера пак 8)

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 10:21 am
от TAURI
хихихихи, то не може да се разрастваш без да инвестираш в пазара. :lol:

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 10:35 am
от VESO
8627 беше начело с 44198-0.Най - после някой се сети да пусне 6 седящи вагона , но все още твърде недостатъчни.Дано с тези две "Bm"-ки не се изчерпи понятието "допълнителни вагони".