Страница 15 от 19
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:07 pm
от VESO
Един има и край Сеново в кариерата за кварц.
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:24 pm
от semafor4o
Стига бе,вярно ли има V100 по Перник-Разпределителна?

Е явно съм голям карък щом за 3 години пътуване през тоя район не съм го мернал нито веднъж

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:28 pm
от bdz46
Е, друга модификация, но от същия тип:
http://bgrail.info/IMG_5526.JPG
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:08 pm
от VESO
Интересно , този го нямам в списъците.А иначе бройката на локомотивите на частния превозвач е следната (допълнил съм списъка от предишните страници):
VESO написа:Тези дни прегледах една дузина снимки и мнения по теми от форумите и успях да събера информация за локомотивите , собственост на частния оператор.
- електрически:
86013-0;
86014-8;
86017-1;
86019-7.
- дизелови:
204 366-9;
204 399-0;
204 485-7;
204 626-6;
204 660-5;
204 698-5;
204 710-8;
204 758-7;
204 769-4.
232 613-0;
232 678-3.
Ако има пропуснати или сгрешени , допълвайте и поправяйте.
Става въпрос само за DB Schenker Bulgaria , не за DB Schenker Romania , въпреки че може би си разменят машини.Посочените в списъка са видени у нас.Колкото за румънския клон , вижте на каква
машина попаднах.
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:26 pm
от semafor4o
Охооо как ме зарадва 204-ката

Яд ме е само,че не съм видял в действие този бивш източногермански звяр

Колкото до твоя локомотив Весо това е един от произведените в Softronic - Крайова и май е почти нов локомотив - не съм запознат в детайли,но или е чудовищна модернизация или е направо нещо ново.Въпреки това като се вгледа човек май отделни детайли са заимствани от Le5100-ците.Нз не съм вещ по тоя въпрос.На този сайт има повече информация макар и да е на румънски има и таблица с общи данни

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 9:44 pm
от VESO
semafor4o написа:..... Колкото до твоя локомотив Весо това е един от произведените в Softronic - Крайова ....
Ако знаеш как само ми се иска да е мой.

И тъй като нямам лиценз за превозвач , ще го предложа за наемане на някоя от следните компании - БДЖ , БЖК , БУЛМАРКЕТ , DB Schenker , пък която даде най - висока цена и ще си живея от наема.
Само че този локомотив струва цяло състояние.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 10:50 pm
от pepino1990
semafor4o написа:Стига бе,вярно ли има V100 по Перник-Разпределителна?

Е явно съм голям карък щом за 3 години пътуване през тоя район не съм го мернал нито веднъж

Не е на Разпределителна а в Стомана от там не излиза
Публикувано на: Нед Авг 14, 2011 11:47 am
от Mario Evstatiev
204-698-5 е в депо София под крана в цех "РДЛ". Ще си поседи няколко дни. Машината е заснета отвън и отвътре.
Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 6:31 pm
от vesko7
Туй със "Softronic Phoenix" е ясно - да не отварям отново темата за Le 5100. Яд ме е за
lok45111 написа:171-008-6, който представлява особено богатство, тъй като серията е в графата "музеен подвижен състав" и немските ЖП клубове се избиват за атракционни пътувания с този локомотив. Клуба на 171-ва серия в Германия е правил опити да реализира атракцион у нас, но това не е станало поради неналичие на национален лиценз на предишния собственик на локомотива - LOGISTIC SERVICE DANUBIUS. Да се надяваме, след като нещата потръгнат, Г-н Гарчев да започне сътрудничество със Сдружението и този локомотив да реализира приходи за компанията под формата на атракционни ангажименти.
и въпросният господин Гарчев, най-брутално наряза това БОГАТСТВО. Да не забравяме, че локомотив от тази серия са извършвани изпитания по нашите железници и описани в книгите на ДЕЯНОВ.
p.s Коментара е излишен.
При интерес мога да драсна някой ред за тази серия локомотиви.
Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 6:36 pm
от VESO
Нали за
този локомотив става въпрос? Кога го нарязаха?
Потърсих серията в немските железници , оказа се , че е закрита.
Други превозвачи | Other rail carriers
Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 7:30 pm
от choveka_vlak
Лека му пръст на локомотива!, и аз съм от хората дето се опитаха да им подскажа, за стойността!, на този локомотив,но уви!, приеха ни за лумпени... сега нека сами си смятат загубите... (Между другото ВЛ-8 в Руските железници е единствения останал с такава зъбна предавка електрически локомотив.) Жалко наистина жалко погребаха "златно яйце".

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 7:49 pm
от dobo
Я в нова тема ли не знам, драснете някой друг ред за тази машина.Каква що, с какво е толкова ценна и други любопитни факти, моля.
Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 8:09 pm
от VESO
Адаш , ти си.Започвай , а ние ще гледаме с интерес.

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 8:31 pm
от 42 072.9
Не се е родил още човекът, който ще направи нещо за железницата в БГ.
Била тя частна или с разграден двор.
Други превозвачи | Other rail carriers
Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 8:42 pm
от choveka_vlak
През предните векове е имало радетели на железницата!, и са се равнявали по европейските железници, а днес само режем!, нищо не създаваме!,... дано не се наложи и този отрасъл да закрием...