
Е, друга модификация, но от същия тип:
http://bgrail.info/IMG_5526.JPG
http://bgrail.info/IMG_5526.JPG
Интересно , този го нямам в списъците.А иначе бройката на локомотивите на частния превозвач е следната (допълнил съм списъка от предишните страници):
Става въпрос само за DB Schenker Bulgaria , не за DB Schenker Romania , въпреки че може би си разменят машини.Посочените в списъка са видени у нас.Колкото за румънския клон , вижте на каква машина попаднах.VESO написа:Тези дни прегледах една дузина снимки и мнения по теми от форумите и успях да събера информация за локомотивите , собственост на частния оператор.
- електрически:
86013-0;
86014-8;
86017-1;
86019-7.
- дизелови:
204 366-9;
204 399-0;
204 485-7;
204 626-6;
204 660-5;
204 698-5;
204 710-8;
204 758-7;
204 769-4.
232 613-0;
232 678-3.
Ако има пропуснати или сгрешени , допълвайте и поправяйте.

Охооо как ме зарадва 204-ката
Яд ме е само,че не съм видял в действие този бивш източногермански звяр
Колкото до твоя локомотив Весо това е един от произведените в Softronic - Крайова и май е почти нов локомотив - не съм запознат в детайли,но или е чудовищна модернизация или е направо нещо ново.Въпреки това като се вгледа човек май отделни детайли са заимствани от Le5100-ците.Нз не съм вещ по тоя въпрос.На този сайт има повече информация макар и да е на румънски има и таблица с общи данни 



Ако знаеш как само ми се иска да е мой.semafor4o написа:..... Колкото до твоя локомотив Весо това е един от произведените в Softronic - Крайова ....


Само че този локомотив струва цяло състояние.



Администратор
Туй със "Softronic Phoenix" е ясно - да не отварям отново темата за Le 5100. Яд ме е за
p.s Коментара е излишен.
При интерес мога да драсна някой ред за тази серия локомотиви.
и въпросният господин Гарчев, най-брутално наряза това БОГАТСТВО. Да не забравяме, че локомотив от тази серия са извършвани изпитания по нашите железници и описани в книгите на ДЕЯНОВ.lok45111 написа:171-008-6, който представлява особено богатство, тъй като серията е в графата "музеен подвижен състав" и немските ЖП клубове се избиват за атракционни пътувания с този локомотив. Клуба на 171-ва серия в Германия е правил опити да реализира атракцион у нас, но това не е станало поради неналичие на национален лиценз на предишния собственик на локомотива - LOGISTIC SERVICE DANUBIUS. Да се надяваме, след като нещата потръгнат, Г-н Гарчев да започне сътрудничество със Сдружението и този локомотив да реализира приходи за компанията под формата на атракционни ангажименти.
p.s Коментара е излишен.
При интерес мога да драсна някой ред за тази серия локомотиви.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Нали за този локомотив става въпрос? Кога го нарязаха?
Потърсих серията в немските железници , оказа се , че е закрита.
Потърсих серията в немските железници , оказа се , че е закрита.

Глобален модератор
Лека му пръст на локомотива!, и аз съм от хората дето се опитаха да им подскажа, за стойността!, на този локомотив,но уви!, приеха ни за лумпени... сега нека сами си смятат загубите... (Между другото ВЛ-8 в Руските железници е единствения останал с такава зъбна предавка електрически локомотив.) Жалко наистина жалко погребаха "златно яйце". 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
През предните векове е имало радетели на железницата!, и са се равнявали по европейските железници, а днес само режем!, нищо не създаваме!,... дано не се наложи и този отрасъл да закрием...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори