Страница 15 от 17

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 5:43 pm
от Mario Evstatiev
До момента са сертифицирани 5 локомотива на RCA - клон България. Единият от тях е преминалия през страната 1116-023-1. Машинистите, които ще се облажат също са ясни. Да им е честито и на тях!

Както вървят нещата, очертава се в скоро време, редовно да гледаме ES64U2 по нашите земи и този тип машини да "изпадне" от категорията "Интересни локомотиви по нашите железници".

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 5:56 pm
от DarkLok
колеги да ви запитам дали знаете ЕвроРънера има ли сертификат да се движи из нашата татковина

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 6:17 pm
от Mario Evstatiev
DarkLok написа:колеги да ви запитам дали знаете ЕвроРънера има ли сертификат да се движи из нашата татковина
За момента още не, но със сигурност ще получи! Все пак, блок - влаковете ще се возят и от дизел!

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 5:44 pm
от Ghost
Не знам какви са тези "RCA - клон България", но за проба са добре дошли. Предполагам локомотивите им са с окачване специално пригодено за нашите жп пътища. Вероятно не се забравили и да се подсигурят срещу доста вариращото напрежение в КМ. 8)

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 5:46 pm
от 42 072.9
Съществува ли окачване, което да издържи на нашия железен път :)

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 6:00 pm
от Ghost
Лесно се карат влакове. Трудно се подържат локомотиви. Без изградена ремонтна база и обучен персонал не става. "Булмаркет" го осъзнаха вече. Perpetuum mobile не съществува. 8)

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 6:08 pm
от 42 072.9
Липсва желание за подготовка на кадрите, липса на желание от железницата да привлече такива, системата е занемарена...нищо ново.

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 7:37 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Лесно се карат влакове. Трудно се подържат локомотиви. Без изградена ремонтна база и обучен персонал не става. "Булмаркет" го осъзнаха вече. Perpetuum mobile не съществува. 8)
База за тези локомотиви няма и за сега RCA си разчитат на собствената база в Австрия - Линц. Локомотивите им ще возят транзитни влакове без смяна на тягата, нещо, което пролетта се направи демонстрационно.

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 8:56 pm
от vesko7
lok45111 написа:До момента са сертифицирани 5 локомотива на RCA - клон България. Единият от тях е преминалия през страната 1116-023-1. Машинистите, които ще се облажат също са ясни. Да им е честито и на тях!

Както вървят нещата, очертава се в скоро време, редовно да гледаме ES64U2 по нашите земи и този тип машини да "изпадне" от категорията "Интересни локомотиви по нашите железници".
Марио кажи го направо. Не са тайна номерата им - ÖВВ от 1116-021 до 1116-025 влючително. А машините по скоро "Яка им душа" отколкото облажване :D

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:44 am
от Mario Evstatiev
Не са тайна, просто не съм задълбавал. Иначе, товарните превози ще тръгнат от Нова година. Да видим какво ще излезе.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 10:59 am
от VESO
Добре , а няма ли още Тауруси да идват у нас за проби? Мисля , че с този беше само началото. :?

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:10 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Добре , а няма ли още Тауруси да идват у нас за проби? Мисля , че с този беше само началото. :?
Този не дойде на проби, а извърши демонстрационно пътуване с първите двама БГ машинисти на частния оператор. Освен това бяха заснети специфични участъци от ЖП мрежата ни, във връзка с по - добро опознаване на профила, който не е никак лесен. Следващото идване на такъв локомотив у нас ще е вече на чело на блок - влак и ще има смяна на бригади на Драгоман.

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 11:07 pm
от gtabakov
до каде стигнаха..... ще карат ли влакове вече?

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 11:15 pm
от Mario Evstatiev
gtabakov написа:до каде стигнаха..... ще карат ли влакове вече?
Май за сега още се оформят документално нещата. Влакове ще се возят, но трябва да се изпипа всичко.

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 5:56 am
от DarkLok
Колеги

Случайно да знаете повече подробности за така наречените говорещи Турита аз знам за едно говорещо което вместо хорна казва нещо от рода на "Бите шау их бин аин Таурус" и след това изпълнява част от произведението на Бетховен - На Елиза в полифоничен вариант (това го "казва" ЕS64U2-022) много забавно изглежда представям си как
каката дето ти говори в кабината ( при самолетите я наричат Наташа ) на тауруса с гласа на Мара отварачката :lol: имало някаква функция в софтуера да се добавят такива неща примерно в 1116 911-7 като потегля и в кабината се чува как Бегача от шантавите рисунки казва "Пи-Бип" а в някой от тези които се движат в Италия при потегляне казват "Хайде да си поиграем" :lol: