Страница 15 от 48

Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 6:57 pm
от bdz46
Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 8:08 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
43 515 също е освежена, минала е някакъв голям ремонт. Онзи ден беше на ПВ Карлово - Златица.

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 9:49 am
от Nikss
lok45111 написа:
bdz46 написа:Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
43 515 също е освежена, минала е някакъв голям ремонт. Онзи ден беше на ПВ Карлово - Златица.
На мен ми е интересно след като 517 излезе от ПР, следващите 3 боеца (533, 515 и 532 - също от ПР) дали са се облажили с нови оси и са до 110 км/ч както е 517. Надявам се, че така са се подобрили поддръжката и ремонта, които в последните години бяха значително занемарени поради малкото километри на тези лок в По регион. 43 506 пък преди спирането си работеше в депо По, но като спря отиде в депо Сз и не може да се разбере на кое депо е и дали ще се прави като е в Сз. Последно видях, че е забутан на глух коловоз зад халето на електровозите. :roll:

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 4:44 pm
от 44.123
Аз дочух, че 43.506 се използва за донор на части, но не го казвам официално а иначе като са ги почнали файтърите нищо чудно да тръгнат и 43.539 да правят а за другите останали 43.527,43.529,43.534 не ми струва, че ще се наемат да тръгнат да ги възстановяват.

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 7:05 pm
от Nikss
539 вероятно от няколко месеца не се движи тъй като през Декември 2009 г. е бил ТП4, а оттам нататък следите му се губят -> значи е спрян за ПР. С 527, 529 и 534 положението доколкото знам е тежко, вероятно са пообрани тъй като не са се движили поне 2-3 години. :?

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 8:43 am
от EuroSprinter
43-535 също е за 110км/ч.

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 12:57 pm
от Nikss
EuroSprinter написа:43-535 също е за 110км/ч.
Интересно. Тя излезе от ПР преди 2 г. и 2 месеца, а ГПР не е минавала. Как става това? :roll:

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 1:07 am
от EuroSprinter
така пише в машината.

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 5:06 am
от bdz46
Nikss написа:
EuroSprinter написа:43-535 също е за 110км/ч.
Как става това? :roll:
Не е нужно да минава ГПР, за да получи някакви обортни колооси с нови оси при ТП примерно.

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 3:49 pm
от Nikss
EuroSprinter написа:така пише в машината.
Хубаво, но и в някои мездренски пише 110, котвата на скоростомерите е на 100 и въпреки, че има участъци за 110 никой не ги вдига. Днес видях отвътре 45 187.2 като над скоростомера пише 100, а котвата на скоростомера е на 110. :roll:

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 4:30 pm
от bdz46
Стига с тези котви! Меродавен е надписът, пък кой колко вдига си е негова работа.

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 11:13 pm
от EuroSprinter
bdz46 написа:Стига с тези котви! Меродавен е надписът, пък кой колко вдига си е негова работа.
Точно така а 45-187 бояджията в Русе я направи за 100км иначе е с колоси за 110 :wink:

Публикувано на: Пон Юни 21, 2010 2:32 pm
от gonzo8611
Локомотив 44-094 щял да ходи на товарна проба... 8)

Публикувано на: Пон Юни 21, 2010 5:43 pm
от Nikss
gonzo8611 написа:Локомотив 44-094 щял да ходи на товарна проба... 8)
Та той от един месец не се е спирал да ходи на скоростни и товарни проби. :lol: :D

Публикувано на: Пон Юни 21, 2010 6:24 pm
от n0_aLoNe
44 099 кога е била последно някакъв ремонт? Клати се като патица, още малко ще направи някоя авария по КМ.
Да не споменавам как бие.