Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 6:57 pm
Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
43 515 също е освежена, минала е някакъв голям ремонт. Онзи ден беше на ПВ Карлово - Златица.bdz46 написа:Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
На мен ми е интересно след като 517 излезе от ПР, следващите 3 боеца (533, 515 и 532 - също от ПР) дали са се облажили с нови оси и са до 110 км/ч както е 517. Надявам се, че така са се подобрили поддръжката и ремонта, които в последните години бяха значително занемарени поради малкото километри на тези лок в По регион. 43 506 пък преди спирането си работеше в депо По, но като спря отиде в депо Сз и не може да се разбере на кое депо е и дали ще се прави като е в Сз. Последно видях, че е забутан на глух коловоз зад халето на електровозите.lok45111 написа:43 515 също е освежена, минала е някакъв голям ремонт. Онзи ден беше на ПВ Карлово - Златица.bdz46 написа:Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
Интересно. Тя излезе от ПР преди 2 г. и 2 месеца, а ГПР не е минавала. Как става това?EuroSprinter написа:43-535 също е за 110км/ч.
Не е нужно да минава ГПР, за да получи някакви обортни колооси с нови оси при ТП примерно.Nikss написа:Как става това?EuroSprinter написа:43-535 също е за 110км/ч.
Хубаво, но и в някои мездренски пише 110, котвата на скоростомерите е на 100 и въпреки, че има участъци за 110 никой не ги вдига. Днес видях отвътре 45 187.2 като над скоростомера пише 100, а котвата на скоростомера е на 110.EuroSprinter написа:така пише в машината.
Точно така а 45-187 бояджията в Русе я направи за 100км иначе е с колоси за 110bdz46 написа:Стига с тези котви! Меродавен е надписът, пък кой колко вдига си е негова работа.
Та той от един месец не се е спирал да ходи на скоростни и товарни проби.gonzo8611 написа:Локомотив 44-094 щял да ходи на товарна проба...