Страница 15 от 59
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 11:30 am
от 46 242
44 109 e най-бойната ви машина. Ще я пуснете ли до 31-ви ?
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 8:56 pm
от Nikss
Естествено, че е най-бойната.

Би трябвало до 30-ти да тръгне. То има довършителни работи, би трябвало на 28-ми според мен да е на проби. Според някои машинисти обаче била шумна... явно 114 и 192 не са.
Не е шумна, няма такова нещо.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 8:36 pm
от dido73
Има нещо по-особено у тия
хърцои (херцеговци, както им викам) маа му стара, дето го няма никъде другаде.
Днес ТП бе техния дарак
44-115. Мина и замина. Обаче като преглеждах, както обикновено на планов ремонт RFT-то, ми направи нещо много добро вчепетление. Там на приемо-предавателя от към страната на конектора на антенния кабел и преходното конекторче, херцеговците са сложили една шина да прикрива конекторите, та като си слагат машинягите чипиците да не трошат постоянно онова малкото преходно конекторче.
Та както винаги ме вчепетляват приятно и си затвърждават славата на "херцеговци" и перфекционисти.
Адмирации. Нема да ги стигнем херцеговците!

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 8:53 pm
от 44142
Наще пък са решили проблема на някой машини като са сложили приемо-предавателния блок в апаратния шкаф.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 8:57 pm
от dido73
44142 написа:Наще пък са решили проблема на някой машини като са сложили приемо-предавателния блок в апаратния шкаф.
Да и така са го сложили, че тоз дето ще го сваля за смяна да си потроши пръстите в дъното на шкафа. Нема що голем мозък е бил тоя.
п.п. А и най-тъпото е , че трябва да прекараш 5m сигнален и захранващ кабел от блок-електрониката и SV-то , вместо по 0,5m както е при варианта ако предавателя е долу при останалите блокове.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:00 pm
от 44142
Незнам защо но на 32 много често се сменяше този блок. При лок няма такива проблеми. На лок са проблемни слушалките.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:02 pm
от 44142
Към дидо едно въпросче. При ТП маневра депо ли трябва да проверява АЛС или от бригада ТП. Питам понеже 45152 от извесно време дава грешка 226 при тестване и след ТП пак си е същата.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:09 pm
от dido73
44142 написа:Към дидо едно въпросче. При ТП маневра депо ли трябва да проверява АЛС или от бригада ТП. Питам понеже 45152 от извесно време дава грешка 226 при тестване и след ТП пак си е същата.
Маневра депо го проверява. Тия грешки са толкова заблуждаващи, че и самите австрийци не си ги знаят коя за кво е. Има само един колега в лабораторията, дето ги чатка тия алкатели и трябва да ти кажа, че много от грешките е успял да ги установи опитно на симулатора горе. Принуден е да го прави опитно, защото в документацията "моцартите" за дадена грешка са написали едва ли не всичко - хардуерен проблем (платки, БТМ,) и софтуерен проблем и излиза че една грешка може да означава много неща.
За съжаление в момента не мога да ти кажа точно кво значи тая грешка щот не съм наясно.
Изобщо това недоразумение АЛКАТЕЛ е пълен боклук!
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:10 pm
от 44142
Ясно. При 152 след като изгасне БОО и дава веднага 226.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:16 pm
от dido73
44142 написа:Ясно. При 152 след като изгасне БОО и дава веднага 226.
Утре ще отворя таблиците и ще ти кажа кво значи, но няма да бъде оправена. Пичагата е редовна смена и е чак понеделник, машината е вътре вдигната за нещо и ако го дочака до понеделника може и да я види.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:20 pm
от 44142
Спряна е за бандажи.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:26 pm
от dido73
44142 написа:Спряна е за бандажи.
Е значи ще отлежи.

Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:28 pm
от Mario Evstatiev
dido73 написа:44142 написа:Спряна е за бандажи.
Е значи ще отлежи.

Таман ще имат време да видят от какво е "болен" Алкател-а. Само да не стане така, че докато чака бандажи, горката 152 да стане източник на части за другите локомотиви. Че в Пд има подобна порочна практика...
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:29 pm
от 44142
Недумай. 152 е много добра машина.
Публикувано на: Чет Дек 24, 2009 9:33 pm
от dido73
lok45111 написа:Таман ще имат време да видят от какво е "болен" Алкател-а.
Трябва да е заредена с въздухуй и с включено оперативно захранване, което няма как да стане докато виси на трупчетата, и е разкачена спирачната пневмо система. Като я изкарат тогаз.
lok45111 написа:Само да не стане така, че докато чака бандажи, горката 152 да стане източник на части за другите локомотиви. Че в Пд има подобна порочна практика...
44142 написа:Недумай. 152 е много добра машина.
Няма добра, няма лоша.
Трябва ли ни част - минава под ножа!
