Страница 15 от 147

отг

Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 8:06 pm
от фена
Верно ли и коя машина са дали за да вземат 43-502 ?

Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 8:37 pm
от Nikss
Доколкото знам 45 183 в момента работи в Сф. :roll:

отг

Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 8:57 pm
от фена
не не 45-183 си кара мездренските влакове тя може да работи по софийско но дано да не е това дето го казваш

Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 9:05 pm
от Nikss
Стара ти е информацията пич. Кога за последно си я видял? Пише я в разписанието на депо Пд за утре, отделно в актуалната информация за днес се спомена, че работи по София. А щом го пише значи, че работи там независимо къде. :wink:

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 12:31 am
от bdz46
183 работи в Сф.
43 502 акостира в Мездра на 14-ти сутринта. Като за най-дъртата 43 е в доста прилично състояние.

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 6:16 am
от Nikss
Нормално. В Сз се справят добре с ремонта и поддръжката. 8)

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 7:24 am
от amon
43 502 е анти-локомотив. Тя е мешаница от оригинални схеми, жепезаводски модернизации и старозагорски ТНТМ-та :evil:

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:08 pm
от Nikss
Вчера 43 502 е бил на влакове 20204/20103. Лок на механика е добър, но ТД са за смяна - нямат мощност. Вчера бригадата едва е отвозила влаковете навреме. :? Утре лок си заминава. 502 последно е бил ГПР в Сз и излязъл на 14.05.2007 г. Надявам се при ПР да се намери решение на проблема с двигателите. :arrow:

Публикувано на: Пет Дек 18, 2009 9:38 pm
от bdz46
Екстра си е мощността. Машината е с редуктори като на 45, обаче скоростомера във втора кабина показва 10 отгоре, което с обичайната застраховка 5 отдолу, означава движение с 15 отдолу с втора кабина начело.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 9:35 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Екстра си е мощността. Машината е с редуктори като на 45, обаче скоростомера във втора кабина показва 10 отгоре, което с обичайната застраховка 5 отдолу, означава движение с 15 отдолу с втора кабина начело.
Тия ел. скоростомери са основната причина, машинистите да не обичат да обслужват влакове с 43-та серия. Не показват като хората, а ако показват, то винаги има сериозна разлика спрямо регистриращия скоростомер. Този проблем се дължи основно на ненастройването им след престъргване на бандажите.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 4:26 pm
от bdz46
Ако не ги настройват ще е по-добре. Хаслерите не се настройват и показват ±5 при 130 км/ч в зависимост от дебелината на бандажа.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 8:20 pm
от Иван Иванов
В депо Русе имат практика след потегляне на влака помощника отива в другата кабина сверяват показанията но 60 км/ч и след това нямат проблеми а като правило във 2каб. се настройва на 2/3 км. да показва повече от регистриращия.
Дебелината на бандажа не е от значение за разликата м/у двата скоростомера.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 8:27 pm
от Nikss
Тая практика не е само в Русе разпространена. Доколкото знам и в другите депа, имащи файтъри същото упражнение се прави. Поне за Мездра съм убеден.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 9:22 pm
от Nikss
Утре вечер лок 44 140.2 ще отпътува в състава на ДТВ 20612 посока Сф. Предполагам отива в ДЦА за ремонт. :roll: 8)

отг

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 12:36 am
от фена
Идва реда и на 45-170, 45-174, 45-178 и 45-181.