
Верно ли и коя машина са дали за да вземат 43-502 ?


не не 45-183 си кара мездренските влакове тя може да работи по софийско но дано да не е това дето го казваш



Вчера 43 502 е бил на влакове 20204/20103. Лок на механика е добър, но ТД са за смяна - нямат мощност. Вчера бригадата едва е отвозила влаковете навреме.
Утре лок си заминава. 502 последно е бил ГПР в Сз и излязъл на 14.05.2007 г. Надявам се при ПР да се намери решение на проблема с двигателите. 


Последно промяна от Nikss на Пет Дек 18, 2009 9:41 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Тия ел. скоростомери са основната причина, машинистите да не обичат да обслужват влакове с 43-та серия. Не показват като хората, а ако показват, то винаги има сериозна разлика спрямо регистриращия скоростомер. Този проблем се дължи основно на ненастройването им след престъргване на бандажите.bdz46 написа:Екстра си е мощността. Машината е с редуктори като на 45, обаче скоростомера във втора кабина показва 10 отгоре, което с обичайната застраховка 5 отдолу, означава движение с 15 отдолу с втора кабина начело.
64.19
В депо Русе имат практика след потегляне на влака помощника отива в другата кабина сверяват показанията но 60 км/ч и след това нямат проблеми а като правило във 2каб. се настройва на 2/3 км. да показва повече от регистриращия.
Дебелината на бандажа не е от значение за разликата м/у двата скоростомера.
Дебелината на бандажа не е от значение за разликата м/у двата скоростомера.


Информация
Модератори