Страница 15 от 29

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 9:46 pm
от 44-134
Днес 8604 беше с 46 229 а 8603 беше с 44 135
Направи ми впечатление че 135 е готова и е доста лъскава

Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 1:49 pm
от Mario Evstatiev
Оперативна информация за 09/10.11.2006 г:

:arrow: Влак № 363 замина от Централна гара София в състав от 3 вагона(2 пътнически+1 спален) на Гръцките железници. Влаков локомотив беше 44 101.4, която беше на три тягови двигателя, тъй като 4-ти ТД беше дал кръгов огън. Освен това по време на дежурството настъпиха следните повреди:

-Изпаднал носач на SAB регулатор - 1 ва колоос ЛЯВО;
-Бутон "Тифон" на контролера във 2-ра кабина окъсява и отпада АП "Тифони";
-Стъклочистачки във 2-ра кабина неизправни;
-Директна спирачка 1-ва кабина задържа бавно;
-Понякога изключва от реле 406;
-Слаба механика;

Макар и с тези повреди, локомотива се държеше добре и обслужи по график и тазсутрешния влак 360, който в гара София пристигна в 12:29 или с 9 мин. закъснение;

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 9:02 am
от 42 072.9
Нещо и от днешната сутрин:

БВ 2636 - До гара Синдел 07 087 обслужи навреме влака. След това 44 076 също отвози влака навреме до гара София. С новите "обувки" машината дърпа доста прилично.
БВ 7621 - Лок 45 170.
БВ 4664 - До гара София начело беше лок 44 075, след това 44 137 пое влака до Русе.
БВ 3621 - Лок 46 235.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 9:33 am
от rexkos
Ето малко и от мен от днешната сутрин:

:arrow: ПВ 10206 пристигна на гара Костинброд навреме, обслужван от 33 007+33008.
:arrow: ПВ 10205 пристна на гара Костинброд с 2 минути закъснение начело с 45 156 и 2 B вагона 47 серия+1A 40 серия.
:arrow: ПВ60275 на Волуяк беше навреме, теглен от 61003 с 1 АВ вагон и 1В вагон 74 серия.
:arrow: На Волуяк 10205 надмина МДТВ, теглен от пловдивската 44 060.
:arrow: ПВ 60101 с 10 039/40 и 10 041/042.
:arrow: МБВ 293 на таблата на централна гара бе обявен със 160 минути закъснение, а 30112 с 20.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 3:19 pm
от lok43r
Влак 7620 днес
Изображение

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 3:25 pm
от rexkos
Доживяхме да пуснат тези вагони и на БВ. Първият вагон е колко нашарен, просто не ми се мисли. Защо беше с 63-та. Да не би Златни пясъци вече да върви с новите вагони?

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 3:38 pm
от 43.309
:arrow: 32.099 скъсала КМ в междугарието Побит камък-Вакарел път 1 с влак 10123.Двата токоснемателя са счупени 06 е изпратена да изтегли влака който се движи с 140 мин/з.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 8:39 pm
от 44142
от единия нищо не става. от другия пантогрпаф нещо може да се измисли. сутринта в 05:40 изпадна 52 в депо сф с 2 к-си.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 8:42 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:от единия нищо не става. от другия пантогрпаф нещо може да се измисли. сутринта в 05:40 изпадна 52 в депо сф с 2 к-си.
Днес доста инциденнти са станали. Знае ли се причината за скъсването на КМ от ЕМВ 32 099/100 или още се потулва :?: :roll:

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 8:43 pm
от 44142
и как ще се потули.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 8:48 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:и как ще се потули.
Ами ако издънката е на тия от поддържането, много се опитват да потулват нещата докато отшуми.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 8:51 pm
от 44142
за контактна мрежа е трудно да се потули.

Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 9:56 pm
от 43.309
беше строшен само един изолатор и един държач нямаше и см свалена КМ :shock:

Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 9:57 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:беше строшен само един изолатор и един държач нямаше и см свалена КМ :shock:
Значи вероятните причини са просто амортизация на елементи на КМ. В случая искаш да кажеш, че си е заминал изолатор и един брой фиксатор. Това често се случва.

Публикувано на: Пон Ное 13, 2006 3:36 pm
от 07
43.309 написа:беше строшен само един изолатор и един държач нямаше и см свалена КМ :shock:
И как това потроши 2 пантографа?