Страница 15 от 25
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 6:53 am
от 07
Експреси няма как да имаме, даже и ИнтерСити не става от тях - най-добрата средна скорост е била на ЕВ801/802 Сл.Бряг - 88-89км/ч, А в участъка Вл.Павлов Пловдив е достигала 95км/ч, по 2ра ако го няма искърското дефиле може и да се получи.........
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 9:48 am
от Labros
Каша ще настане според мен с тоя нов ГДВ, ама да видим...
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 10:12 pm
от Nikss
07 написа:
Експреси няма как да имаме, даже и ИнтерСити не става от тях - най-добрата средна скорост е била на ЕВ801/802 Сл.Бряг - 88-89км/ч, А в участъка Вл.Павлов Пловдив е достигала 95км/ч, по 2ра ако го няма искърското дефиле може и да се получи.........
Не мога да оспоря казаното от теб по никакъв начин, защото си напълно прав.

За съжаление така стоят нещата.
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 7:30 pm
от gu6terov
Сега забелязах че бързите влакове с малки изключения няма да спират на Владо Павлов
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 6:53 am
от Mario Evstatiev
gu6terov написа:Сега забелязах че бързите влакове с малки изключения няма да спират на Владо Павлов
Спиранията на Вл. Павлов в повечето случаи са излишни. Има и други интересни неща в новия ГДВ 2010 и в плана за композиране на влаковете:

"Чайка"-та по състав е с "бистро"

ПВ 10121/10114 е с локомотив + вагони, а не с ЕМВ

Влак "Пловдив" в състав 4А вагона, а не както до сега с 5А вагона

7620/7625 по ПКВ са с рециклирани вагони

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:03 am
от Nikss
По първите 3 точки съм съгласен, но за 4-тата съм твърдо против. Бих се съгласил да пуснат нови вагони единствено на
7621/7624 тъй като те не спират по селата и т.н. където бабки, дядовци и т.н. се качват с разните му оръжия на труда, зайчета и какви ли още не животинки. Смятайте какви ще станат вагоните само за 1 месец. Но като е решил да си троши главата. Докато не се променят разписанията на влаковете най-вече откъм спирания и докато не се завишат скоростите до проектни и дума не може да става за пускане на такива модерни вагони. Още повече, че дори и да бъдат вдигнати скоростите до проектни пак няма да има кой знае какви по-високи скорости от сегашните... по 7-ма линия единствено между М и Вц проектната е 100 km/h, а 120 km/h могат да бъдат достигнати между Сфв и Ил. Коментарът оттук нататък оставям на вас, вместо да се пуснат на наистина нуждаещите се от подмяна на съставите влакове, те биват пуснати точно там, където не трябва. Решението казах какво е, можеше да се изчака още няколко месеца когато стари 63, които са извадени от употреба след подмяната на състава примерно на Чайката, ще минат ревизия, ще им се смени тапицерията и ще бъдат пуснати за Видин като имат такъв зор. Неефективно е да се пускат вагони за 160 km/h по линия където няма V>80 km/h. Със старите 63 вибрациите няма да ги има пък и няма да се пътува в чак толкова мръсни вагони. И за да не сме толкова консервативни аз бих жертвал едното бистро на Златните и бих го дал, за да му е приятно на тоя шеф и дано е доволен от това, което постигна.
Изобщо тоя, който е разпоредил това има ли акъл в главата си? Е явно няма и му пожелавам да не види бял ден, разсипници такива. Съсипаха цялата железница, а сега когато правим първите крачки към пускането на вагони, отговарящи на съвременните изисквания за безопасност и комфорт излиза някой си шеф, който трябва да си пътува до Видин и то задължително с новите вагони. Ами защо колеги не направим една жертва и не му пуснем и бистро? Така пътуването му ще е изпълнено до край с приятни емоции.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 10:37 am
от VESO
Сутринта говорих с моят познат от Дирекцията - най - вероятна дата за последното заседание на комисията се спряга 14-ти декември , но окончателно трябва шефът да им каже , за да имат време да се подготвят.На това заседание могат да се правят процедурни предложения , затова казвайте отсега какви влакове предлагате за замяна да кажа на момчето да предлага.Мисля , Чайката да е единият от тях.
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 10:56 am
от Labros
Да вземат да пуснат и бистро на влак "Пловдив".
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 11:00 am
от rexkos
VESO написа:затова казвайте отсега какви влакове предлагате за замяна да кажа на момчето да предлага.Мисля , Чайката да е единият от тях.
Твърдо Чайката

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 12:09 pm
от NiGhtPiSH
Супер като се прибирам от вилата ще се качвам на Димово в готини 63-ки

И да искам и бистро!
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 12:48 pm
от disell
А на "Белия кон" има да му "изпушват копитата" от Вакарел надолу с тези 4 вагончета , май ще трябва да има дежурни пожарни във Веринско и Побит камък за да охлаждат ходовата част при преминаването му

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 1:32 pm
от VESO
Ето как изглежда талигата на вагоните на Белия кон.И пожарната кола трябва да следва влака от София до Пловдив.

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 3:06 pm
от Naskoni
Не видях коментари за трамвайното движение Перник-София. В сегашния график са 35 (не броя 50204, който беше преместен да тръгва от Радомир). В ГДВ 2010 са 25 КПВ-та. Дано да са подбрали внимателно теслата, т.е. за тези, които пътуваха празни. От новия график 50204 става 50250, предполагам пак ще пътува композицията от Перник до Радомир, за да го поеме.
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 3:14 pm
от Vancho
rexkos написа:VESO написа:затова казвайте отсега какви влакове предлагате за замяна да кажа на момчето да предлага.Мисля , Чайката да е единият от тях.
Твърдо Чайката

Дунава

Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 5:19 pm
от desiroml
"Чайка" естествено!