Страница 15 от 18
									
						
						Публикувано на: Пет Окт 08, 2010 8:38 pm
						от disell
						Как е след ремонта , поуплътниха ли я поне малко или е все такъв ветрилник  
 
  
 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Окт 08, 2010 9:25 pm
						от Тената
						Се същата си е, много се тресе пулта в 1-ва кабина. Нищо не са пипнали вътре по нея.
					 
					
									
						
						Публикувано на: Чет Май 26, 2011 8:04 pm
						от Иван Иванов
						В Русе има един комплект за 44-133 и в София един за 44-057към днешна дата.
Червени.
					 
					
									
						
						Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:20 pm
						от Nikss
						А до къде стигна работата по тях  
 
   
 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 9:16 am
						от 46 242
						Един трябва да е заделен и за 44 101. А дали 44 096 я готвят за 130 ?
					 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 3:42 pm
						от 44142
						44101 е със сглобени талиги и червени колооси. 44096 ще е до 100км.
					 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 4:02 pm
						от 46 242
						Интересно защо пращат червени колооси в Ст Загора? Трябваше да пуснат 078, 081 и 096 до 130км и да се приключи с депо Сф.
					 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 4:04 pm
						от Тената
						46 242 написа:Интересно защо пращат червени колооси в Ст Загора? 
 
45 184 

 44 184  

 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 5:04 pm
						от 46 242
						Наистина ли ще става серия 44 ?
					 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 5:58 pm
						от Иван Иванов
						По 44-133 и 44-057  нищо. Отговор на по горно питане.
					 
					
									
						
						Публикувано на: Пет Май 27, 2011 8:03 pm
						от Nikss
						Лошо, лошо... 
извън темата, но пак свързано с работата в ЛВЗ - 32 089/90 и 32 069/70 до къде са? Те май ще са последните 2, които ще излязат в обозримото бъдеще от там...  
 
    
   
 
					
									
						
						Публикувано на: Нед Май 29, 2011 7:58 pm
						от Иван Иванов
						Ще направят опит за едно ЕМВ но не знам дали ще е успешен.
Извън темата извинения от моя страна.
					 
					
									
						
						Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 11:25 am
						от 46 242
						Не мога да разбера защо толкоз зор да прехвърлят още от 45серия в 44, след като 44 078, 081, 44 174, 44 185 си стоят с ограничение 100, а трябваше отдавна да са 130..?
					 
					
									
						
						Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 12:18 pm
						от Nikss
						Евала баце, аз също се чудя защо се търкалят сумати оригинални 44, за които не се намират комплекти с оправданието, че няма, а се развалят теглителните норми на 45-ци, които след това ще са много необходими. Освен това, по всичко се вижда, че файда от тези колооси нямаше - локомотивите не се използват по предназначение, а се пускат на пътнически и товарни влакове, на които повече от 100 км/ч не може да се развият, а бързите, които трябва да развиват 130 бъхтят с 45-ци. Само се набутваме по 336 000 лв с ДДС за нищо.  

   185 е до 100, защото вероятно е с талигите на 44064. Да бяха сложили поне бързите от 44 135, която едва ли ще тръгне скоро, вместо за нищо да й развалят теглителната норма.  

Както винаги обаче, трябва да сме начело с глупавите и неосмислени просташки решения. Няма оправия нито в държавата, нито в нищо и това си е.  

 
					
									
						
						Публикувано на: Сря Юни 01, 2011 12:44 pm
						от Georgi Dimitrov
						И как когато два локомотива минават един и същи ремонт единия се преправя на 44, а другия си става 45-както стана с с 174 и 146 например?