Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Как е след ремонта , поуплътниха ли я поне малко или е все такъв ветрилник :roll: :wink:
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Се същата си е, много се тресе пулта в 1-ва кабина. Нищо не са пипнали вътре по нея.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

В Русе има един комплект за 44-133 и в София един за 44-057към днешна дата.
Червени.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А до къде стигна работата по тях :?: :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Един трябва да е заделен и за 44 101. А дали 44 096 я готвят за 130 ?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44101 е със сглобени талиги и червени колооси. 44096 ще е до 100км.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Интересно защо пращат червени колооси в Ст Загора? Трябваше да пуснат 078, 081 и 096 до 130км и да се приключи с депо Сф.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

46 242 написа:Интересно защо пращат червени колооси в Ст Загора?

45 184 :arrow: 44 184 :D
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Наистина ли ще става серия 44 ?
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

По 44-133 и 44-057 нищо. Отговор на по горно питане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Лошо, лошо...
извън темата, но пак свързано с работата в ЛВЗ - 32 089/90 и 32 069/70 до къде са? Те май ще са последните 2, които ще излязат в обозримото бъдеще от там... :? :twisted: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Ще направят опит за едно ЕМВ но не знам дали ще е успешен.
Извън темата извинения от моя страна.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Не мога да разбера защо толкоз зор да прехвърлят още от 45серия в 44, след като 44 078, 081, 44 174, 44 185 си стоят с ограничение 100, а трябваше отдавна да са 130..?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Евала баце, аз също се чудя защо се търкалят сумати оригинални 44, за които не се намират комплекти с оправданието, че няма, а се развалят теглителните норми на 45-ци, които след това ще са много необходими. Освен това, по всичко се вижда, че файда от тези колооси нямаше - локомотивите не се използват по предназначение, а се пускат на пътнически и товарни влакове, на които повече от 100 км/ч не може да се развият, а бързите, които трябва да развиват 130 бъхтят с 45-ци. Само се набутваме по 336 000 лв с ДДС за нищо. :evil: 185 е до 100, защото вероятно е с талигите на 44064. Да бяха сложили поне бързите от 44 135, която едва ли ще тръгне скоро, вместо за нищо да й развалят теглителната норма. :evil:
Както винаги обаче, трябва да сме начело с глупавите и неосмислени просташки решения. Няма оправия нито в държавата, нито в нищо и това си е. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

И как когато два локомотива минават един и същи ремонт единия се преправя на 44, а другия си става 45-както стана с с 174 и 146 например?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация