Се същата си е, много се тресе пулта в 1-ва кабина. Нищо не са пипнали вътре по нея.
Последно промяна от Тената на Чет Май 26, 2011 9:26 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Евала баце, аз също се чудя защо се търкалят сумати оригинални 44, за които не се намират комплекти с оправданието, че няма, а се развалят теглителните норми на 45-ци, които след това ще са много необходими. Освен това, по всичко се вижда, че файда от тези колооси нямаше - локомотивите не се използват по предназначение, а се пускат на пътнически и товарни влакове, на които повече от 100 км/ч не може да се развият, а бързите, които трябва да развиват 130 бъхтят с 45-ци. Само се набутваме по 336 000 лв с ДДС за нищо.
185 е до 100, защото вероятно е с талигите на 44064. Да бяха сложили поне бързите от 44 135, която едва ли ще тръгне скоро, вместо за нищо да й развалят теглителната норма. 
Както винаги обаче, трябва да сме начело с глупавите и неосмислени просташки решения. Няма оправия нито в държавата, нито в нищо и това си е.
Както винаги обаче, трябва да сме начело с глупавите и неосмислени просташки решения. Няма оправия нито в държавата, нито в нищо и това си е.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори