Страница 15 от 28

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 11:38 am
от VESO
Актуална информация от днес , 23-ти август:

Лъскавата 44134-5 с 1621 , на Сп. навреме и без забележки;
45150-0 бе засечена на товарачка;
Вече няколко пъти наблюдавам русенски гости в Южна България.Първо това бяха 44112-1 , след това 44093-3 се разписа , но днес гостът бе от Горна Оряховица - 45202-9 докара 10121 от София - обикновена 5 вагонна композиция , без каквито и да били спални или бистра за завода.Ето как изглеждаше първокласният вагон , серия 40:
външен вид;
талигата;
Интериор не показвам , всеки от вас прекрасно е виждал червените седалки по схема 9Х6.
"Сл. Бряг" , теглен от 46205-1 с бистро в състава навреме на Пзк.Последният вагон бе първокласен , но се считаше за втора класа.Доказателство за това е номерацията , която вместо "А 2" , беше "5" - сигурен знак , че това е 5-тия вагон в композицията , който е второкласен.
46234-1 начело на 3621.На Септември беше навреме.

75006-7 начело на 16103.Заради две закъснели жени , които притичаха буквално в последния момент , влакът закъсня от начална гара с 1 минута.Още една снимка преди заминаване(за това бялото , което виждате в далечината ще спомена в съответната тема).Огледах композицията , която щеше да заминава като 16105 в 13:10 и първият вагон бе реновирания с единичните седалки в салона.Явно и него взеха да го разхождат по 16-та линия.


30017-2+30018-0 на 10111.DESIRO-то чинно изчака надминаването от 3621 и потегли за Пловдив.
31007-2+31008-0 , осблужваща първо 10252.Мотрисата се изтегли в западния край на гарата , изчака 10121 да се установи в източния край на първи коловоз и след това пристигна в западния край , готова за 10124.

За финал - един интересен теснопътен вагон.

Trainspotters forum

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 6:51 am
от choveka_vlak
Тежък инцидент в района на гара Белово, съборен стълб от контактната мрежа, към момента не е въстановено движението Пловдив - София.

Re: Trainspotters forum

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:23 am
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:Тежък инцидент в района на гара Белово, съборен стълб от контактната мрежа, към момента не е въстановено движението Пловдив - София.
Сега забелязах, че колегата Иван Кацев е цитирал информационна агенция във връзка с инцидента. Причината за закъсненията и прекъсването - лек автомобил се е ударил в стълб от контактната мрежа и го е съборил. Причините се изясняват.

Форумния "дирсепер" Ивайло Стоянов ако има техническа възможност да следи с какви закъснения се движат влаковете от София към Пловдив и Септември и обратно.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 3:28 pm
от 43.309
Айде да се включа и аз. Движението по път 1 електрическа тяга възстановено в 13.30. ПВ 10112 го сефтоса, до 1620 +15 по увеличаване на състава на гара Сп (+състава от отменения 10120). 8615 +10 обрз 2А (предписание за намаление 40км/ч в района на авариаята). Преди обяд беше по интересно.
10111 се върна за Сф.
8601+3621 на куп 8601 + 190
3621 + 150
1681 + 90
3636 обединен с 1650 минаха с 6 часа закъснение.
8686+8626 обединени + 4-5 часа
3602 + 490 минаха във времето на 8610.
8610 + 45

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 4:52 pm
от VESO
Да пусна снимки от днес , 24-ти август , когато си направих малка разходка , свързана с "нововъзникналото обстоятелство".Разделям информацията по гари:

- Пазарджик.
Положението на гарата към 11:00 беше меко казано напрегнато.Чакалнята бе пълна с хора , някои от които чакащи от 7:30 и закупили си билети до морето.В 11:42 пристигна DESIRO-то на 10111 , а друга мотриса чакаше на 2-ри коловоз от близо 15 минути.
Чакалнята се пълнеше непрекъснато с хора , които недоволстваха от това , че влаковете им закъсняват , а служителките на гишетата не знаеха какво става.
Няколко минути след това обявиха пристигането на обединената композиция на "Сл.Бряг" и 3621.Съставите пристигнаха с двойна тяга - начело 45157-5 , зад нея 45167-4 , а по уредбите съобщиха , че последните вагони са директни за Карлово.Снимка при пристигането , друга на композицията и клип при заминаване.

(който иска да види оригиналния клип с по - добро качество , да ми пише на Л.С. e-mail-а си.)

Русенската 44102-2 докара 1621 (както знаем , вече с нов номер 1681) , който изненадващо го съобщиха като ускорен влак.Композицията бе 6 вагонна само exDB серия 43 , а от последния вагон слезе Mitko_pz , с който се видяхме за малко.
8610 пристигна навреме , теглен от 46221-8 , аз се качих във влака и потеглихме.

- Септември.
Гледката бе доста интересна - на първи коловоз в източния край чакаше DESIRO , а западния край композиция , начело с 44134-5 , а на 4-ти коловоз товарачка с две 46-00-ци , едната от които (208) разкачена.Минути след установяването на 8610 на втори коловоз , отпред се зададе 06127-5 , която бе прикачена начело.Една обща снимка и друга в минутата преди потегляне.Тъкмо се качих в композицията , когато на гарата пристигна още един влак - товарачка на БЖК се установи на 5-ти коловоз.

- Белово.
С пристигането на гарата вече бяхме натрупали 8 минути закъснение , първо чакахме от страна Ксц да преминат 07124-1 и 07019-3 , след това обявиха 30 минутен престой за разминаване с 8611 , понеже работел само единия път.Възползвах се от това и направих снимка на композицията.
По едно време от стаята излезе рък . движение и каза , че плановете малко се променят.Понеже другият път бил вече готов за преминаване , разминаването щяло да стане в междугарието , затова пускаха 8610. 8611 дойде с двойна тяга - начело 46211-9 , а зад нея машина , на която не можах да видя страничния номер , понеже липсваха цифрите (при увеличение на тази снимка , ако някой може да разпознае локомотива , да казва).
Снимах една симпатична машинка на гаратa и през това време обявиха пристигането на 10112.Влакът се обслужваше от две мотриси - начело 30017-2+30018-0 и зад нея 31011-4+31012-2.

- Костенец.
Безспорно тук направих най - много снимков материал.Първо двете мотриси ме оставиха и заминаха за София , след това дойде 06-00-цата , прекарала 8610 от Септември , като само минути след снимката и тя се устреми в посока към столицата.
На гарата в интервал от час и 10 минути преминаха 3 товарни влака.Карам по ред:
1.една гледка , на която рядко попадам - товарен влак с тройна тяга потегля от Ксц:
снимка 1;
снимка 2;
2. товарачката на БЖК , която видях на Септември;
3.още един товарен влак , начело с 45156-7 , а отзад бутаща 44134-5.
1620 с внушителна композиция от 10 вагона , начело с 45187-2 влиза в гарата.
8615 без фургон в състава , начело с 44132-9 и пом. машинист нашият форумец Тодор Чолаков влиза в Ксц.До Пзк натрупа 10 минути , породени от престой в Костенец , където рък. движение връчи образец II-А.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 4:52 pm
от VESO
За финал още няколко снимки:
46238-2 с товарачка на Септември;
Пом. машинистът Тодор отправя поздрав към мен и форумната аудитория.

Ето го въпросното място , причинило толкова неразбории в днешния ден.

А не смятате ли , че един спотър трябва и да обядва? :D
http://www.foto.bg/data/4993/P82400301.JPG
Разбира се , че трябва.Заслужил си го е. :D

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 8:04 pm
от 44.123
Браво Весо сърдечни благодарности за изчерпателната информация и най-вече за предоставеният снимков материал.А локомотива на който му липсва номера ми прилича на 44.089 но не съм сигурен.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:07 pm
от Mario Evstatiev
Информация от първа ръка!

Движението е възстановено напълно в 16:34 и вече се осъществява по двата пътя. В посока Пловдив следобяда закъсня само УБВ 1601 с +11 мин., всичко друго на време.

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:33 pm
от VESO
Значи съм бил голям късметлия - баш в центъра на водовъртежа съм се оказал - от прекъсването (на отиване) до възстановяването (на връщане).Дори дизел ме теглеше в едната посока. :lol:

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 9:47 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Значи съм бил голям късметлия - баш в центъра на водовъртежа съм се оказал - от прекъсването (на отиване) до възстановяването (на връщане).Дори дизел ме теглеше в едната посока. :lol:
Общо взето да. В периода от 16:20 до 17:05 в КСАУДВ беше голяма лудница. Освен, че заради модернизацията на системата, гарите са на РМУ, движението беше тотално сринато, въпреки това старшията Диспечер се справи както винаги отлично и с правилни и навременни решения не позволи "Белия кон" да отупа 30 мин. закъснение до По. Вместо това, "Конят" си замина както трябва, пък иначе бързаната "Оптима" поседя да отлежи - все пак тя има достатъчно много престои, през които да си навакса. Така 13145 замина след коня. 3601 и 8603 са се движили по графика си. Иначе заради закъснението 44 066.9 от 3636 престоя на гара София цял ден. Влакът е пристигнал на обяд. Заблудена "Станимирка" пък докара 491, който като НИКОГА беше на време в София
:lol:

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 10:44 pm
от 43.309
Искам да отбележа, че всички влакове посока По, спират на Ксц за образец, да не се следят показанията на АБ, въпреки, че подава адекватни показания и работи. Шантава работа. В резултат на което:
1601 +13
3601 +10
8603 +7.

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 7:34 am
от Mario Evstatiev
Както казах, 1601 е влязъл в По с +11, 3601 от По е тръгнал на време, вероятон е "изял" някъде 6-7 мин. и е спестил от вътрене на машина. 8603 също е тръгнал от По на време. Информацията е на ниво УДВГД.

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 12:54 pm
от Ghost
Сложили са и намаление в междугарието Костенец-Белово - по път 1 91+800-91+100; по път 2 92+100-91+800 40км/ч. 8)

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 4:32 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Сложили са и намаление в междугарието Костенец-Белово - по път 1 91+800-91+100; по път 2 92+100-91+800 40км/ч. 8)
До отстраняване на щетите - стандартна предохранителна мярка, за кето лошо няма.

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 7:25 pm
от Saruman
По 42 линия на километър 14+570 премахнато намаление 15 км/ч на жп. прелез.