Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 11:38 am
Актуална информация от днес , 23-ти август:
Лъскавата 44134-5 с 1621 , на Сп. навреме и без забележки;
45150-0 бе засечена на товарачка;
Вече няколко пъти наблюдавам русенски гости в Южна България.Първо това бяха 44112-1 , след това 44093-3 се разписа , но днес гостът бе от Горна Оряховица - 45202-9 докара 10121 от София - обикновена 5 вагонна композиция , без каквито и да били спални или бистра за завода.Ето как изглеждаше първокласният вагон , серия 40:
външен вид;
талигата;
Интериор не показвам , всеки от вас прекрасно е виждал червените седалки по схема 9Х6.
"Сл. Бряг" , теглен от 46205-1 с бистро в състава навреме на Пзк.Последният вагон бе първокласен , но се считаше за втора класа.Доказателство за това е номерацията , която вместо "А 2" , беше "5" - сигурен знак , че това е 5-тия вагон в композицията , който е второкласен.
46234-1 начело на 3621.На Септември беше навреме.
75006-7 начело на 16103.Заради две закъснели жени , които притичаха буквално в последния момент , влакът закъсня от начална гара с 1 минута.Още една снимка преди заминаване(за това бялото , което виждате в далечината ще спомена в съответната тема).Огледах композицията , която щеше да заминава като 16105 в 13:10 и първият вагон бе реновирания с единичните седалки в салона.Явно и него взеха да го разхождат по 16-та линия.
30017-2+30018-0 на 10111.DESIRO-то чинно изчака надминаването от 3621 и потегли за Пловдив.
31007-2+31008-0 , осблужваща първо 10252.Мотрисата се изтегли в западния край на гарата , изчака 10121 да се установи в източния край на първи коловоз и след това пристигна в западния край , готова за 10124.
За финал - един интересен теснопътен вагон.
Лъскавата 44134-5 с 1621 , на Сп. навреме и без забележки;
45150-0 бе засечена на товарачка;
Вече няколко пъти наблюдавам русенски гости в Южна България.Първо това бяха 44112-1 , след това 44093-3 се разписа , но днес гостът бе от Горна Оряховица - 45202-9 докара 10121 от София - обикновена 5 вагонна композиция , без каквито и да били спални или бистра за завода.Ето как изглеждаше първокласният вагон , серия 40:
външен вид;
талигата;
Интериор не показвам , всеки от вас прекрасно е виждал червените седалки по схема 9Х6.
"Сл. Бряг" , теглен от 46205-1 с бистро в състава навреме на Пзк.Последният вагон бе първокласен , но се считаше за втора класа.Доказателство за това е номерацията , която вместо "А 2" , беше "5" - сигурен знак , че това е 5-тия вагон в композицията , който е второкласен.
46234-1 начело на 3621.На Септември беше навреме.
75006-7 начело на 16103.Заради две закъснели жени , които притичаха буквално в последния момент , влакът закъсня от начална гара с 1 минута.Още една снимка преди заминаване(за това бялото , което виждате в далечината ще спомена в съответната тема).Огледах композицията , която щеше да заминава като 16105 в 13:10 и първият вагон бе реновирания с единичните седалки в салона.Явно и него взеха да го разхождат по 16-та линия.
30017-2+30018-0 на 10111.DESIRO-то чинно изчака надминаването от 3621 и потегли за Пловдив.
31007-2+31008-0 , осблужваща първо 10252.Мотрисата се изтегли в западния край на гарата , изчака 10121 да се установи в източния край на първи коловоз и след това пристигна в западния край , готова за 10124.
За финал - един интересен теснопътен вагон.