Страница 139 от 147
Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 12:36 am
от dido73
plastikat написа:И пак да попитам .............Защо се затри ЛВЗ и кой го позволи?
Защото няма търсене на тази услуга! Пазара го позволи. Ти кой очакваше? ЛВЗ нямаше други клиенти освен БДЖ. След като БДЖ вече не е клиент на ЛВЗ и завода не си е намерил други клиенти....какво очакваш? Никой нарочно не го е затрил.
То единствения клиент на ЛВЗ - БДЖ е под въпрос дали ще го бъде, ти се чудиш кой го бил позволил.
Кой позволи БДЖ да бъде полузатрито? Е същия е позволил и ЛВЗ да бъде затрито. Не е живо същество. Това са обективните икономически и финансови причини. Намалени товари, липса на ТПС и ВПС поради липсата на финанси за ремонтирането им и т.н.
ЛВЗ като искат да съществуват и да печелят трябваше да спечелят DB Shenker и БЖК и да ги отнемат от Кончар.
Значи до някъде сами са си виновни, че не са привлекли нови клиенти, а DB Shenker и БЖК са добри клиенти.
Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 7:23 am
от Nikss
bdz46 написа:Това, че нещо не се е счупило след като не си му извършил ремонт, не значи, че такъв не му е нужен.
Да, един трансформатор може и да не гръмне на втория ден след ПР вместо КР, но целта на капиталния ремонт е трафа да издържи до следващия такъв, а не след година или две да даде газ.
А то и без ПР може - само с ГПР.
ПР за разлика от ГПР не е фиктивен ремонт, ако това визираш. Целта на КР може да е трафа да изкара до следващия такъв, обаче аз поне не съм чувал за машина, която да не е имала проблеми с трафа в тоя промеждутък, който не е никак малък - трябва да излезе от КР в Чехия, та да стигне до следващ, макар, че с нашата зверска експлоатация пак е съмнително да изкара толкова много.
Що се отнася до ЛВЗ - ами БДЖ можеше достатъчно работа да осигури с ремонта на ЕМВ и всички серии ЕЛ (дори и 43), но предпочетоха вместо да има нормална жп компания да има една развалина.

Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 9:02 am
от stankos
Чакайте малко !
Никой не е станал шеф на БДЖ с цел да го съсипе ! Просто всички са искали да откраднат възможно най-много , а съсипията е следствие на всичко това !
Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 10:00 am
от Иван Иванов
Началото на разсипията започна с продаването на завода,,ЛВЗ,, от ,,БДЖ,, преди повече от десет години.
Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 8:01 pm
от dido73
Иван Иванов написа:Началото на разсипията започна с продаването на завода,,ЛВЗ,, от ,,БДЖ,, преди повече от десет години.
Аз си мисля, че като самостоятелна структура и
добри управници ЛВЗ можеше да е център на извършване на големи ремонти за всички превозвачи и за съвременни видове ТПС. Но в тези икономически условия само много ентусиазирани собственици биха опазили ЛВЗ. Дори Кончар са с толкова намаляла дейност, че си спомнят сладко за хубавите 1100 левови заплати от 2005-2008г.
И БЖК вече не вкарват често локомотиви (само за големи ремонти). Карат докато вървят и после в насипно в Кончар. DBS също не вкарват често - имат си пункт за ТП-та в Пирдоп.
БДЖ съвсем не вкарват локомотиви. Само разни големи ремонти на синята тяга огрява кончаристите, като те правят само ревизия на електроника и част от оборудването. Механика, силово оборудване и др. си го правят в Пд.
При тази промишлена база на ЛВЗ, наистина е жалко че не работи.

Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 8:30 pm
от Иван Иванов
От промишлената база на завода останаха само голи , с изпочупени стъкла , течащи покриви и без всякакво оборудване цехове. Никой не си поставя за цел/от собствениците / чрез труда да се постигне благоденствие на държавата. Иначе собствениците бяха и са с ,,Български Имена ,, но до там и само толкова с отношението си към държавата наречена България. Американският вариант за съсипване на България в действие. ЛВЗ не е казино - залагаш ,печелиш и в малките часове на нощта се прибираш с печалбата с джоба. Ремонта най малко изисква технологично време, както житото се сее есента а се жъне на другата година през лятото.
Публикувано на: Пет Мар 16, 2012 8:34 pm
от KRAKOMOBILA
Техническото време може да се съкрати чрез наемане на достатъчно количество квалифицирани работници и използване на съвременни машини и съоръжения. Ясно е, че с 3-ма човека персонал и два крана няма как да стане бързо..
Публикувано на: Съб Мар 17, 2012 10:50 pm
от vesko7
Квалифицираните кадри искат пари. А в Русе професионалната гимназия по жп транспорт се закри - а от там излизаха не лоши специалисти.
Преди няколко години имаше проект ако не се лъжа на GM за модернизация на дизеловите локомотиви на България и Румъния и бяха избрали ЛВЗ. Проекта както се досещате пропадна.
Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 9:12 pm
от bdzman654
44 085.9 да не е излезнала от ПР, гледам утре е писана на 1622- 27
Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 9:26 pm
от rexkos
Има някаква грешка, 44 185 трябва да е.
Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 9:36 pm
от bdz46
Каквато намерят утре, такава ще върви, но със сигурност не 44 085.
Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 10:26 pm
от VESO
Печатна грешка ще е.Вместо нулата - единица.

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 12:16 am
от 42 072.9
44100 ще върви със 130км/ч за сметка на 44085.
Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 2:03 pm
от n0_aLoNe
Още е шаблонирана за 100 km/h.
Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 3:59 pm
от KRAKOMOBILA
151 къде изчезна ? Седеше заедно със 157 в депото, но нещо я хвана липсата. Да не е в Пд ?