Страница 138 от 147
Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 9:33 pm
от 44142
Това е трафа за дигиталния електромер. Преди 7-8 години сложиха на 146 и 151. На 151 след изпушване го демонтираха.
Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 11:41 pm
от 44142
45149 незнайно защо са я прехвърлили към Мездра при положение, че има ALS. 45178 пък са я прехвърлили към СФ. Много аномалий в това жп. 45149 днес обслужи влак 20111 до Мездра и спря за КР. Ако разпишат протокол за надпробег ще тръгне иначе не.
Публикувано на: Сря Мар 14, 2012 3:09 am
от dido73
44142 написа:Това е трафа за дигиталния електромер. Преди 7-8 години сложиха на 146 и 151. На 151 след изпушване го демонтираха.
Тия са нередовни. Слагат нов траф и то на 25kV, след като от 015
4 може да се вземе напрежение пропорционално на напрежението на 015
1. Ако въпросния цифров електромер не може да направи едно превеждане, както с коефициента на електромагнитния електромер....егати техниката.
Публикувано на: Сря Мар 14, 2012 7:41 pm
от dido73
Днес са разкоствали някакви R-ки от салама в депо Сф. Готвят ги за оксижена. Който знае номерата да каже.
Публикувано на: Сря Мар 14, 2012 8:05 pm
от vesko7
А знаят ли се номерата на тези дето ще заминават за Чехия

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 8:28 am
от 44142
45157 спря за КР. Съвсем скоро спират 074 и 081. После на ред са 098 и 198. С какво ще се карат влаковете не се знае. Свалят се дребните чаркове където са останали по 072, 073 и 075. Частите са от рода на контролери, кран машинисти, рекдини и тн.
Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 7:10 pm
от 44.123
Това значи, че това е нейният край. Скоро съвсем без нито един локомотив ще останем не знам как я мислят БДЖ тази работа за напред. Спасението в такъв случай трябва да бъде назад към дизеловата ера.....
Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 7:19 pm
от bdz46
Дизелови пък съвсем няма.
Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 7:49 pm
от 45-170
44142 написа:45149 незнайно защо са я прехвърлили към Мездра при положение, че има ALS. 45178 пък са я прехвърлили към СФ. Много аномалий в това жп. 45149 днес обслужи влак 20111 до Мездра и спря за КР. Ако разпишат протокол за надпробег ще тръгне иначе не.
45-149 се води към Мездра,затова там я спират за КР
Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 8:41 pm
от Nikss
Решението го казах доста отдавна. За да не се стига до окончателно спиране, да се ограничат ремонтите до ПР, както е при серия 42/43. И без друго ЛВЗ вече не играе, а депата, както е видно, поради недостиг на персонал и липса на пари и части не смогват. Това е единственият изход от кризата. Щом дори в ГО и Р не смогват, положението е много лошо.

Някой може би ще каже, че така локомотивите често ще спират за ремонт, но да не забравяме, че тази година първа доставка серия 45 стават на 30 години, откакто са в експлоатация, а най-старите 44 тази година правят 37. Мисля, че с това често ремонтиране (стига да се осигуряват и части) техническата надеждност ще се поддържа в умерени граници.

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 9:02 pm
от bdz46
Е то ако има части, няма да има никакви проблеми. Нищо не каза...
В момента на практика липсва специализирано предприятие, което може да извърши нормален капитален ремонт.
Единствено в Подуяне има някаква база, но пак не е същото.
ПР не може да замести КР в дългосрочен план.
Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 9:48 pm
от plastikat
Тепърва ще почвате да усещате липсата на ЛВЗ.За жалост като го ликвидираха си мълчахте като мушнати гайди.Резултата е на лице -от утре започват курсове за управление на конски впрягове,волски каруци и дилижанси вместо РБВ

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 9:54 pm
от Nikss
Като мушнати гайди вика...
Тодоре, за капитален ремонт се изискват много повече време, ресурси, средства и части. Само за пример, последния КР на лок 43 в ЖПЗ е извършен в края на 2002 г. - т.е. вече повече от 9 години с извършване на ремонти до ПР се движат почти без да оставят влакове (редки случаи) и продължават да обслужват, въпреки, че са прехвърлили 40 години (първа доставка). А и това предложение не е за дългосрочен план, а докато се постабилизира положението откъм финанси, персонал и наличен подвижен състав на Холдинг БДЖ - не, че ще е много скоро, ама при това положение до 10 години ще са останали има-няма 10 магистрални Шкоди от почти 200.

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 11:10 pm
от bdz46
Това, че нещо не се е счупило след като не си му извършил ремонт, не значи, че такъв не му е нужен.
Да, един трансформатор може и да не гръмне на втория ден след ПР вместо КР, но целта на капиталния ремонт е трафа да издържи до следващия такъв, а не след година или две да даде газ.
А то и без ПР може - само с ГПР.
Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 11:27 pm
от plastikat
И пак да попитам .............Защо се затри ЛВЗ и кой го позволи?