Страница 138 от 147

Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 9:33 pm
от 44142
Това е трафа за дигиталния електромер. Преди 7-8 години сложиха на 146 и 151. На 151 след изпушване го демонтираха.

Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 11:41 pm
от 44142
45149 незнайно защо са я прехвърлили към Мездра при положение, че има ALS. 45178 пък са я прехвърлили към СФ. Много аномалий в това жп. 45149 днес обслужи влак 20111 до Мездра и спря за КР. Ако разпишат протокол за надпробег ще тръгне иначе не.

Публикувано на: Сря Мар 14, 2012 3:09 am
от dido73
44142 написа:Това е трафа за дигиталния електромер. Преди 7-8 години сложиха на 146 и 151. На 151 след изпушване го демонтираха.
Тия са нередовни. Слагат нов траф и то на 25kV, след като от 0154 може да се вземе напрежение пропорционално на напрежението на 0151. Ако въпросния цифров електромер не може да направи едно превеждане, както с коефициента на електромагнитния електромер....егати техниката.

Публикувано на: Сря Мар 14, 2012 7:41 pm
от dido73
Днес са разкоствали някакви R-ки от салама в депо Сф. Готвят ги за оксижена. Който знае номерата да каже.

Публикувано на: Сря Мар 14, 2012 8:05 pm
от vesko7
А знаят ли се номерата на тези дето ще заминават за Чехия :?:

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 8:28 am
от 44142
45157 спря за КР. Съвсем скоро спират 074 и 081. После на ред са 098 и 198. С какво ще се карат влаковете не се знае. Свалят се дребните чаркове където са останали по 072, 073 и 075. Частите са от рода на контролери, кран машинисти, рекдини и тн.

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 7:10 pm
от 44.123
Това значи, че това е нейният край. Скоро съвсем без нито един локомотив ще останем не знам как я мислят БДЖ тази работа за напред. Спасението в такъв случай трябва да бъде назад към дизеловата ера.....

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 7:19 pm
от bdz46
Дизелови пък съвсем няма.

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 7:49 pm
от 45-170
44142 написа:45149 незнайно защо са я прехвърлили към Мездра при положение, че има ALS. 45178 пък са я прехвърлили към СФ. Много аномалий в това жп. 45149 днес обслужи влак 20111 до Мездра и спря за КР. Ако разпишат протокол за надпробег ще тръгне иначе не.
45-149 се води към Мездра,затова там я спират за КР

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 8:41 pm
от Nikss
Решението го казах доста отдавна. За да не се стига до окончателно спиране, да се ограничат ремонтите до ПР, както е при серия 42/43. И без друго ЛВЗ вече не играе, а депата, както е видно, поради недостиг на персонал и липса на пари и части не смогват. Това е единственият изход от кризата. Щом дори в ГО и Р не смогват, положението е много лошо. :?
Някой може би ще каже, че така локомотивите често ще спират за ремонт, но да не забравяме, че тази година първа доставка серия 45 стават на 30 години, откакто са в експлоатация, а най-старите 44 тази година правят 37. Мисля, че с това често ремонтиране (стига да се осигуряват и части) техническата надеждност ще се поддържа в умерени граници. :idea:

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 9:02 pm
от bdz46
Е то ако има части, няма да има никакви проблеми. Нищо не каза...
В момента на практика липсва специализирано предприятие, което може да извърши нормален капитален ремонт.
Единствено в Подуяне има някаква база, но пак не е същото.

ПР не може да замести КР в дългосрочен план.

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 9:48 pm
от plastikat
Тепърва ще почвате да усещате липсата на ЛВЗ.За жалост като го ликвидираха си мълчахте като мушнати гайди.Резултата е на лице -от утре започват курсове за управление на конски впрягове,волски каруци и дилижанси вместо РБВ :(

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 9:54 pm
от Nikss
Като мушнати гайди вика... :lol:

Тодоре, за капитален ремонт се изискват много повече време, ресурси, средства и части. Само за пример, последния КР на лок 43 в ЖПЗ е извършен в края на 2002 г. - т.е. вече повече от 9 години с извършване на ремонти до ПР се движат почти без да оставят влакове (редки случаи) и продължават да обслужват, въпреки, че са прехвърлили 40 години (първа доставка). А и това предложение не е за дългосрочен план, а докато се постабилизира положението откъм финанси, персонал и наличен подвижен състав на Холдинг БДЖ - не, че ще е много скоро, ама при това положение до 10 години ще са останали има-няма 10 магистрални Шкоди от почти 200. :?

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 11:10 pm
от bdz46
Това, че нещо не се е счупило след като не си му извършил ремонт, не значи, че такъв не му е нужен.
Да, един трансформатор може и да не гръмне на втория ден след ПР вместо КР, но целта на капиталния ремонт е трафа да издържи до следващия такъв, а не след година или две да даде газ.
А то и без ПР може - само с ГПР.

Публикувано на: Чет Мар 15, 2012 11:27 pm
от plastikat
И пак да попитам .............Защо се затри ЛВЗ и кой го позволи?