Страница 133 от 147

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:48 pm
от bdz46
За 078 е грехота да не работи заради едно 780, защото е отличен.

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:48 pm
от 44142
Ако се откачат шунтовете на двойния изолатор, може и ролките да се хванат.

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 11:00 pm
от dido73
44142 написа:Какво и е на 61012? Нещо я мъчеха към 19ч в депото.
Аз я мъчех към 17:30 часа, трябва да се вкара в халето и да се вдигне капандурата за да се мерят изправителите на II гр. котви, че товари на макс. Не е чист пробив, но не е и от обратните връзки. По принцип ако има пробив в тиристор още с вдигане на пантографа гърми, ако е диод с набиране на съответна зона гърми, а сега задава минимална тяга и котвения ток расте на макс до задействане защита.
Преди 5 дена бяха изгорели 2 тиристора обаче на I гр., но като ги смених работи до днес без проблеми. Днес при маневра е дала проблем във II гр.
Сега проблема прилича на грешка в обратните връзки, но не е от електрониката, защото като размених обратните връзки с Iгр. не се прехвърли проблема на Iгр.
bdz46 написа:За 078 е грехота да не работи заради едно 780, защото е отличен.
Майтап бе уили.

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 11:05 pm
от 44142
61012 мисля, че е от ПР. Значи още е в гаранция и трябва бригада ПР дя си я прави или греша.

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 11:06 pm
от dido73
44142 написа:61012 мисля, че е от ПР. Значи още е в гаранция и трябва бригада ПР дя си я прави или греша.
Сега на тая неразбория няма тебе, няма мене. Всичко е у кюпа. :lol:

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 4:54 pm
от 44142
Монитора за диагностиката на 179 ще седи над скоростомера. Представям си какъв телевизор ще е и как ще дразни очите нощно време.

Публикувано на: Сря Фев 22, 2012 5:34 pm
от KRAKOMOBILA
Какво точно представлява и каква информация носи ?

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 9:10 am
от mmtt
Сигурно ощте един боклук заради които ще остават влакове :)

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 9:45 am
от 42 072.9
Може да е полезно, но на този етап трябват резервни части. Малко са закъснели с нововъведенията...

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 12:07 pm
от disell
То на пулта има достатъчно уреди които показват най-важните контролирани величини при работата на локомотива та и точно това чудо трябва да слагат .Остава да следят разни други "много" важни данни като : налягането на въздуха от вентилаторите, актуалната температура на трансформаторното масло , налягането което дават помпите , колко е натежала бригадата след изяждането на една баничка , нормална ли е температурата в кабината , вибрациите пораждани от компресора , колко е силата на насрещния вятър , колко е външната температура , контактния натиск на пантографа и т.н.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 1:12 pm
от mmtt
:lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 1:30 pm
от 44142
Унгарци слагат компа. За сега знам, че ще има връзка с вазовци и ще показва моментното състояние на лок. В смисъл, къде се намра лок, дали е в тяга, дава ли повреди, и тн. Предполагам ще има и сигнализация на повредите понеже монитора е доста голям. Днес трябва да тръгне лок и ще се види.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 1:31 pm
от 44142
За сега само 179 ще е съоражена с такова чудо.

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 1:34 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Унгарци слагат компа. За сега знам, че ще има връзка с вазовци и ще показва моментното състояние на лок. В смисъл, къде се намра лок, дали е в тяга, дава ли повреди, и тн. Предполагам ще има и сигнализация на повредите понеже монитора е доста голям. Днес трябва да тръгне лок и ще се види.
Днес бе направен репортаж за системата. Повече информация, очаквайте малко по-късно :)

Публикувано на: Чет Фев 23, 2012 10:32 pm
от Mario Evstatiev
Локомотивът
Изображение

Монтажни работи
Изображение

Разглобен
Изображение

Силово оборудване във ВВК
Изображение

И дисплей на машиниста
Изображение