Страница 132 от 147
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:27 pm
от KRAKOMOBILA
То тоя компресор на 157 отдавна беше тръгнал.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:28 pm
от 44142
44074 тази нощ се прибира в студено от СЗ. Нещо диференциална защита задействала.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:33 pm
от KRAKOMOBILA
И тя ли... Напоследък нещо много машини започнаха да имат проблеми с трафовете.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:35 pm
от dido73
R-ките съвсем сдадоха. 44-078 е вдигната в Сф за втулки масивни болтове II III. 45-202 за плуг.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:35 pm
от bdz46
Аз за 45 204 залагам на трансформатор.
За да стане така от АТП трябва да има прекъсване на поне две места, защото веригите за четни и нечетни позиции са отделни чак до след преходните контактори.
А 202 стоя 2 дни на 2-ри коловоз в Ихтиман докато я приберат.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:36 pm
от 44142
Може да не е от трафа. Сутринта 157 на Драгоман веднъж думна от влаково между лок и ваг. Лок обаче изключи от 008 и 009. на 198 преди 1 годин апомня, ч екато думнеше от влаково задействаше 009.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:38 pm
от 44142
44078 като е в СФ, нека някои да смени реле 780, че заради него не бачка реостата.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:38 pm
от dido73
bdz46 написа:Аз за 45 204 залагам на трансформатор.
За да стане така от АТП трябва да има прекъсване на поне две места, защото веригите за четни и нечетни позиции са отделни чак до след преходните контактори.
Тя от вчера е в Пд. Трябва да има вече яснота.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:38 pm
от 44142
Утре ще разпитам за 204.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:38 pm
от dido73
44142 написа:44078 като е в СФ, нека някои да смени реле 780, че заради него не бачка реостата.
С какво да го смени, с трици? То да имаше и трици, пак добре. В момента зора е 61-012 и утре зора ще е там. Пак е думнала този път II група котви.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:40 pm
от 44142
44076 е на линия

Като гледам набира стабилно скорост на разграбване.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:43 pm
от bdz46
Може да не е от трафа на 204, но щом е дала газ, значи проблемът е в масло - дисков избирач или траф. А веригата при четна и нечетна позиция минава през различни ролки, различни лагери и различни проводници до контакторния блок. Значи трябва да са прекъснати и двете ролки и рамена на избирача, щом лок не движи при 1-2 позиции или да е прекъснато след АТП.
Ако се откачи шунта между контакторния блок и проходния изолатор Д1 може да се премери първичната намотка на 015-2 дали е цяла.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:44 pm
от dido73
44142 написа:44076 е на линия

Като гледам набира стабилно скорост на разграбване.
Утре колегите от екс ПД лаборатория ще са на 61-012. Ако елмонтьорите имат време и нареждане сигурно ще го сменят.
Абе цялата мара втасала, ти до реостата опря.

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:46 pm
от 44142
Нали знаеш всеки луд с номера си

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:46 pm
от 44142
Какво и е на 61012? Нещо я мъчеха към 19ч в депото.