Страница 131 от 147
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 6:34 am
от bdz46
Същото ще се получи и при прекъсване между контакторния блок и тяговия трансформатор - например скъсан шунт.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 9:58 am
от 44142
Шунтове, контакти всичко си е нормално по контакторния блок.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 4:18 pm
от bdz46
Обаче дори рамената на избирача да са останали но "0" позиция, лок ще се товари на 1-ва позиция, защото превключването е само в контакторите.
Друг вариант е прекъснат извод "маса" на тяговия трансформатор, който извод е вътре в трафа или изобщо прекъсната първично намотка.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 4:25 pm
от 44142
Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 4:29 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
Честито на ремонта. Дешев пак ще "ражда"

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 9:12 pm
от dido73
44142 написа:Днеска са ровили от ремонта по 45204 и е дала газ. Замина за ПД за смяна на АТП.
Нищо не сме ровили

Установихме това което и вие сте установили - всички видими валове на АТП се въртя нормално при набиране, селсини и дисков указател отчитат, контакторен блок на преходни резистори се превключва нормално и няма никакви видими прекъснали шунтове по АТП

До 9-та позиция няма никаква индикация че избирача на АТП превключва секции. Единствено трепкането на kV на ТД подсказва, че нещо не е наред.
Единственото което машиниста направи последно е да набере до 10-та позициия при неподвижен локомотив. В този момент АТП зацепи на 10-та позиция, машината се изправи на задните колооси, шкаф 830 почервеня и светна газ в трафа.
Това е, нищо не е ровено.
bdz46 написа:Обаче дори рамената на избирача да са останали но "0" позиция, лок ще се товари на 1-ва позиция, защото превключването е само в контакторите.
Друг вариант е прекъснат извод "маса" на тяговия трансформатор, който извод е вътре в трафа или изобщо прекъсната първично намотка.
Прекъснато, ама на 10-та позиция се разпрекъсна и локомотива се натопорчи. Така е, на 1-ва позиция дори да не се премести ролково рамо, контакторите на преходните резистори ще наберат позиция и би се отчело тягов ток, което не става. Според мен ролките си въртят, но контактните болтове на избирача или са изгорели, или са прекъснати връзките от другия край на шините, защото при 10-та позиция зацепва, и то с гръм и трясък.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 9:21 pm
от bdz46
Аз залагам на прекъсване вътре в трафа. Над 10-та позиция маслото не е удържало на напрежението, веригата се е затворила през дъга, лок се изправя с ритник и дава газ от дъгата.
Или прекъснати веригите и на двете ролки на избирача.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 9:24 pm
от dido73
bdz46 написа:Аз залагам на прекъсване вътре в трафа. Над 10-та позиция маслото не е удържало на напрежението, веригата се е затворила през дъга, лок се изправя с ритник и дава газ от дъгата.
Или прекъснати веригите и на двете ролки на избирача.
Може и така, прекъсването да е с много близки краища и при по-висока позиция да прехвърля.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 9:12 am
от 44142
44130 вчера я спряха за дълбоки плени по бандажите. Интересно в ПО измерителите какво мерят? Днес 130 заминава на струг в ПД и ще се види какво ще остане от бандажите. 44179 днез влезнав ПД за поставяне на бордови компютър.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 8:57 pm
от mmtt
Какъв бордови компютър?
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 9:02 pm
от dido73
mmtt написа:Какъв бордови компютър?
БДЖ има едни пари в излишък, дето иска да ги даде на едни хора за нещо безсмислено. Виж за части за поддръжката на локомотивите 68Е1-7 пари няма, но за идиотщини пари много има.
45 198.9 - 21.02.2012 - 710
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 9:45 pm
от dido73
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:14 pm
от 44142
Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:17 pm
от plastikat
Секс БЕЛО и трева .........понесени на колела,между бетон сред железа ............... Поздрав за ремонта и успех

Публикувано на: Вто Фев 21, 2012 10:21 pm
от dido73
44142 написа:Добре е думнало влаковото. Интересно дали дупката и изгорялия мех са в резултат от няколко последователни включвания на лок или от подклинени защити. От еднократно задействане не ми се вярва да се стопи толкова, въпреки че е възможно. Каква снежна приказка е 198 вътре. Не ми се мисли за пичовете където ще я чистят. Дано сега при възстановяването на лок да сменят ключ 370, че от първа кабина не бачка реостата.
Напълно възможно е от еднократно. Пробил е контакторът към корпус. Контактите му са читави, но пробива е към шпилките. Достатъчен е един гръм и дупката е готова.
Подуенци ще им се отели вола - 45-204(АТП), 45-198(духане), 45-157(Iкомпресор).