Страница 14 от 31
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 9:10 pm
от VESO
43.309 написа:1601 +8 при мен,но не обърнах внимание с какво

Е , то оставаше Конят да е бил и с 55-00-цата до ПО и да си умра от смях.Ама как пък никой не го е видял с какво пристига в крайната си гара.
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 10:15 pm
от Гост
VESO написа:43.309 написа:1601 +8 при мен,но не обърнах внимание с какво

Е , то оставаше Конят да е бил и с 55-00-цата до ПО и да си умра от смях.Ама как пък никой не го е видял с какво пристига в крайната си гара.
Кое му е смешното ? 55-тата си е до 100, много е възможно и електровоза да е бил до толкова, разликата е, че 55-тата е набирала малко по-бавно.
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 10:32 pm
от 43.309
И че нормата за 55 Вакарел е 190 т което не ни устройва

Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 2:19 am
от Nikss
Актуална информация за 22-ри януари:
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" се тегли от
ЕЛ 44138.6 движи се навреме
КПВ20204/ПВ20103 се тегли от
ЕЛ 45 181.5 движи се точно навреме
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 45 182.3 пристигна навреме
БВ4613 се тегли от
ЕЛ 44 123.8 пристигна 1 минута преди време и замина с толкова
БВ2612 се тегли от
ЕЛ 44 139.4 пристигна и замина точно навреме
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 45 178.1 движи се навреме
Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 9:18 am
от Mario Evstatiev
А някой отбеляза ли, че вчера влак 10113 беше с два вагона серия 21-45, локомотив 45 185.6, машинист Д. Кошничаров и началник - влак Пл. Витков

Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 3:53 pm
от 43.309
Днес отново 10113 е с лок и вагони.
Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 6:41 pm
от rexkos
Днес по обяд поради липса на напрежение в КМ в участъка София-Костинброд, влаковете бяха отзвозвани от дизелови локомотиви.
10207 на гара Костинброд пристигна на секундата начело с ЕЛ 45 192 и два вагона серия 21-45. На същата гара бе осигурен ДЛ 06 119 за отвозването на пътническия влак до София, поради липсата на напрежение в КМ. Заминахме с 15 минути закъснение, което до София се запази. Междугарието Волуяк-София беше изминато по Банския път, тъй като по Драгоманския малко преди Обеля оправяха мрежата.
Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 2:18 pm
от bdz46
МБВ 462 днес на гара Прр точно навреме.
Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 5:39 pm
от 43.309
8603
10 мин преди време

44/45 начело естествено!
Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 6:01 pm
от 42 072.9
БВ 8610 - лок 46 229; БВ 1620 - лок 45 185; БВ 8615 - лок 46 221; ПВ 10113 - лок 44 093; УБВ 1601 - лок 44 058;
УБВ 3601 - лок 44 082

Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 6:17 pm
от rexkos
ПВ 10207 - лок 44 093 с 10 вътрешно по среща с ТВ на Кб
ПВ 50222 - лок 45 198, навреме
БВ 7623 - лок 43 555
БВ 2613 - лок 44 125
МБВ 490 - лок 45 164
ПВ 13208 - ЕМВ 32 141/142
БВ 5623 - лок 45 198
БВ 7625 - лок 44 074
МБВ 360 - лок 45 165
ПВ 30113 - лок 44 095
ПВ 20223 - лок 44 107
ПВ 60201 - лок 61 008
УБВ 2607 - лок 45 203
ПВ 10212 - лок 44 001 с 15 вътрешно по среща с ТВ на Ву
Публикувано на: Пет Яну 25, 2008 10:19 pm
от Nikss
Днес:
КПВ20202 се тегли от
ЕЛ 43-555.2 движи се точно навреме
Публикувано на: Съб Яну 26, 2008 1:34 pm
от rexkos
ПВ 10207 - лок 45 157; БВ 7623 - лок 45 176; ПВ 13208 - ЕМВ 32 141/142; ПВ 10123 - ЕМВ 32 055/056
Публикувано на: Нед Яну 27, 2008 2:23 am
от Nikss
Актуална информация за 26-ти януари:
УБВ2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" се тегли от
ЕЛ 44 127.9 движи се навреме
ДТВ20623 се тегли от
ЕЛ 45197.1
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 113/114 пристигна с 5 минути закъснение
БВ4612 се тегли от
ЕЛ 44 103.0 пристигна 0,5 мин преди време и замина точно навреме
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 062.8 движи се навреме
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" се тегли от ЕЛ
44 118.8 пристигна и замина точно навреме
КПВ20204/ПВ20103 се тегли от
ЕЛ 45 160.9 движи се точно навреме
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 45 193.0 пристигна навреме
БВ2610 се тегли от
ЕЛ 44 066.9 пристигна 2 мин преди време и замина 0,5 мин преди време
Публикувано на: Нед Яну 27, 2008 10:48 am
от LALich
Nikss написа:Актуална информация за 26-ти януари:
БВ2610 се тегли от
ЕЛ 44 066.9 пристигна 2 мин преди време и замина 0,5 мин преди време
"Изгоряхя'' трима железничари:Лок.машинист,Нач.влака и Деж. ръководител
