Страница 14 от 26

Публикувано на: Вто Ное 27, 2007 7:42 pm
от Nikss
Вчера:
:arrow: ДТВ20610 се тегли от ЕЛ 43-555.2 + ЕЛ 44 140.2
:arrow: ДТВ20613 се тегли от ЕЛ 43-555.2

Днес:
:arrow: ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 44 140.2
:arrow: ПВ20101 се обслужи от ЕМВ 32 141.4 + 32 142.2 пристигна точно навреме
:arrow: ПВ20111 се тегли от ЕЛ 45 173.2 движи се точно навреме
:arrow: БВ2612 се тегли от ЕЛ 45 150.0 движи се навреме


:arrow: В 18:05 на 4-ти коловоз на гара Червен бряг пристигна товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Начело на влака бяха ЕЛ БЖК 40-1018-7 + ЕЛ БЖК 40-1020-7 а на опашката буташе
ЕЛ БЖК 40-0177-2

Публикувано на: Вто Ное 27, 2007 7:45 pm
от rexkos
Nikss написа: :arrow: В 18:05 на 4-ти коловоз на гара Червен бряг пристигна товарен влак съставен от цистерни със сярна киселина.Начело на влака бяха ЕЛ БЖК 40-1018-7 + ЕЛ БЖК 40-1020-7 а на опашката буташе
ЕЛ БЖК 40-0177-2
В момента товарите на БЖК Пирдоп-Разделна обикалят през 2-ра, заради свързването на новото трасе Търнак-Аспарухово. Интересното е, че влаковете не минават през "гората" по 4-та, откъдето е по-пряко. Машините са достатъчно мощни, така че за тях баирите са фасулска работа. :lol:

Публикувано на: Вто Ное 27, 2007 8:43 pm
от 42 072.9
По-пряко а дали е по-бързо....? 4-та и съответно 3-та линия не са двойни и ще има яко чакане по гарите по разминаване с други влакове, скоростите също не са високи.
По втора ги пускат транзит зад някой бърз влак и така до СФ. Сигурен съм, че карат с 80км/ч където могат.

Публикувано на: Вто Ное 27, 2007 8:48 pm
от VESO
А защо не се използва друга тактика - вместо да се осигурява машина (които и без това са дефицит на много места) и да се съобразяват с местните разписания на влаковете , международните вагони да се прикачат в състава на някой бръз влак - така в Гърция правят с вагоните от България , където след Thessaloniki те поемат в състава на бръз влак за Athenes.Бързият влак си спира на повечето гари , но в международните вагони никой не може да влиза.

Публикувано на: Вто Ное 27, 2007 8:55 pm
от bdz46
VESO написа:А защо не се използва друга тактика - вместо да се осигурява машина (които и без това са дефицит на много места) и да се съобразяват с местните разписания на влаковете , международните вагони да се прикачат в състава на някой бръз влак - така в Гърция правят с вагоните от България , където след Thessaloniki те поемат в състава на бръз влак за Athenes.Бързият влак си спира на повечето гари , но в международните вагони никой не може да влиза.
Ако има подходящ бърз влак и международните вагони са достатъчно малко се прави точно така. В повечето случаи обаче не е целесъобразно. Спалните вагони в състава на влак 363 са само два и бързият влак за Атина заминава веднага след пристигането на 363 в Солун.

Публикувано на: Сря Ное 28, 2007 11:21 pm
от 46 242
Драги жепейци и жп фенове, Дядо Коледа ще ни изплакне окото с две лъскави тривагонни возила. Правим няколко спирачни проби, тичаме към билетните каси и готово ! Изход даден !
8)

Публикувано на: Сря Ное 28, 2007 11:25 pm
от rexkos
Още от сега сме въоръжени с необходимата фото техника. :lol:

Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 9:45 am
от 42 072.9
БВ 3637 до гара Дъскотна с лок 44 067, БВ 3697 от Комунари до Варна с лок 44 099, БВ 4646 с влаков 45 197 и 44 066 .

Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 4:13 pm
от Naskoni
rexkos написа:Още от сега сме въоръжени с необходимата фото техника. :lol:
Хич не се и съмнявам :lol:

С нетърпение чакам снимки на новите возила, :D че откакто съм пуснал котва в дивия Югозапад, нито Дезиро, нито Таурус съм виждал наживо. :oops:

Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 7:40 pm
от Nikss
Актуална информация за днес 29-ти ноември от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20138 днес се обслужи от ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
:arrow: МБВ461 днес се тегли от ЕЛ 44 114.7 движи се навреме

Публикувано на: Чет Ное 29, 2007 11:27 pm
от pavkata_zaraboy86
Дочувам някакви слухове, че новото трасе над яз. Цонево по 3-а линия няма бъде пуснато в експлоатация до 14 декември. Има ли нещо вярно? Може би някой от депо Варна знае.. :roll:

Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 4:25 pm
от mitko_pz
БВ 8615 се обслужи от 46 221
ПВ 10114 с 32 055
ПВ 10226 с 32 097

Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 4:29 pm
от 43.309
10113-32.112/11

Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 8:23 pm
от Nikss
Актуална информация за днес 30-ти ноември от гара Червен бряг:
:arrow: ДТВ20625 се тегли от ЕЛ 43 541.2
:arrow: БВ4613 днес се тегли от ЕЛ 44108.9 движи се навреме
:arrow: КПВ20234 днес се тегли от ЕЛ 45 177.3

Публикувано на: Пет Ное 30, 2007 9:21 pm
от 44 058
:arrow: Вчера ПВ 13207 от Ву до Сф начело с 46 221. Причини:брактисване на 33 007/008 :!: