Страница 14 от 16
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 7:09 pm
от dido73
44142 написа:От Русе трябва да дойдат да си оправят кръглия огън на 3 ТД.
А защо се е получил кръгов огън на ревизиран ТД?

Необичайно е ТД от двигателно да даде кръгов огън.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 8:18 am
от Mario Evstatiev
Нова БДЖ глупост -
44 002.4 е влязла за ГПР в дизеловото депо в София

Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 8:48 pm
от disell
Тя от доста време си стои там , в цеха имаше и две талиги предполагам неговите които още преди около 2 седмици бяха почти готови след ремонт-боядисани , колоси с нови бандажи и т.н.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 8:55 pm
от Mario Evstatiev
Това беше 44 001.6, тя обаче в момента е в Подуяне за електрически ремонт. Докато 44 002.4 ще се правела изцяло в Сф

Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 1:08 am
от dido73
lok45111 написа:Нова БДЖ глупост -
44 002.4 е влязла за ГПР в дизеловото депо в София

Правим локомотиви всякакви! Отдел специалисти по всичко! Така Данчо Калпазанчо повишава ефективността на труда.
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 1:41 am
от 42 072.9
Да, но няма той да ги кара ...
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 2:16 am
от dido73
42 072.9 написа:Да, но няма той да ги кара ...
Ама ти какво мислиш, че в дизеловото ще ти направят банана да не ти разтоварва? А и не се знае за къде са пазарени. Може пък и да ги вземе новия купувач на ПТП.

Там ще има кой да ги кара. Ще им скъсат ританките от каране.

Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 2:32 am
от 42 072.9
Проблема не е при влаковете с прозорци

проблема е като капне и има норма за Разменна.
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 3:26 am
от dido73
42 072.9 написа:Проблема не е при влаковете с прозорци

проблема е като капне и има норма за Разменна.
Вертолети. Московския човек така каза - няма ли влакове с вертолети.
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 9:22 pm
от amon
Публикувано на: Пон Ное 21, 2011 10:05 am
от 44142
Добре, че почнаха и в СФ да чоплят по електровозите. В ПД всичко се прави със скороста на охлюв. 44140 излезна от ПР и почна да дава една камара проблеми. Най фрапиращото е, че лок работи 2-3 дена и финишира в ПО. Два редуктора почнали да вият и стържат. Като вкарали лок на канал в ПО всичките редуктори били празни а на двата виещи имало доста стружки по дъното. Просто не е за коментиране. Отделно като в СФ и ПД се чопли по маш ще се изкарват повечко машини.
Публикувано на: Пон Ное 21, 2011 7:27 pm
от 46 242
44 140 нали ползва колетии и редуктори от доставката през 2007?!. А за 44 001 в дизеловия цех...Е по-голям ташак от този има ли

Публикувано на: Пон Ное 21, 2011 9:15 pm
от 42 072.9
Ще и стегнат ходовата част, другото ще уляга в движение.
Публикувано на: Пон Ное 21, 2011 9:20 pm
от Nikss
46 242 написа:44 140 нали ползва колетии и редуктори от доставката през 2007?!.
Ползва тя... размениха й талигите с тези на 44 074 и най-интересното от цялата работа е защо 074 е скопена.

Публикувано на: Пон Ное 21, 2011 10:31 pm
от bdz46
Не знам какво са разменяли, но колоосите на 074 не са от 140 и не са бързи.