Страница 14 от 25

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 2:52 pm
от Ghost
Локомотиви 07 037, 07 039, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:05 pm
от stankos
Последните ти постове ме натъжават! :cry:

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:01 pm
от 44.123
Пак добре щом са само два седмака, но ме учудва точно 07.037 да го нарежат последно го гледах на на оградата с седмаци на депо ГО и логично е би трябвало да чака ремонт, но явно са решили да направят от другият по ефикасен ремонт нарязването.А за 07.039 и на състоянието не нито добро нито лошо, но щом точно нея значи да се надяваме, че причината точно за нейното нарязване е основателна.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:20 pm
от VESO
В депо ПО преди време имаше заповед , която забраняваше рязането на 07-00-ци.Иначе 06-00-ци , 32-00-ки и 52-00-ки не бяха включени и някои от тях вече си "отидоха".

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:14 pm
от Mario Evstatiev
stankos написа:Последните ти постове ме натъжават! :cry:
Според мен е редно след като има машини, от които друго не става, същите да се продадат и с парите да се закърпят някои дупки в бюджета на железниците. Цитираните 07-ци от поста са наистина само на кошове останали.

07

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:40 pm
от borislaviv
Понеже не съм специалист по дизелова тяга,но преди време вървеше слух за модернизация на 07серия с руско-немски партн_ори (съжалявам изчезна ми знак ер-малък) включително нови двигатели.Дали това отговаря на истината?

Re: 07

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:42 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Понеже не съм специалист по дизелова тяга,но преди време вървеше слух за модернизация на 07серия с руско-немски партн_ори (съжалявам изчезна ми знак ер-малък) включително нови двигатели.Дали това отговаря на истината?
Имаше подобна идея, дори беше възложена обществена поръчка ако не ме лъже паметта. Но нещата се разсъхнаха...

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:19 am
от Nikss
Жалко за тях... определено една модернизация щеше да им се отрази много добре и някои спрени щяха да си удължат живота с поне 10 години... то ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации и т.н. щото сега както сме го подкарали на нарязване, продаване за скрап, сваляне на части и т.н. скоро ще осъмнем с толкова малко локомотиви, че ако не се спрат влакове ще се чудим как да му вържем двата края - едва ще се намират за БВ и т.н., а напоследък и ремонтите го закъсват сериозно, та не ми се мисли какво ще става оттук насетне... а и нов ТПС скоро няма да има, та затягайте коланите и се молете по-скоро да се излезе от "Козницата"... :?

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:27 am
от Labros
То ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации
Но модернизации извършени от завода-производител, а не както е у нас от криминално-обирджийската хърватска банда.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:31 am
от Nikss
Именно, и затова не казах 100% тъй като 46 са си намерили "майсторите" (не в буквалния смисъл тъй като реално майсторите им са в Румъния), но имах в предвид останалия ТПС - ЕМВ, ДЛ, ЕЛ и т.н. от всички серии... за съжаление това обаче няма да стане факт, а подвижния състав така ще си изгние, разпадне и движи до припадък... ама това сме ние - мурдари и мърлячи... :evil: щях да забравя - и големи професори и майстори - все човъркаме където не трябва и накрая сме мразени от всички и си сърбаме надробеното, което сме си заслужили... :arrow: :?

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 7:11 pm
от refil

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 4:51 pm
от Naskoni
В момента от дупнишките седмаци се движат 07 040 и 07 042 - естествено, ако има нафта. :lol:

07 031 е за батерии.

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 6:59 pm
от 42 072.9
Изображение

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 8:15 pm
от 44-134
42 072.9 написа:Изображение
ъъъъ тва локомотив ли е или сръбска лафка?

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 8:29 pm
от 07
Labros написа:
То ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации
Но модернизации извършени от завода-производител, а не както е у нас от криминално-обирджийската хърватска банда.
На 100% от ТПС у нас (като изключим изделията на Сименс) е пропуснат удачният момент за модернизация! Нормално е машина с 25-30 год заводски ресурс да мине модернизация на 12-15 година от експлоатацията си (при това заводския ресурс се удължава) и ако след още толкова ако състоянието на машините позволява още една. Така в белите държави си карат машините по 40 и повече години (Не както при нас)