
Локомотиви 07 037, 07 039, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 

Последно промяна от Ghost на Сря Сеп 09, 2009 3:50 pm, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф
Пак добре щом са само два седмака, но ме учудва точно 07.037 да го нарежат последно го гледах на на оградата с седмаци на депо ГО и логично е би трябвало да чака ремонт, но явно са решили да направят от другият по ефикасен ремонт нарязването.А за 07.039 и на състоянието не нито добро нито лошо, но щом точно нея значи да се надяваме, че причината точно за нейното нарязване е основателна.

Администратор
Понеже не съм специалист по дизелова тяга,но преди време вървеше слух за модернизация на 07серия с руско-немски партн_ори (съжалявам изчезна ми знак ер-малък) включително нови двигатели.Дали това отговаря на истината?

Администратор
Имаше подобна идея, дори беше възложена обществена поръчка ако не ме лъже паметта. Но нещата се разсъхнаха...borislaviv написа:Понеже не съм специалист по дизелова тяга,но преди време вървеше слух за модернизация на 07серия с руско-немски партн_ори (съжалявам изчезна ми знак ер-малък) включително нови двигатели.Дали това отговаря на истината?
64.19

Жалко за тях... определено една модернизация щеше да им се отрази много добре и някои спрени щяха да си удължат живота с поне 10 години... то ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации и т.н. щото сега както сме го подкарали на нарязване, продаване за скрап, сваляне на части и т.н. скоро ще осъмнем с толкова малко локомотиви, че ако не се спрат влакове ще се чудим как да му вържем двата края - едва ще се намират за БВ и т.н., а напоследък и ремонтите го закъсват сериозно, та не ми се мисли какво ще става оттук насетне... а и нов ТПС скоро няма да има, та затягайте коланите и се молете по-скоро да се излезе от "Козницата"... 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Именно, и затова не казах 100% тъй като 46 са си намерили "майсторите" (не в буквалния смисъл тъй като реално майсторите им са в Румъния), но имах в предвид останалия ТПС - ЕМВ, ДЛ, ЕЛ и т.н. от всички серии... за съжаление това обаче няма да стане факт, а подвижния състав така ще си изгние, разпадне и движи до припадък... ама това сме ние - мурдари и мърлячи...
щях да забравя - и големи професори и майстори - все човъркаме където не трябва и накрая сме мразени от всички и си сърбаме надробеното, което сме си заслужили...




Номерата на локомотиви серия 07.ххх
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... 01%7E0.jpg
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... an0004.gif
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... 01%7E0.jpg
http://airgroup2000.com/gallery/albums/ ... an0004.gif
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
На 100% от ТПС у нас (като изключим изделията на Сименс) е пропуснат удачният момент за модернизация! Нормално е машина с 25-30 год заводски ресурс да мине модернизация на 12-15 година от експлоатацията си (при това заводския ресурс се удължава) и ако след още толкова ако състоянието на машините позволява още една. Така в белите държави си карат машините по 40 и повече години (Не както при нас)Labros написа:Но модернизации извършени от завода-производител, а не както е у нас от криминално-обирджийската хърватска банда.То ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации
Информация
Модератори