Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Локомотиви 07 037, 07 039, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Последните ти постове ме натъжават! :cry:
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Пак добре щом са само два седмака, но ме учудва точно 07.037 да го нарежат последно го гледах на на оградата с седмаци на депо ГО и логично е би трябвало да чака ремонт, но явно са решили да направят от другият по ефикасен ремонт нарязването.А за 07.039 и на състоянието не нито добро нито лошо, но щом точно нея значи да се надяваме, че причината точно за нейното нарязване е основателна.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В депо ПО преди време имаше заповед , която забраняваше рязането на 07-00-ци.Иначе 06-00-ци , 32-00-ки и 52-00-ки не бяха включени и някои от тях вече си "отидоха".
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Последните ти постове ме натъжават! :cry:
Според мен е редно след като има машини, от които друго не става, същите да се продадат и с парите да се закърпят някои дупки в бюджета на железниците. Цитираните 07-ци от поста са наистина само на кошове останали.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria
07

Мнение от borislaviv »

Понеже не съм специалист по дизелова тяга,но преди време вървеше слух за модернизация на 07серия с руско-немски партн_ори (съжалявам изчезна ми знак ер-малък) включително нови двигатели.Дали това отговаря на истината?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: 07

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:Понеже не съм специалист по дизелова тяга,но преди време вървеше слух за модернизация на 07серия с руско-немски партн_ори (съжалявам изчезна ми знак ер-малък) включително нови двигатели.Дали това отговаря на истината?
Имаше подобна идея, дори беше възложена обществена поръчка ако не ме лъже паметта. Но нещата се разсъхнаха...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Жалко за тях... определено една модернизация щеше да им се отрази много добре и някои спрени щяха да си удължат живота с поне 10 години... то ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации и т.н. щото сега както сме го подкарали на нарязване, продаване за скрап, сваляне на части и т.н. скоро ще осъмнем с толкова малко локомотиви, че ако не се спрат влакове ще се чудим как да му вържем двата края - едва ще се намират за БВ и т.н., а напоследък и ремонтите го закъсват сериозно, та не ми се мисли какво ще става оттук насетне... а и нов ТПС скоро няма да има, та затягайте коланите и се молете по-скоро да се излезе от "Козницата"... :?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

То ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации
Но модернизации извършени от завода-производител, а не както е у нас от криминално-обирджийската хърватска банда.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно, и затова не казах 100% тъй като 46 са си намерили "майсторите" (не в буквалния смисъл тъй като реално майсторите им са в Румъния), но имах в предвид останалия ТПС - ЕМВ, ДЛ, ЕЛ и т.н. от всички серии... за съжаление това обаче няма да стане факт, а подвижния състав така ще си изгние, разпадне и движи до припадък... ама това сме ние - мурдари и мърлячи... :evil: щях да забравя - и големи професори и майстори - все човъркаме където не трябва и накрая сме мразени от всички и си сърбаме надробеното, което сме си заслужили... :arrow: :?
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

В момента от дупнишките седмаци се движат 07 040 и 07 042 - естествено, ако има нафта. :lol:

07 031 е за батерии.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Изображение
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

42 072.9 написа:Изображение
ъъъъ тва локомотив ли е или сръбска лафка?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Labros написа:
То ако мен питате 90% от всичкия наличен ТПС в БДЖ има нужда от модернизации
Но модернизации извършени от завода-производител, а не както е у нас от криминално-обирджийската хърватска банда.
На 100% от ТПС у нас (като изключим изделията на Сименс) е пропуснат удачният момент за модернизация! Нормално е машина с 25-30 год заводски ресурс да мине модернизация на 12-15 година от експлоатацията си (при това заводския ресурс се удължава) и ако след още толкова ако състоянието на машините позволява още една. Така в белите държави си карат машините по 40 и повече години (Не както при нас)
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация