Страница 14 от 18

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Чет Сеп 09, 2010 10:35 am
от choveka_vlak
Да ще се наложи да се довършат нещата като ще е да е !. :wink: :D

Публикувано на: Нед Сеп 12, 2010 2:29 pm
от Dan43004
Hi!

I thought I would share this with you, 87002 the last remaining operational Class 87 in the UK went out on a charter on Friday 10/09/2010.
(sorry if Ive posted this in th wrong place but it seemed the most logical place to put it)

Pics
http://dan43004.fotopic.net/p67068145.html

http://dan43004.fotopic.net/p67068144.html

Video
http://www.youtube.com/watch?v=3BWXcnWlf8k

Dan


Здравейте!

Мислех, че ще споделя това с вас, 87002 последните останалите оперативни клас 87 във Великобритания излязоха на Хартата в петък, 09.10.2010.
(Съжалявам, ако Айв публикувано това то в грешното място, но тя изглеждаше най-логичното място да го слагам)

Pics
http://dan43004.fotopic.net/p67068145.html

http://dan43004.fotopic.net/p67068144.html

Video
http://www.youtube.com/watch?v=3BWXcnWlf8k

Dan

Публикувано на: Нед Сеп 12, 2010 4:52 pm
от 07
Тhanks, Dan! Don`worry - here is the right place for the pics....

Публикувано на: Чет Сеп 16, 2010 6:25 pm
от stani_46001
Според вас, счупен ли е пантографа на втората машина от това клипче, което направих днес? http://vbox7.com/play:ea8396a1

Публикувано на: Чет Сеп 16, 2010 6:37 pm
от 07
stani_46001 написа:Според вас, счупен ли е пантографа на втората машина от това клипче, което направих днес? http://vbox7.com/play:ea8396a1
Май го няма......

Публикувано на: Чет Сеп 16, 2010 7:36 pm
от bdz46
Счупен е.

Публикувано на: Чет Сеп 16, 2010 8:09 pm
от Saruman
Това им е кофтито на тези иначе хубави машинки, инат само по 1 пантограф.

Публикувано на: Чет Сеп 16, 2010 8:52 pm
от assen5
A на тия машини ползва ли им се СМЕ-то?

Публикувано на: Чет Сеп 16, 2010 8:54 pm
от bdz46
Използва се.

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 11:55 am
от vesko7
Saruman написа:Това им е кофтито на тези иначе хубави машинки, инат само по 1 пантограф.
Пантографи в "Нормалните" Железници се чупят изключително рядко. Тези локомотиви ползват пантографи от TGV първа генерация, които са изключително здрави - от там нататък прави си изводите.
assen5 написа:A на тия машини ползва ли им се СМЕ-то?
За съжаление - Вече не. :(

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 1:02 pm
от Nikss
Веско, колкото и рядко да се счупят, това не значи, че са вечни. :wink: Все някога ще се счупят и тогаз като се оклепем какво правим :?: Затова нека си има 2. 8)

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 1:18 pm
от choveka_vlak
До сега "Само-счупил се"- нямаме само по контактна мрежа!, иначе в Англия свалят пантографа когато влиза за ремонт в халето!!!. :) :wink:

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 3:15 pm
от stankos
По-добре счупен пантограф, отколкото мрежа на земята ! :wink:

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 6:36 pm
от vesko7
Nikss, това че нашият железен път и контакната ни мрежа не отговарят на никакви норми не значи че хората в Европа трябва да се съобразяват с нас. И ако евентуално ако е възможно на 87 000 да се постави втори пантограф, то как да стане това на 61 000 ?!. ЗА сравнение в Чехия CD 210 000 /първообраза на 61 000 самоче с АТП и правотоковото им братче CD 110 000/ също карат леки пътнически влакове, a в UK локомотивите са им с един пантограф. Видно е че проблема си е изцяло в нас.

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 9:22 pm
от Nikss
Със сигурност проблема е в нашия телевизор, но пак казвам: не са вечни и все някога ще стане белята и тогава :?: Дори конструкцията да е такава, за в бъдеще трябва да се върви 1 ход напред.