Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Labros написа:А за означението на ЕМВ и хабер си нямах,че е по този начин.
Това е по-скоро възприето от персонала за улеснение без да е регламентирано някъде.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ето информацията за всичко случило се днес в периода от 8:00 до 13:15:ПВ20133 замина от гара Червен бряг в 8:08:30 (2,5 мин закъснение-8:06 по разписание).Начело на ПВ20133 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 която и вчера беше начело на този влак.ПВ20133 беше в състав днес с общо 3 вагона от които 1 вагон 74 серия 2 класа без графити,1 вагон който имаше джамове от 47 серия,а пишеше,че е 40 серия което малко ме учуди,а на цвят беше син.И третият вагон беше 17 серия син салон без графити.ПВ20110 пристигна на гара Червен бряг в 8:20:30 (1,5 мин преди време-8:22 по разписание).Влакът беше в състав с общо 5 вагона-1 фургон и 4 вагона 2 класа 17 серия безкупейни сини салони,като един от вагоните имаше джамове от 50 серия.Начело на ПВ20110 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 115.4 която сигурно довечера ще закара УБВ2607 ЯНТРА.БВ4612 пристигна на гара Червен бряг точно на време(10:28 както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия русенски без графити и в отлично състояние,1 вагон 1 класа 74 серия в отлично състояние и без графити и като гледах почти всички хора се намърдаха там и май после е имало прехвърляне във 2 класа.Имаше и 1 18 метров син вагон за велосипеди,а зад него имаше един червено-бял фургон който май идваше от Дряново и беше като нов с нова боя,абе направо лъщеше.Начело на БВ4612 беше РУСЕНСКАТА 44 103.0 Влакът потегли в 10:30 (по разписание)от гара Червен бряг.БВ2611 потегли от гара Червен бряг в 12:23 със 7 минути закъснение-12:16 по разписание.Влакът беше в състав с общо 8 вагона от които 1 вагон 63 серия 1 класа без графити,1 фургон 57 серия червено-бял,1 вагон 50 серия 1 класа без графити,1 вагон 2 класа 50 серия без графити и 4 вагона 2 класа 74 серия без графити.Начело на БВ2611 днес беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 45 205.2 последната представителка на серия 45 и на всички Р-ки в България и знам,че има отличен реостат(лично пробван от баща ми).ПВ20132 пристигна в гара Червен бряг в 12:22 със 1 мин закъснение.Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 1 вагон 74 серия 2 класа без графити,1 вагон 40 серия с джамове от 47 серия син без графити и 1 вагон 17 серия син салон без графити.Начело на ПВ20132 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 МБВ460 замина от гара Червен бряг в 12:39 със 120 минути закъснение или с 2 часа-10:39 по разписание.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.Българските бяха 2 50 серия 2 класа без графити,1 вагон 47 серия червено-бял кокошарник 47 серия целия в графити и 4-тият вагон беше спален 30 серия.Чуждите вагони бяха 3 като 1 от тях беше дълъг,червен,спален,румънски,другият беше пак дълъг само,че сиво син на който пишеше VAGON CUSETA и имаше 1 класа,а третият беше сиво син.Начело на МБВ460 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 126.1 И за финал преди голямата почивка УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ пристигна на гара Червен бряг в 13:12:30 (0,5 мин закъснение-13:12 по разписание).Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 1 18 метров червено-бял за инвалиди,1 80 серия червен 1/2 класа с графити,5 вагона 63 серия като 4 от тях бяха 2 класа и 1 1-ва.От второкласните вагони 2 бяха с графити и 2 без.А първокласния вагон имаше само един малък графит.Начело на УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 173.2
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Днес 1601 беше с 44 128
помощни СП-ЕП днес бяха 44 132 и 44 134
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

БВ2613 замина от гара Червен бряг в 15:53.Влакът беше в състав с общо 9 вагона от които 1 вагон 63 серия 1 класа с графити,2 вагона 74 серия 2 класа които бяха в състава на БВ2613 на 17 март 2007 година и тогава начело беше същия локомотив който беше и днес.Имаше и 1 вагон 40 серия 1 класа без графити,3 вагона 74 серия 2 класа без графити и 2 сини кокошарника 47 серия без графити.Начело на БВ2613 днес беше 44 074.3 от депо ПОДУЕНЕ.Забелязва се,че състава на този влак е увеличен с 4 вагона-1 вагон 1 класа и 3 вагона 2 класа.Явно в БДЖ проблема с вагоните не е толкова голям колкото беше.КПВ20233 пристигна на гара Червен бряг в 16:12 (3 мин преди време-16:15 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона като и трите бяха кокошарници 47 серия-2 от тях бяха червено-бели и единият имаше графити,а другия не,а третият кокошарник беше син без графити.Начело на КПВ20233 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 която вчера и днес неуморно обслужваше ПВ20133/20132 и КПВ20233/20234.БВ2610 пристигна на гара Червен бряг в 16:43:30.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 1 фургон 57 серия,3 вагона 2 класа 50 серия без графити,1 вагон 74 серия 2 класа софийски изглеждаше като нов,нямаше графити и беше в отлично състояние.Имаше и 1 вагон 40 серия 1 класа без графити.Начело на БВ2610 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 105.5 БВ4613 замина от гара Червен бряг в 17:33 (точно на време).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия без графити и в отлично състояние,1 вагон 1 класа 74 серия без графити и в отлично състояние и 1 вагон син 43 серия за велосипеди.Начело на БВ4613 беше РУСЕНСКАТА 44 103.0 БВ2612 пристигна на гара Червен бряг в 18:20.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 вагон 47 серия 2 класа без графити,1 вагон 74 серия 2 класа без графити,1 вагон 1 класа 50 серия с малко графити и 2 вагона 74 серия 2 класа от които единият целия беше в графити,а другия не.Начело на БВ2612 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44-110.5 ПВ20111 замина от гара Червен бряг в 18:28.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон и 4 вагона 17 серия сини салони и без графити.Начело на ПВ20111 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 170.8 ПВ20138 пристигна на гара Червен бряг в 19:04.Влакът се обслужи от ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 МБВ461 пристигна на гара Червен бряг в 19:17.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.От българските 3 бяха 50 серия 2 класа без графити,а 4-тият беше спален от които излизаше дим.2 от чуждите вагони бяха дълги на CFR като единият беше червен,спален,а на другия пишеше VAGON CUSETA и имаше 1 класа и беше син,а третият вагон беше сиво-син.Начело на МБВ461 беше локомотив 44 107.1 УБВ2607 ЯНТРА замина от гара Червен бряг в 19:34 (навреме).Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 1 вагон син 33 серия за велосипеди,5 вагона 2 класа 63 серия без графити и 1 вагон 1 класа без графити.Начело на УБВ2607 ЯНТРА беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 115.4 която сутринта обслужи ПВ20110 до София.След като УБВ2607 ЯНТРА замина в 19:46 пристигна товарен влак(това става за 2-ри пореден ден).Този товарен влак се теглеше от двойна тяга-и вчера беше така.Начело на този товарен влак бяха:отпред БЕЗРЕОСТАТНАТА 44 070.1 а зад нея беше РУСЕНСКАТА 44 093.3
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:...ТОВАРЕН ВЛАК КОЙТО И ВЧЕРА И ДНЕС ПРИСТИГНА НА ГАРА ЧЕРВЕН БРЯГ ПО ЕДНО И СЪЩО ВРЕМЕ.[/b]
Един и същи влак с едни и същи две машини два дни подред при това товарен. Интересно съвпадение.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Моя е грешаката-просто 2 поредни вечери все по едно и също време идва товарен влак начело с 2 машини които и вчера и днес бяха 44 070.1 и 44 093.3 а иначе товарният влак днес беше различен от вчерашния.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Моя е грешаката-просто 2 поредни вечери все по едно и също време идва товарен влак начело с 2 машини които и вчера и днес бяха 44 070.1 и 44 093.3 а иначе товарният влак днес беше различен от вчерашния.
Защо реши че е различен? Може и същия да е, даже е доста вероятно да е същия.
Но да пристигне със същите машини в същата минута...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

197 е стабилна, но на тежък влак се зори доста понеже бандажа и е отънял.
Много ме радва факта, че са добавили още четири вагона на БВ 2613-и този влак става стабилен.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:
Nikss написа:Моя е грешаката-просто 2 поредни вечери все по едно и също време идва товарен влак начело с 2 машини които и вчера и днес бяха 44 070.1 и 44 093.3 а иначе товарният влак днес беше различен от вчерашния.
Защо реши че е различен? Може и същия да е, даже е доста вероятно да е същия.
Но да пристигне със същите машини в същата минута...
Абе казвам ти-2 поредни вечери идва товарен влак,ама е с различен състав,обаче машините и от двете вечери беха едни и същи-44 070.1 и 44 093.3 и влака и двете вечери пристига в 19:46 точно след като замине ЯНТРА-та.И мен много ме учуди първата вечер,че идваше товарен влак,щото другите вечери нямаше апа сега имаше и снощи като гледам ЯНТРА-та и чувам отсреща се чува товарен влак и като наближиха машините гледам пак 44 070.1 и 44 093.3 за втора поредна вечер теглят товарен влак(състава му беше различен от предната вечер)и влака и предната и снощната вечер все в 19:46 пристигат.Може да е странно,но кво да се прай-така са се паднали.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Влак 2613 днес е с едни, а утре ще е с други вагони, но все си е същия влак - 2613. Същото е при товарните, естествено че състава ще е различен. Това имах предвид.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

В четвъртък вечерта 093 беше в Мездра.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ беше в състав с общо 11 вагона. :shock: 2 от тях бяха за инвалиди,6 бяха 63 серия като 3 от тях бяха с графити,и 3 бяха без.5 от тях бяха 2 класа и 1 1 класа.И след тези общо 8 вагона имаше 3 допълнителни-1 син кокошарник 47 серия и 2 вагона 50 серия 2 класа.Този влак се движеше с общо 7 вагона,а сега за Великден са го наобурудвали с общо 11 вагона-4 допълнителни.БВ2611 пристигна на гара Червен бряг точно на време(12:15-както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 8 вагона от които 1 вагон 63 серия 1 класа без графити,1 фургон червено-бял 57 серия,4 вагона 2 класа 74 серия без графити,1 вагон 1 класа 40 серия без графити и 1 вагон 50 серия 2 класа без графити.Начело на БВ2611 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА СУПЕРРЕОСТАТНА красавица 45 205.2 -последната представителка на серия 45 и на всички Р-ки в България.Заради големия пътникопоток влакът замина в 12:19 със 3 мин закъснение-12:16 по разписание.ПВ20132 пристигна на гара Червен бряг в 12:22(1 мин закъснение-12:21 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 2 вагона 50 серия 2 класа без графити и 1 вагон 80 серия син само с 3 купета и без графити.Начело на ПВ20132 за 3-ти пореден ден беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 която неуморно обслужва този влак 3 дни подред щото няма МЕЗДРЕНСКИ машини-не знам дали оправиха 45 180.7 45 159.1 и 45 199.7 които през март месец седяха гарирани на глух коловоз в Мездра.Знам,че от МЕЗДРЕНСКИТЕ машини 45 193.0 и 45 183.1 съм ги виждал да се движат.Така,малко се отклоних от темата.ПВ20132 замина от гара Червен бряг в 12:24:30 със 2,5 мин закъснение-12:22 по разписание.МБВ460 пристигна на гара Червен бряг в 12:37 със 120 минути закъснение или 2 часа закъснение-10:37 по разписание.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди-българските бяха 2 от 50 серия без графити 2 класа,1 вагон 74 серия 2 класа без графити и 1 спален вагон.От чуждите 2 бяха дълги на CFR като единият беше син,спален,а на другия пишеше VAGON CUSETA и имаше 1 класа,а третият вагон беше спален сиво-син чужд.Начело на МБВ460 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА СУПЕРРЕОСТАТНА красавица 44 137.8 Влакът потегли в 12:39 със 120 минути закъснение или 2 часа-10:39 по разписание.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Днес
:arrow: 8614 с 44 128
:arrow: 8615 с 45 169
:arrow: 1601 с 44 131
:arrow: 10147 с двойна тяга 07 064 и 07 106
:arrow: 8603 с 45 155
:arrow: 1622 с 45 187
:arrow: 1623 с 46 229
:arrow: 46 221
е рекламация /изгоряла платка за зарядното устройство/
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45167 е тръгнала. Това е много добра новина.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

грешката е моя машината е 45 187 станала е грешка при правописа :oops:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация