Страница 14 от 17
Публикувано на: Сря Яну 11, 2012 11:58 pm
от bobara_e_tuk
ето снимка на локомотив 61.011 на гара Стара Загора правена е някъде през месец април
цък
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 12:00 am
от VESO
Точно.До последно машината работеше в Стара Загора.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 12:05 am
от bdz46
amon написа:61 011 е перфектна машинка - има само еди проблем и той е доста интересен. Ха да видим сега кой ще познае от три пъти...

Прогнили степенки, съдрана настилка на пода на кабината, не работи миенето на челните прозорци, негоден Д2 ІІ пулт, неплътен директен КМ І пулт, много капризна защита против буксуване, слаб натиск на пантографа, бавно електропневматично задържане, неугледно общо състояние, неплътна пневматична инсталация, слаб помощен компресор.
VESO написа:Точно.До последно машината работеше в Стара Загора.
В София дойде от Горна оряховица.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 7:03 am
от amon
С трици, маймуни не се ловят - машината не е по различна от останалите!
Без уплътнения прави ли се пневмоинсталация?
С калпави батерии какъв ПК очакваш?
Балатум с триста зора купуват на големия ремонт та на РН ли?
След като в Пд вече дефакто няма лаборатория, кой да ти оправи електрониката!?
И при влизане за РН, каквото има се пише! - След една поредица разправий миналата година, каквото не е писано в поръчката НЕ СЕ ГЛЕДА!!!
След преместването на двете ТП бригади в Сф, вече в Пд, РН има само когато нещата станат много зле...
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 2:23 pm
от 44142
Това което направиха с ТП-тата беше простотията на века. Личи си, че ни ръководят все по некадърни началници. Ситуацията вмомента е такава, че лок като влезне ТП и е необходимо нещо да се подменя служебната кола отива до ПД да го достави и минават часове. Отделно е разход за гориво и тн. Ами ако се наложи на ТП лок да се вдига какво правим? Просто това което направиха е върха на тъпотията. При ТП трябва лок да се зарежда с пясък а в СФ доколкото знам няма обособен пясъчник за електровози. Ако някой се трогне, че лок е за зареждане с пясък преди ТП, същия лок се кара в ПД да се зареди и се връща на СФ. Най необяснимото е, че една не малка част от ръководството( визирам за лок) са бивши машинисти и правят такива не логични действия при положение, че са запознати до болка с проблемите. Същите тези проблеми са ги изпитвали преди на гърба си, като да няма пясък лок в това мокро време, че кантарите на лок се правят фиктивно, уплътненията на вратите са заминали и духат и тн. Преди няколко дни 44096 скъса подвезка и лок остана сл-р в ПО. Смениха подвезката и лок тръгна без да му е правен кантар. Докараха 096 в СФ да се прави кантар и един деломайстор каза, че кантара се прави за 5 мин

По принцип като се прави кантар трябва да са разкачени амортисьорите (въпреки че на повечето маш са изтекли) и тн, но това не се прави. Няма светли дни за родното ЖП.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 2:31 pm
от 44142
Друг пример. Лок чупи пантограф. Вместо да закарат лок в ПД да го сменят и да тръгне максимално бързо, лок остава в СФ за смяна на пантографа. Това става като лок се вкара в дизеловия цех посредством маневра с 52 или 55 (ужким искат минимално използване на дизелите а ги лангъркат за глупости). Повредения пантограф се демонтира и с камион се кара в ПД а от ПД се докарва изправен пантограф. Да се чуди човек къде е икономията. Пантографното, майсторите всичко си беше съсредоточено в ПД. Примерно докато се сменя пантографа в ПД можеше да се напише поръчка и да се отстранят и други проблеми а на СФ нямат условия.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 11:40 pm
от dido73
Да, положението е много неефективно. Всичко казано за реорганизацията е вярно и тази реорганизация вреди на работата. Понеже се спомена електрониката и темата е за 61, лаборатория в Пд има, но е от 3-ма човека и те тепърва започват да се обучават по 61-ва серия, защото до сега не са работили с нея и не може да ги виним. До сега работата в лаборатория Пд е била разпределена равномерно между всички. Сега оставащите трима поемат всичко по електрониката, а ние в депо София се съсредоточаваме предимно в жичкаджийската част по електровози - 44 и 61. Лека полека нещата ще се нормализират.......
...... като си намериме по-добра работа при по-добър работодател.

Публикувано на: Пет Яну 27, 2012 10:35 pm
от dido73
Раздвижване в патешките среди. Тече курс за патичар-машинисти в депо София. Дизелджиите от серия 52 (гарова маневра) ще се преквалифицират на серия 61 (гарова маневра). Серия 52 отиват някъде в пространството и времето, а в депо София триумфално се завръщат от Дца бившите софийски патици + 011.
* В БДЖ всяка партенка е предпоследна!

Публикувано на: Сря Фев 01, 2012 9:46 am
от Naskoni
Едва ли всички дупнишки патки ще идат в София. 61 019 остава за ТП в депо Дупница и ще работи маневра Дца и Гс. Останалите ще са в ПП и е ясно, че ще се водят софийски, но ще работят на ПВ Дупница-Кулата и Генерал Тодоров-Петрич/Кулата - т.е. три машини. Това може да се промени, ако решат някой от влаковете да е с ЕМВ.
Иначе вчера 61 019 е щяла да бъде на ПВ 50135, но нещо е греела, та са я оставили. Дали не са я пратили в Подуяне днес?
Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 6:00 pm
от VESO
Актуална
снимка на 61011-3 днес на центр. гара София.
Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:42 pm
от dido73
Naskoni написа:Едва ли всички дупнишки патки ще идат в София. 61 019 остава за ТП в депо Дупница и ще работи маневра Дца и Гс. Останалите ще са в ПП и е ясно, че ще се водят софийски, но ще работят на ПВ Дупница-Кулата и Генерал Тодоров-Петрич/Кулата - т.е. три машини. Това може да се промени, ако решат някой от влаковете да е с ЕМВ.
Иначе вчера 61 019 е щяла да бъде на ПВ 50135, но нещо е греела, та са я оставили. Дали не са я пратили в Подуяне днес?
Написал съм
dido73 написа:а в депо София триумфално се завръщат от Дца бившите софийски патици + 011.
само бившите софийски + 011. Дупнишките не съм ги споменавал. За 019 дали е в Подуяне трябва да се пита някой подуенец. От форума Дешев работи там. Питайте него.
Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 11:03 pm
от vesko7
VESO написа:Актуална
снимка на 61011-3 днес на центр. гара София.
Някъде до 1998г. 61011 беше маневра в Повеляново, в Синдел разпределителна беше 61012, а 61016 беше в резерв и през уикенда обслужваше "Лонгоз Експрес" - до Синдел по вече несъществуващата линия до Старо Оряхово.
Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 11:13 pm
от dido73
vesko7 написа:Някъде до 1998г. 61011 беше маневра в Повеляново, в Синдел разпределителна беше 61012, а 61016 беше в резерв и през уикенда обслужваше "Лонгоз Експрес" - до Синдел по вече несъществуващата линия до Старо Оряхово.
61-011 си е варненска по тефтер. 61-012 е дупнишка по тефтер, а 61-016 е ГО-нска. Този тефтер обаче вече е халваджийски и не важи.

Зарежи тия патки, дай тефтерите на големите патки. Обещал си! Аз официално обещавам

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 9:21 am
от Naskoni
Добре, Дидо, не съм те разбрал правилно, кажи все пак кои са номерата на бившите софийски и къде са били до сега, че не знам.
Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 11:10 am
от VESO
Зачислени към депо София бяха: 001 , 002 , 004 , 006 и 007.
Към депо Дупница: 003 , 008 , 012 и 019.
Сега тотално се омешаха.001 още ли е разколачена в Горна? Май ще се използа за рез. части.