Страница 14 от 24

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:13 pm
от 44-134
229 утре вечер ще замине като втора на 8637 за Карнобат където ще бъдат разменяни колооси и ще се разглоби единия редуктор заради теч на масло от него

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:14 pm
от rexkos
Мездренци също напоследък са закъсали. Някъде във форума е споменат списъкът на спрените машини. Иначе в София вече имаме с една машина повече - 44 095. Най-после я пуснаха и сега е с нови колооси и редуктори за 130 km/h. Днес беше на Чайката. Пред нея беше 45 157, която ползваше трасе.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:15 pm
от 44142
М машина е взета за някой друг влак, а за този са осигурили 072.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:28 pm
от rexkos
Като говорим за М машини, какво става с 44 140? Движи ли се? От както я пуснаха, все още не съм успял да я видя в Сф. :o

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:30 pm
от 44142
Движи лок.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 9:03 pm
от Nikss
VESO написа:Колко вагона беше композицията на 20132?На 31-ви декември беше двувагонна,а на 2-ри януари,когато се връщах с него от Плевен,съставът включваше 3вагона.
Относно питането на VESO-Днес ПВ20133/20132 беше с 3 вагона-2 червени купейни и 1 син салонен (единият червен беше 47 серия,синия беше 15 или 17 серия,а първия,който беше до локомотива беше със седалки тип 9Х8 в купе)

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 9:13 pm
от rexkos
Nikss, щом синият вагон е бил безкупеен, значи е 17 серия. 15 серия са сини купейни с кръгли прозорци. :wink:

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 9:15 pm
от Nikss
Оо да.Вярно,че така беше.

Публикувано на: Пет Фев 09, 2007 5:41 pm
от rexkos
Днес:
ПВ 10115 с 32 141/142.
ПВ 30113 с 43 506. Първият вагон беше блестящо лъскав, пресен, токущо излязъл от ремонт. Нищо чудно и да е този, който вчера видях в Септември.
УБВ 2607 беше с 44 141. За съжаление инвалидния 18-метров вагон го няма. Не знам къде са го завряли.
МБВ 360 беше с горнооряховската 45 202.
УБВ 8603 с 44 099.
В 16:20 44 078 беше забелязана начело на товарен влак на изхода на Централна гара в посока Пловдив.
ПВ 10212 беше с 44 002. Замина навреме. На Волуяк имаше 2 минути аванс. На Костинброд бе 1 минути преди време. :)

Публикувано на: Пет Фев 09, 2007 5:49 pm
от mitko_pz
Малка поправка
УБВ 8603 с 44 099.0 :wink:

rexkos: Благодаря за поправката! :wink:

Публикувано на: Съб Фев 10, 2007 3:10 pm
от Гост
МБВ383 днес с 14 вагона пристигна с 10 мин вътрешно в Сф :wink:

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 12:41 pm
от rexkos
Днес имаме рекорд. На сп. Лютиброд МБВ 460 беше ТОЧЕН ДО СЕКУНДАТА! Честито! :lol: =D>

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 1:36 pm
от Nikss
Днес БВ 4612 беше с локомотив 44 123.8,които явно скоро беше минал ГПР,а влака беше с 6 вагона-4Б вагона,1 А вагон и един 18 метров син вагон,който беше на опашката на влака.За мое голямо учудване на гара Плевен на машиниста му беше връчен образец и влака пътуваше до гара Червен бряг по неправилен път и в гара Червен бряг беше гариран на 5-ти коловоз като пристигна в 10:31 (пристига по разписание в 10:28,а заминава в 10:30) и замина в 10:33.С 3 минути закъснение пристигна и замина.

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 2:14 pm
от 46 242
Това е супер странно :shock: Виждал съм пътуване по необичаен път от Плевен до Долни Дъбник, но чак до Ч.Бряг...цели 53 км :shock: Също така, в Ч.Бряг никога не приемат влаците на 5 ти коловоз !

Публикувано на: Нед Фев 11, 2007 2:57 pm
от Nikss
Кой ти па каза,че няма па да ги приемат на 5-ти коловоз?ПВ20132 понякога на 5-ти коловоз го приемат.А днес по случайност БВ 4612 влезе на 5-ти коловоз,защото се движеше по неправилен път.Иначе почти винаги когато го меркам влиза на 3-ти коловоз.И разбира се тогава се е движил по правилния си път! :) :wink: