Страница 14 от 94
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 1:49 pm
от Vancho
Само той бе останал... Честито на пътниците. Особено Павликени-Сф и СФ-Плевен.. Дано само да е спрян вагон за ревизия, че не ми се мисли иначе

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 2:14 pm
от VESO
Саше , с кой влак е бил вагонът от Саратов , който по график трябва да се движи на 4611?
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 2:57 pm
от Vancho
Тъй като 1385 е закъснял със 100 минути, в Русе е пристигнал в най-добрият случай в 3.30, а почти съм убеден че част от закъснението е наваксано с престой и съответно то е било и по-голямо... Приемаме че 1385 е пристигнал в 3.30 и е заминал към 4.20. Саратовските вагони от своя страна пристигат в Русе в 4.55, т.е. няма как вагона да се закачи на 1385 и следва да е с Дунава
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 3:06 pm
от rexkos
МБВ 1015 е бил със 120 мин/з на Варна, вероятно и на Русе е бил с толкова. Когато на 02.08.2003 се връщах в България от Ростов пътувах във въпросния вагон от Саратов. На Русе също закъсняхме с около два часа и изпуснахме връзката с Дунава, поради трябваше да напуснем вагони и да се прехвърлим на ПВ 40111, а след това на ГОлямата гара да се прекачим на ЕВ 2502 "Златни пясъци". Същото е било и днес с пътниците от саратовския вагон - от Русе до София са пътували по схемата 40111 - 2610, а вагонът изобщо не е и ходил до София и в момента стои цял ден в Русе. Следователно 4612 сега също е без руски вагон, който ще бъде прикачен на Русе на влак 1014 през нощта, а пътниците от София за Саратов или някоя друга гара по дестинацията ще трябва да пътуват в седящите вагони на 4612 до Русе, където ще трябва да се прекачват в саратовския "сандък".
Пак ще повторя, за да е ясно на всички - при закъснение на МБВ 1015 в порядъка на повече от 100 минути, вагонът от Саратов изобщо не ходи ходи до София, а остава цял ден в Русе, тъй като изпуска връзката с 4611 и заради това се налага пътниците да се прекачват от удобния и уютен спален вагон в някой неугледен и мизерен таралясник.
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 3:35 pm
от Vancho
Хахахахахахаа, уникална простотия

40111 ако е бил пълен, не ми се мисли

Е нема такава идиотия честно

Да пуснат вагона на 4627 барем, ей излагация

Или пък са можели да го закачат за 40111, след това за Златните и пак да си се върне на Дунава. Много идиотско решение е това

Веднъж лятото бях на централна гара следобяд имаше композиция от няколко руски вагона с надпис Москва София...Какво чакаха така и не разбрах. Виждал съм и 383 закачен за Дунава, сега с тия закъснения на 1385 нищо чудно и на това да станем свидетели

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 5:19 pm
от Mario Evstatiev
Днес РССМ "Жисмар" № СМ-021 на ЕНС-София направи Сф-Бов-Сф за изпит на курсисти за придобиване на правоспособност "Машинист на РССМ".
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 6:08 pm
от rexkos
От известно време влакове 70104/70203 и 70101/70106 се обслужват от ЕМВ 32, което означава, че вече всички ПВ по 7-ма линия (с изключение на 70102/70103) вече са с чамуги.
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 6:12 pm
от Mario Evstatiev
20110/20111 също е с ЕМВ. Днес влак 20110, съответно после и 20111 бяха с ЕМВ 32-119/120.
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 6:36 pm
от todor plamenov
20110/20111 мисля,че се обслужват с ЕМВ заради нощните курсове, които правят между Горна Оряховица и Радунци с чифтовете 4687/4680.
Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 6:40 pm
от Nikss
Именно затова, Тошко!

Публикувано на: Вто Юни 21, 2011 7:24 pm
от Vancho
А не може ли електричката дошла в ГО с 40106 /или варианта му който е в момента/ да отиде с 4647 - 4646 /не ми се търсят сегашните им номера/ и след това да си поеме по разписание 40101 вместо да мъчат хората по втора и Балкана със софийската кочина ?
Електричка 1 : 40101/40102/40103/4640
Електричка 2 : 4641/40104/40105/40106
Електричка 3 : 20110/20111/4647/4646
Аз лично съм засичал само 32 125/126, за друга не знам

И пак да питам за какво е нужно да се взима електричка от 20111 при все че едната от прибралите се електрички в ГО вечерта може спокойно да обслужи и двата нощни влака ?
Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 7:08 pm
от RAILWAYSTATION
днес БВ 3661 отново с 3 вагона начело с 44127.9

Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 7:16 pm
от rexkos
Току виж в петък го пуснат с четири.

Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 7:52 pm
от Vancho
Аман бе

Това явно е цената Дунава да е с намален състав

Публикувано на: Сря Юни 22, 2011 8:01 pm
от plastikat
Цената е следната:БДЖ пести пари от подвижен състав ,съответно и от подръжка.Защо да търкалят 20 колооси,като може само 16 примерно,съответно и таксата към НКЖИ ще е по-малка

А пътника,пътника съм го е... За всеки влак си има пътници.И докато от БДЖ разсъждават така,все повече влакове ще заприличат на трамваи с по 1-2 максимум до 3 вагона........