Страница 14 от 50
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 4:45 am
от bobara_e_tuk
ужас, значи вагоните серия 44 ги гризе същата съдба като дезирките
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 5:26 am
от Nikss
Ами нали сме диваци... трябва да покажем, че можем да искаме нови вагони и след това най-варварски да ги унищожаваме и да показваме колко сме велики пред цяла Европа!

Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 7:31 am
от VESO
А за драсканиците да не говорим.Поне половината от exDB-тата са нашарени , а ако видите какво представляват съставите на 8610 , 8615 , 3621 или 3622 , ще ви стане лошо.2/3 от вагоните в тези композиции са покрити с графити , дори има и такива рисунки с явна сексуална насоченост.
От 63-ките рядко може да се види ненадраскан вагон и той ще е такъв , излязъл от ревизия.Неприятно впечатление ми направи и Янтрата в понеделник като всичките вагони без един второкласен бяха надраскани."Аmp"-то пък беше покрито отгоре до долу от едната страна.
Композицията на "Сл.бряг" може би оглавява класацията за "графитеност".Всички 97-ци са толкова надраскани , че всеки нормален пътник би се отвратил преди да влезе във влака.Надраскано е дори бистрото , като най - добре изглеждащите вагони са два - инвалидната 80-ка и първокласната 74-ка.
В последно време наблюдавам и една дузина надраскани ел.DESIRO , дори последните няколко срещи с 30-00-ка или 31-00-ца , не си спомням да е нямало графити.
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 8:04 am
от mutagen
Варненската 44088 вече е доста потъмняла от към боя,ама така е,Варна-София-Варна...

Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 10:17 pm
от Nikss
Няма й нищо на 088... важното е отвътре да е перфектна, пък отвън като не я мият ще потъмней. Я кажи на ръководителя на район Варна да разпореди да й ударят един маркуч да видиш как ще светне.
Що се отнася до графитите, това е напаст Божия, която преди не се беше разраснала толкоз, но с времето придобива все по-застрашителни размери.

Лошото е, че БДЖ не предприема нищо, а само търпи ударите и резултатът е ясен - надраскан подвижен състав, отвратени пътници и отливът им.

Какво повече да говорим - загубена държава, загубен превозвач. Ако беше частник досега всички щяха да са си изработили надрасканото, ама...

44088
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 1:09 pm
от mutagen
Е,малко ще посветне,но самата боя е потъмняла,явно е калпава,от слънцето и движението,заминава бързо...Аз лично бих отишъл да я измия,ама...ония в депото ги мързи да дишат
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 1:53 pm
от belata2
И кога трябва да стане измиването.Локомотива влиза в депо около 8:30 ч след 3637 и излиза 12:00 за 2614,през това време се прави ЕП и при нужда ремонт.А ако е 2613 върху 3636 времето е още по ограничено така че ааайде по леко с квалификацията мързи а.
44088
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 3:23 pm
от mutagen
Ами хвани се и я измии,вместо да приказваш и ти,има си време за всичко,желанието го няма,като за много неща в държавата...от небето ли падаш??Например можеше да бъде измита на 1-ви ноември,когато се скапа влачейки Бв 2613 около гара Лесичери,така и така и е правен ремонт,ама...
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 3:26 pm
от 42 072.9
Почиствал ли си локомотив отвън, че толкова се заяждаш ? Това не е работа на бригадата, която се освобождава или идва за влак.
44088
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 3:34 pm
от mutagen
Нито се заяждам аз,нито съм казал бригадата да мие машината отвън,нали???Има си хора за тая работа,мисля,че знаеш това....Кой мил кой не е,да се препираме машината няма да лъсне;)
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 4:26 pm
от Nikss
Абе не знам за вас, ама аз лично откакто се занимавам със следене на влакове и локомотиви (догодина стават 4 години от началото) не съм виждал да мият електровози докато са в експлоатация. Изкарат ги като нови от ремонт и за 1-2 месеца се оцапат от всякъде... то не е масло от трафа, калодков прах и засъхнали капчици от дъжд по цялата механика, графитен прах по целия покрив и какво ли още не... всичко е оставено да изкара колкото може - това е горчивата истина за съжаление. А за 088 боядисана и лакирана е перфектно, но няма кой да я измие въпреки, че всекидневно я юркат за София и вече е с пробег 150 000 км само за 8 месеца - горе/долу на 2-3 седмици влиза за ТП, което е пределният минимум - пробегът за 24 часа е около 1000 км, но причината да върви мръсна и неизмита е, че някой си намира оправдание... не може всеки ден да е с повреда, а едно ЕП не отнема кой знае колко време, както и миенето.

Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 4:31 pm
от bdz46
Навремето се миеха след всяко ТП.
За последно видях лелките в Подуяне да мият машина от ТП преди около 4 години.
Сега няма и лелки.
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 4:34 pm
от Nikss
След всяко ТП е нормално да се мият. Аз на компютъра имам записана една снимка на която е заснето как именно в Пд лелки мият лок, но не помня кой беше. В момента не съм вкъщи, но като се прибера ще видя кой е и ще кача снимката. : ))
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 4:39 pm
от belata2
И кои са хората дето трябва да мият машините че не се сещам нещо?

Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 5:32 pm
от mitio-tuca
bdz46 написа:Навремето се миеха след всяко ТП.
За последно видях лелките в Подуяне да мият машина от ТП преди около 4 години.
Сега няма и лелки.
с извинение. циганки хаха. миеха и дезирота там преди. идва един тип полива с маркуч мотрисата, а след него минават ромките

малко като на автомивка.