Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Ползата е от Ихтиман до София само по необичаен. Сметни и ще видиш че изсмуква близо 7 минlok43r написа:Разбери че не става за всички влакове това. Отделно никой не може да задължи диспечера влака да върви по п1. И въпреки това минаваш два пъти през отклонение и половината междугарие с 60. Ползата от цялата гимнастика е 2-3 минути.

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
По - добрият вариант е да се отпуснат пари и да се направят ремонти, особено на проблемните Их-Всо път 2, Пбк - Еп път 2 и съответно да се махнат онея 25 м/у Ик и Пд.46 242 написа:Как да е неприложима ! Много ли е трудно в неделя да се измести с 20 мин електричката !lok45111 написа:И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Какви ремонти, те вече решили да не правят ремонти там, защото видите ли през далечната 2018 година там ще има нова линия ... До тогава - "Я камилата, я камиларя". Всеки лв вложен в жп инфраструктура между София и Пловдив е рентабилен и се избива бързо (и по други линии е така) и не виждам какво точно губят, ако си кърпят линията докато дойде голямата реконстрункция - защото я дойде, я не ...

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори