Страница 14 от 19
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 2:30 pm
от n0_aLoNe
Супер, седмакя да не подпира с реостатa отзад.

:D
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 3:42 pm
от Railroader
Наистина е красота.

Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 5:47 pm
от 07
n0_aLoNe написа:Супер, седмакя да не подпира с реостатa отзад.

:D
Май го ползват хем за помощна, хем за маневра - че да не плащат нищо на БДЖ!
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 6:05 pm
от gonzo8611
За помощна го ползват, влака беше 3100 т.
Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 3:08 pm
от driver
нещо е дерайлирало
Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 3:25 pm
от Тената
къде

Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 6:07 pm
от evrokoma
В "Каолин" работи лок серия 346 (като 52 на БДЖ) за съжаления нямах възможност да го снимам
Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 10:02 pm
от VESO
Чавдар е направил
тази снимка близо край гара Сеново.
Така ли изглежда машината , която си видял?
Този представител на серия 364 има номер 838 и работи в кариерата за кварц.
Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 7:49 am
от evrokoma
Не с голямо лого на DB Shenker е отпред и отстрани има логото на превозвача в петък ще пътувам натам и ако имам възможност ще го снимам
Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 4:20 pm
от VESO
Е , снимката е от периода , когато LSD не бяха "глътнати" от DB Schener и затова локомотивите са със старите надпии.Но машината може би е същата.
Публикувано на: Сря Апр 13, 2011 8:21 am
от disell
Преди три дни минахме и локомотива пак си беше със същите надписи.
Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 1:33 am
от VESO
Днес в Бургас засякох две машини на частния оператор , ето ги и тях:
-
86013-0;
-
86019-7.
Направих им още 2 снимки -
отблизо и
далеч.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 11:36 pm
от semafor4o
Някъде преди около месец видях за пръв път в живота си DR V100 в действие.Беше DB 204 XXX,мина през 2-ри коловоз на Централна гара,но нямаше как да излезна да му се порадвам отблизо и да го снимам,защото моя влак тръгваше след 2 минути.Голямото Фау стоеше много хубаво на фона на гаровия перон,които гледах през прозореца на 44-ката и след това се замислих върху следното:
1.Какво мислите за идеята да се купят на старо такива локомотиви,които след модернизация да заместят част от 55-ците и 52-ките в БДЖ на един по-късен етап? V100 имат големи възможности за модернизация ако се съди по тяхната експлоатация в Германия,а немците вече над 45 години използват локомотиви от това семейство (разбира се след модернизации и безупречна поддръжка).Освен това те са универсални:използват ги за маневра,пътнически и товарни влакове,в индустрията.Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г.
http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037
2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?
3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219?

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 7:19 pm
от Petko Ivanov
semafor4o написа:Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г.
http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037
2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?
3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219?

1.Подробна информация за тези проби има в книгата на Димитър Деянов "Локомотивното стопанство на БДЖ 1947-1990". Те са се провели 1965,1966 и 1967 г с локомотиви V100-001, V100-003 и V100-039 основно в участъка София-Владая-Перник. Резултатът от изпитанията е бил, че при продължително натоварване при теглене на влак по участък с голям наклон охладителната система на двигателя прегрява и се е налагало да бъдат изключвани защити, за да не се остави влака в междугарието. В бившата ГДР наклоните са значително по-малки. Затова V100 не са избрани за БДЖ и сме закупили 55.
2. В "DB Schenker" Аурубис-Пирдоп са доволни от маневрата, извършвана с тези локомотиви. Не ми е известно да работят на друго място в България.
3.DB219 бяха заменени с DB232. В България вече не работят, за Румъния нямам информация. Като цяло мнението за тях не е много добро.
Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 8:05 pm
от bdz46
Един V100 работи предавателна маневра Метал - Перник разпр. за влаковете на БЖК.