Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Супер, седмакя да не подпира с реостатa отзад. :D:D
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Наистина е красота. :)
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

n0_aLoNe написа:Супер, седмакя да не подпира с реостатa отзад. :D:D
Май го ползват хем за помощна, хем за маневра - че да не плащат нищо на БДЖ!
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

За помощна го ползват, влака беше 3100 т.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

нещо е дерайлирало
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

къде :?:
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

В "Каолин" работи лок серия 346 (като 52 на БДЖ) за съжаления нямах възможност да го снимам
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чавдар е направил тази снимка близо край гара Сеново.
Така ли изглежда машината , която си видял?

Този представител на серия 364 има номер 838 и работи в кариерата за кварц.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Не с голямо лого на DB Shenker е отпред и отстрани има логото на превозвача в петък ще пътувам натам и ако имам възможност ще го снимам
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е , снимката е от периода , когато LSD не бяха "глътнати" от DB Schener и затова локомотивите са със старите надпии.Но машината може би е същата.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Преди три дни минахме и локомотива пак си беше със същите надписи.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес в Бургас засякох две машини на частния оператор , ето ги и тях:

- 86013-0;
- 86019-7.
Направих им още 2 снимки - отблизо и далеч.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Някъде преди около месец видях за пръв път в живота си DR V100 в действие.Беше DB 204 XXX,мина през 2-ри коловоз на Централна гара,но нямаше как да излезна да му се порадвам отблизо и да го снимам,защото моя влак тръгваше след 2 минути.Голямото Фау стоеше много хубаво на фона на гаровия перон,които гледах през прозореца на 44-ката и след това се замислих върху следното:

1.Какво мислите за идеята да се купят на старо такива локомотиви,които след модернизация да заместят част от 55-ците и 52-ките в БДЖ на един по-късен етап? V100 имат големи възможности за модернизация ако се съди по тяхната експлоатация в Германия,а немците вече над 45 години използват локомотиви от това семейство (разбира се след модернизации и безупречна поддръжка).Освен това те са универсални:използват ги за маневра,пътнически и товарни влакове,в индустрията.Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г. http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037
2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?
3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219? :D
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

semafor4o написа:Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г. http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037

2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?

3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219? :D
1.Подробна информация за тези проби има в книгата на Димитър Деянов "Локомотивното стопанство на БДЖ 1947-1990". Те са се провели 1965,1966 и 1967 г с локомотиви V100-001, V100-003 и V100-039 основно в участъка София-Владая-Перник. Резултатът от изпитанията е бил, че при продължително натоварване при теглене на влак по участък с голям наклон охладителната система на двигателя прегрява и се е налагало да бъдат изключвани защити, за да не се остави влака в междугарието. В бившата ГДР наклоните са значително по-малки. Затова V100 не са избрани за БДЖ и сме закупили 55.
2. В "DB Schenker" Аурубис-Пирдоп са доволни от маневрата, извършвана с тези локомотиви. Не ми е известно да работят на друго място в България.
3.DB219 бяха заменени с DB232. В България вече не работят, за Румъния нямам информация. Като цяло мнението за тях не е много добро.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Един V100 работи предавателна маневра Метал - Перник разпр. за влаковете на БЖК.
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация