

Техник

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Чавдар е направил тази снимка близо край гара Сеново.
Така ли изглежда машината , която си видял?
Този представител на серия 364 има номер 838 и работи в кариерата за кварц.
Така ли изглежда машината , която си видял?
Този представител на серия 364 има номер 838 и работи в кариерата за кварц.


Някъде преди около месец видях за пръв път в живота си DR V100 в действие.Беше DB 204 XXX,мина през 2-ри коловоз на Централна гара,но нямаше как да излезна да му се порадвам отблизо и да го снимам,защото моя влак тръгваше след 2 минути.Голямото Фау стоеше много хубаво на фона на гаровия перон,които гледах през прозореца на 44-ката и след това се замислих върху следното:
1.Какво мислите за идеята да се купят на старо такива локомотиви,които след модернизация да заместят част от 55-ците и 52-ките в БДЖ на един по-късен етап? V100 имат големи възможности за модернизация ако се съди по тяхната експлоатация в Германия,а немците вече над 45 години използват локомотиви от това семейство (разбира се след модернизации и безупречна поддръжка).Освен това те са универсални:използват ги за маневра,пътнически и товарни влакове,в индустрията.Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г. http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037
2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?
3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219?
1.Какво мислите за идеята да се купят на старо такива локомотиви,които след модернизация да заместят част от 55-ците и 52-ките в БДЖ на един по-късен етап? V100 имат големи възможности за модернизация ако се съди по тяхната експлоатация в Германия,а немците вече над 45 години използват локомотиви от това семейство (разбира се след модернизации и безупречна поддръжка).Освен това те са универсални:използват ги за маневра,пътнически и товарни влакове,в индустрията.Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г. http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037
2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?
3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219?

1.Подробна информация за тези проби има в книгата на Димитър Деянов "Локомотивното стопанство на БДЖ 1947-1990". Те са се провели 1965,1966 и 1967 г с локомотиви V100-001, V100-003 и V100-039 основно в участъка София-Владая-Перник. Резултатът от изпитанията е бил, че при продължително натоварване при теглене на влак по участък с голям наклон охладителната система на двигателя прегрява и се е налагало да бъдат изключвани защити, за да не се остави влака в междугарието. В бившата ГДР наклоните са значително по-малки. Затова V100 не са избрани за БДЖ и сме закупили 55.semafor4o написа:Дори е имало такъв локомотив на проби в България през далечната 1968г. http://www.v100-online.de/index.php?nav=1403037
2.Някой знае ли нещо повече за тези проби?
3.Ако може някой да сподели общи впечатления от работата на локомотивите...
4.А какво ще кажете и за няколко DB 219?
2. В "DB Schenker" Аурубис-Пирдоп са доволни от маневрата, извършвана с тези локомотиви. Не ми е известно да работят на друго място в България.
3.DB219 бяха заменени с DB232. В България вече не работят, за Румъния нямам информация. Като цяло мнението за тях не е много добро.
Информация
Модератори