Страница 14 от 17
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:46 pm
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:Снимките са хубави ! А знае ли се горе-долу колко време ще се оперира и по кои линии ?
Локомотива утра заран тръгва за Карнобат през По и Кв, в Карнобат ще нощува и на следващия ден за Горна Оряховица. От там за Русе и към вкъщи. Пътуването е демонстрационно и главно с цел опознаване на типа локомотиви от персонала, който ще работи на тях.
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 9:05 pm
от Nikss
Какъв е сладур само... да се бяха сетили поне да го измият!

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 9:22 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Какъв е сладур само... да се бяха сетили поне да го измият!

Може и да е бил измит, но пътя, който е минал за да ни дойде на гости е дълъг! Като цяло обаче, посещението му ме зарадва много.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 1:16 pm
от Naskoni
42 072.9 написа:Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.
Точно от това се опасявам още от както излезе новината за лиценза на RCA. Може доста да намалее работата за БДЖ и да има нови съкращения в депата.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 1:29 pm
от muri83
Naskoni написа:42 072.9 написа:Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.
Точно от това се опасявам още от както излезе новината за лиценза на RCA. Може доста да намалее работата за БДЖ и да има нови съкращения в депата.
и аз съм на същото мнение

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 1:50 pm
от NiGhtPiSH
Но влаците ще се карат от наши машинисти най-вероятно.
Започвам все повече да се привързвам към идеята за цялостна приватизация на товарните превози. Частника ще има интерес да има повече работа и хората ще си получават нужните заплати. Така, че работа ще има.
Нека някой да каже какви са условията на работа в БЖК, защото аз лично не съм запознат. Но със сигурност е по-добре и във финансово отношение.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 2:22 pm
от Labros
Но влаците ще се карат от наши машинисти най-вероятно.
Наши машинисти ще ги отвозват.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 2:50 pm
от Naskoni
Сега имат шанс машинистите с документ за ES64U2, но пък те май са обвързани с договор с БДЖ. Но пък колко му е от RCA да спретнат един курс, пък и за ER-20 може би ще има такъв.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 4:23 pm
от bdz_bg
Определено се радвам,че има раздвижване в товарния сектор.За жалост БДЖ не върви на добре.Ще си остане само с пътническите превози.Може да съм го споменавал, но за мен БДЖ трябва да се съсипе напълно и да почне да се изгражда на ново.Тази компания има сбъркано управление.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 7:16 pm
от VESO
Снимки на дошлия днес в Пловдив ел. локомотив на SIEMENS с номер 1116 023-1.
При влизане в Плодив:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
машинистът и машината;
откъм коловозите;
откъм перона;
талигата и логото;
в компанията на Чайката;
пантографа;
Фотографии отвътре:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3;
-
снимка 4;
One to Another.
И за финал нещо , което почти никога не пропускам -
снимка за спомен с машината.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 7:31 pm
от Mario Evstatiev
Чудни снимки сте направили на "ТАУРИ". Аз трябваше да го придружавам до По, но оспиване възпрепядства осъществяването на тази идея.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 7:45 pm
от Labros
Гледам, че е отбелязана линийка до 120 км/ч. Та мисълта ми е- и той ли като изолиран локомотив у нас ще се движи с V макс. 80 или...?
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 7:49 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Гледам, че е отбелязана линийка до 120 км/ч. Та мисълта ми е- и той ли като изолиран локомотив у нас ще се движи с V макс. 80 или...?
Не е линийка а указател за зададена скорост. Карат с АУДС, поради което са задали Vмакс. Аз лично не ползвах и не харесвам АУДС поради ред причини - мудност на локомотива, от време на време дава и ядове. За това, ключето до телефон слушалката на долната средна колона на пулта в положение "0" и си осигуряавам спокойно и приятно дежурство.
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 10:28 pm
от БЪРЗАМ БАВНО
Разбрах, че до шест месеца ще пристигнат 20 локомотива профила е заснет и съответните спирачни проби са направени!
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 12:15 pm
от NiGhtPiSH
20 локомотива ще са според мен малко множко, но 10 (5 тауруса и 5 херкулеса) ще има. Все пак тука има много работа около наше село и липсата на 20 машини ще се усети.
