Страница 14 от 32

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 6:35 pm
от minitek
Да, старозагорска е. Сравнително добра машина е, ама на 9-та линия бая хлопаше последния път. Тя е дошла вероятно от 8637.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:19 pm
от Vancho
stani_46001 написа:Днес пътувах до Каспичан с БВ 9620, който беше с локомотив 44094. За да избегна EX-db-то влязох в първия вагон, някакъв 50-та серия, но беше сравнително студен. Тази машина старозагорска ли е, защото имаше такъв надпис на нея?
Днес видях обратният влак и ми стана много странно като установих, че двата EX DB вагона са ужасно празни. Явно вече и по ширини, за които доскоро бяха непознати са ги намразили :lol: 47 цата беше пълна почти докрай. А за 50 ката ясно защо е била празна, защото е студена. Явно само аз останах привърженик на EX db тата :wink:

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:26 pm
от VESO
И машината , и вагоните от 8637 вече отиват на 9620 / 9623 , след което се прибират с 8636.Преди нощният се "съчетаваше" с 30152 / 30155 , но от новия график карнобатският е вече с мотриса.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:37 pm
от Vancho
Да, интересна врътка се получава, само дето от това страдат пътниците по нощните влакове. Аз лично все още нямам нищо против тези вагони, но наистина за 8636/8637 не са подходящи. Една от композициите на БВ 4640/4641 е с цели три ex db. А както знаем на практика композиците 8636/8637 9620/9623 и 4640/4641 се с пловдивски вагони и се въртят. Миналата седмица пробвах ex db от 4640 и то беше с много висока населеност, но пък беше със сменена тапицерия и имаше калъфки :) Типичен представител на депо Пловдив. Но днес като видях 9623 се уплаших колко малко хора предпочитат безкупейния дори за такова кратко разстояние

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 10:00 pm
от Railroader
Аз харесвам почти еднакво, както безкупейните, така и тези с купета вагони. Еднакво приятно ми е да пътувам и в двата вида. :)

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 1:51 pm
от pavel
Вчера, 02.01, се прибирах от Ямбол с 8612. И съвсем основателно имаше коментари "колко по-хубаво, по-бързо и по-удобно било с автобуса". И съвсем скоро ще тегля във форума една хубава дълга на Боже Докарай ни Живи, без да имат право администраторите и модераторите да я трият, защото после ще поставя на обсъждане и оспорване техните решения.

Та първо трябваше да обяснявам на касиерката на гарата условията за превоз на пътници, понеже ми излезе с номера, че трябвало да доплащам за календарен влак, понеже билетите за отиване и връщане били "черни", не "червени". Тая много знае какво мастило е имало в принтерите в София. Та трябваше да и обясня, че при пътуване с билет отиване и връщане, пътникът доплаща за календарен влак (ако влакът наистина е календарен) само за пътуването на отиване при условие, че на връщане не променя условията за превоз. Тоест, ако исках на връщане да пътувам с първа класа или с БВЗР, тогава се доплаща и за календарен влак., но иначе не. Както и да е, в крайна сметка ми завери билетите.

После първо съобщиха, че влакът се движи с 25 минути закъснение. След като 25-те минути минаха, казаха, че закъснението е неопределено. Чакахме, чакахме, после отидох при дежурния да попитам какъв е проблемът. "Каката" се държа ужасно, да не сме я притеснявали, не било нейна работа да обяснява. Добре, че друг колега каза, че локомотивът се бил повредил и на Зимница в момента прикачвали друг, като до 2 без 15 влакът най-вероятно щял да дойде. Така от Ямбол тръгнахме с 65 минути вътре. Не видях коя точно е далата фира машина, но беше доста лъскава, скоро излязла от ремонт.........................

На Пловдив влакът се мота поне 15 минути бадева и закъснението стана 70 минути.

Трета простотия - дежурният на Подуене даде готово, локомотивната бригада дремеше и влакът тръгна докато все още слизаха пътници с доста сериозен багаж. Защо задконтролерните устройства не погледнаха назад? Добре, че не стана бела - някой веднага дръпна внезапната спирачка и влакът закова.

Четвърто - как може, докато от 8612, който беше на втори коловоз, слизат тълпи, да пускат електричка да минава през първи, докато пътниците пресичат?

Дотука колко калпазани са за директно УВО?

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 2:20 pm
от kgeorgiev
И врътките на 382/383 с 90101/90106 вагоните от София отиват до Каспичан и след това се връщат обратно. Така предполагам аз.

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 2:38 pm
от plastikat
На 23-ти пътувах с 8614-100%населеност ,след това пътувах на 28-ми с ПВ10112-отново доста пълен,след него от септември хванах 16105,който се пукаше по шевовете до Велинград.На следващия ден си хванах 16103 до Банско,влакът беше отново пълен на 100 %.Прибрах се обратно до Велинград с 16108,той беше около 80-90% пълен ,но като цяло ме изненада,че има толкова много хора в него.Навръщане на 02.01 се прибрах с 16220,бяха само 2 вагона,но претъпкани с хора.На Септември си хванах 8611,като имах сериозни притеснения ,че няма да има места,но когато се качих разбрах ,че съм грешал.До Бургас във вагона бяхме само 12 човека,5 от които се качихме от Септември.И така завърши моето коледно-новогодишно пътуване,скоро време ще кача и снимки.Благодаря за вниманието :lol:

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 3:10 pm
от svd90
pavel написа:Вчера, 02.01, се прибирах от Ямбол с 8612. И съвсем основателно имаше коментари "колко по-хубаво, по-бързо и по-удобно било с автобуса". И съвсем скоро ще тегля във форума една хубава дълга на Боже Докарай ни Живи, без да имат право администраторите и модераторите да я трият, защото после ще поставя на обсъждане и оспорване техните решения.

Та първо трябваше да обяснявам на касиерката на гарата условията за превоз на пътници, понеже ми излезе с номера, че трябвало да доплащам за календарен влак, понеже билетите за отиване и връщане били "черни", не "червени". Тая много знае какво мастило е имало в принтерите в София. Та трябваше да и обясня, че при пътуване с билет отиване и връщане, пътникът доплаща за календарен влак (ако влакът наистина е календарен) само за пътуването на отиване при условие, че на връщане не променя условията за превоз. Тоест, ако исках на връщане да пътувам с първа класа или с БВЗР, тогава се доплаща и за календарен влак., но иначе не. Както и да е, в крайна сметка ми завери билетите.

После първо съобщиха, че влакът се движи с 25 минути закъснение. След като 25-те минути минаха, казаха, че закъснението е неопределено. Чакахме, чакахме, после отидох при дежурния да попитам какъв е проблемът. "Каката" се държа ужасно, да не сме я притеснявали, не било нейна работа да обяснява. Добре, че друг колега каза, че локомотивът се бил повредил и на Зимница в момента прикачвали друг, като до 2 без 15 влакът най-вероятно щял да дойде. Така от Ямбол тръгнахме с 65 минути вътре. Не видях коя точно е далата фира машина, но беше доста лъскава, скоро излязла от ремонт.........................

На Пловдив влакът се мота поне 15 минути бадева и закъснението стана 70 минути.

Трета простотия - дежурният на Подуене даде готово, локомотивната бригада дремеше и влакът тръгна докато все още слизаха пътници с доста сериозен багаж. Защо задконтролерните устройства не погледнаха назад? Добре, че не стана бела - някой веднага дръпна внезапната спирачка и влакът закова.

Четвърто - как може, докато от 8612, който беше на втори коловоз, слизат тълпи, да пускат електричка да минава през първи, докато пътниците пресичат?

Дотука колко калпазани са за директно УВО?
Като редовно пътуващ от Ямбол потвърждавам,че касиерките и всички останали работещи на гарата са просто отвратителни,. Никаква организация , напълно некомпетентни и злобни.
Трябва някой да ги постресне ,за да почнат да си вършат работата като хората

123

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 3:27 pm
от driver
на подуяне рък движение не дава готово лок бригада ако е дремела няма как да види че началник влака дава готово

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 8:08 pm
от EuroSprinter
pavel Коментара ти за Подуене е напълно лаишки всичко друго го приемам понеже ежедневно се сблъсквам с малоумни служители на 2те компании но за толкова пари толкова!

Публикувано на: Вто Яну 04, 2011 11:39 am
от pavel
Може и лаишки да е, но всичко стана пред очите ми - бях на перона, току-що слязъл от влака. При никакво положение влакът не може да тръгва докато хората все още слизат. Въпросът е кой не е гледал внимателно и е пуснал влака. Както и да се допуска пресичане на коловоз, докато на него се установява влак. Няма такива работи за толкова пари толкова. И в чужбина може да пътуваш за толкова пари, че и за по-малко, но ако си вземеш билета 2-3 месеца предварително.

Публикувано на: Вто Яну 04, 2011 3:46 pm
от n0_aLoNe
На Подуяне няма дежурен второ лице. Влаковете тръгват по изходен сигнал и по дадено готово от началник влака.

Публикувано на: Вто Яну 04, 2011 8:35 pm
от bdz46
pavel написа:...
Подаде ли писмено оплакване?

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 10:40 am
от pavel
До кого да подам? До арменския поп? Изходният синал сам по себе си не дава право да потегляш, тъй като това не е гаранция, че вратите са свободни и няма качващи се/слизащи хора.