Днес видях обратният влак и ми стана много странно като установих, че двата EX DB вагона са ужасно празни. Явно вече и по ширини, за които доскоро бяха непознати са ги намразилиstani_46001 написа:Днес пътувах до Каспичан с БВ 9620, който беше с локомотив 44094. За да избегна EX-db-то влязох в първия вагон, някакъв 50-та серия, но беше сравнително студен. Тази машина старозагорска ли е, защото имаше такъв надпис на нея?


Да, интересна врътка се получава, само дето от това страдат пътниците по нощните влакове. Аз лично все още нямам нищо против тези вагони, но наистина за 8636/8637 не са подходящи. Една от композициите на БВ 4640/4641 е с цели три ex db. А както знаем на практика композиците 8636/8637 9620/9623 и 4640/4641 се с пловдивски вагони и се въртят. Миналата седмица пробвах ex db от 4640 и то беше с много висока населеност, но пък беше със сменена тапицерия и имаше калъфки
Типичен представител на депо Пловдив. Но днес като видях 9623 се уплаших колко малко хора предпочитат безкупейния дори за такова кратко разстояние


Вчера, 02.01, се прибирах от Ямбол с 8612. И съвсем основателно имаше коментари "колко по-хубаво, по-бързо и по-удобно било с автобуса". И съвсем скоро ще тегля във форума една хубава дълга на Боже Докарай ни Живи, без да имат право администраторите и модераторите да я трият, защото после ще поставя на обсъждане и оспорване техните решения.
Та първо трябваше да обяснявам на касиерката на гарата условията за превоз на пътници, понеже ми излезе с номера, че трябвало да доплащам за календарен влак, понеже билетите за отиване и връщане били "черни", не "червени". Тая много знае какво мастило е имало в принтерите в София. Та трябваше да и обясня, че при пътуване с билет отиване и връщане, пътникът доплаща за календарен влак (ако влакът наистина е календарен) само за пътуването на отиване при условие, че на връщане не променя условията за превоз. Тоест, ако исках на връщане да пътувам с първа класа или с БВЗР, тогава се доплаща и за календарен влак., но иначе не. Както и да е, в крайна сметка ми завери билетите.
После първо съобщиха, че влакът се движи с 25 минути закъснение. След като 25-те минути минаха, казаха, че закъснението е неопределено. Чакахме, чакахме, после отидох при дежурния да попитам какъв е проблемът. "Каката" се държа ужасно, да не сме я притеснявали, не било нейна работа да обяснява. Добре, че друг колега каза, че локомотивът се бил повредил и на Зимница в момента прикачвали друг, като до 2 без 15 влакът най-вероятно щял да дойде. Така от Ямбол тръгнахме с 65 минути вътре. Не видях коя точно е далата фира машина, но беше доста лъскава, скоро излязла от ремонт.........................
На Пловдив влакът се мота поне 15 минути бадева и закъснението стана 70 минути.
Трета простотия - дежурният на Подуене даде готово, локомотивната бригада дремеше и влакът тръгна докато все още слизаха пътници с доста сериозен багаж. Защо задконтролерните устройства не погледнаха назад? Добре, че не стана бела - някой веднага дръпна внезапната спирачка и влакът закова.
Четвърто - как може, докато от 8612, който беше на втори коловоз, слизат тълпи, да пускат електричка да минава през първи, докато пътниците пресичат?
Дотука колко калпазани са за директно УВО?
Та първо трябваше да обяснявам на касиерката на гарата условията за превоз на пътници, понеже ми излезе с номера, че трябвало да доплащам за календарен влак, понеже билетите за отиване и връщане били "черни", не "червени". Тая много знае какво мастило е имало в принтерите в София. Та трябваше да и обясня, че при пътуване с билет отиване и връщане, пътникът доплаща за календарен влак (ако влакът наистина е календарен) само за пътуването на отиване при условие, че на връщане не променя условията за превоз. Тоест, ако исках на връщане да пътувам с първа класа или с БВЗР, тогава се доплаща и за календарен влак., но иначе не. Както и да е, в крайна сметка ми завери билетите.
После първо съобщиха, че влакът се движи с 25 минути закъснение. След като 25-те минути минаха, казаха, че закъснението е неопределено. Чакахме, чакахме, после отидох при дежурния да попитам какъв е проблемът. "Каката" се държа ужасно, да не сме я притеснявали, не било нейна работа да обяснява. Добре, че друг колега каза, че локомотивът се бил повредил и на Зимница в момента прикачвали друг, като до 2 без 15 влакът най-вероятно щял да дойде. Така от Ямбол тръгнахме с 65 минути вътре. Не видях коя точно е далата фира машина, но беше доста лъскава, скоро излязла от ремонт.........................
На Пловдив влакът се мота поне 15 минути бадева и закъснението стана 70 минути.
Трета простотия - дежурният на Подуене даде готово, локомотивната бригада дремеше и влакът тръгна докато все още слизаха пътници с доста сериозен багаж. Защо задконтролерните устройства не погледнаха назад? Добре, че не стана бела - някой веднага дръпна внезапната спирачка и влакът закова.
Четвърто - как може, докато от 8612, който беше на втори коловоз, слизат тълпи, да пускат електричка да минава през първи, докато пътниците пресичат?
Дотука колко калпазани са за директно УВО?
И врътките на 382/383 с 90101/90106 вагоните от София отиват до Каспичан и след това се връщат обратно. Така предполагам аз.
На 23-ти пътувах с 8614-100%населеност ,след това пътувах на 28-ми с ПВ10112-отново доста пълен,след него от септември хванах 16105,който се пукаше по шевовете до Велинград.На следващия ден си хванах 16103 до Банско,влакът беше отново пълен на 100 %.Прибрах се обратно до Велинград с 16108,той беше около 80-90% пълен ,но като цяло ме изненада,че има толкова много хора в него.Навръщане на 02.01 се прибрах с 16220,бяха само 2 вагона,но претъпкани с хора.На Септември си хванах 8611,като имах сериозни притеснения ,че няма да има места,но когато се качих разбрах ,че съм грешал.До Бургас във вагона бяхме само 12 човека,5 от които се качихме от Септември.И така завърши моето коледно-новогодишно пътуване,скоро време ще кача и снимки.Благодаря за вниманието 

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Като редовно пътуващ от Ямбол потвърждавам,че касиерките и всички останали работещи на гарата са просто отвратителни,. Никаква организация , напълно некомпетентни и злобни.pavel написа:Вчера, 02.01, се прибирах от Ямбол с 8612. И съвсем основателно имаше коментари "колко по-хубаво, по-бързо и по-удобно било с автобуса". И съвсем скоро ще тегля във форума една хубава дълга на Боже Докарай ни Живи, без да имат право администраторите и модераторите да я трият, защото после ще поставя на обсъждане и оспорване техните решения.
Та първо трябваше да обяснявам на касиерката на гарата условията за превоз на пътници, понеже ми излезе с номера, че трябвало да доплащам за календарен влак, понеже билетите за отиване и връщане били "черни", не "червени". Тая много знае какво мастило е имало в принтерите в София. Та трябваше да и обясня, че при пътуване с билет отиване и връщане, пътникът доплаща за календарен влак (ако влакът наистина е календарен) само за пътуването на отиване при условие, че на връщане не променя условията за превоз. Тоест, ако исках на връщане да пътувам с първа класа или с БВЗР, тогава се доплаща и за календарен влак., но иначе не. Както и да е, в крайна сметка ми завери билетите.
После първо съобщиха, че влакът се движи с 25 минути закъснение. След като 25-те минути минаха, казаха, че закъснението е неопределено. Чакахме, чакахме, после отидох при дежурния да попитам какъв е проблемът. "Каката" се държа ужасно, да не сме я притеснявали, не било нейна работа да обяснява. Добре, че друг колега каза, че локомотивът се бил повредил и на Зимница в момента прикачвали друг, като до 2 без 15 влакът най-вероятно щял да дойде. Така от Ямбол тръгнахме с 65 минути вътре. Не видях коя точно е далата фира машина, но беше доста лъскава, скоро излязла от ремонт.........................
На Пловдив влакът се мота поне 15 минути бадева и закъснението стана 70 минути.
Трета простотия - дежурният на Подуене даде готово, локомотивната бригада дремеше и влакът тръгна докато все още слизаха пътници с доста сериозен багаж. Защо задконтролерните устройства не погледнаха назад? Добре, че не стана бела - някой веднага дръпна внезапната спирачка и влакът закова.
Четвърто - как може, докато от 8612, който беше на втори коловоз, слизат тълпи, да пускат електричка да минава през първи, докато пътниците пресичат?
Дотука колко калпазани са за директно УВО?
Трябва някой да ги постресне ,за да почнат да си вършат работата като хората

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
на подуяне рък движение не дава готово лок бригада ако е дремела няма как да види че началник влака дава готово

Може и лаишки да е, но всичко стана пред очите ми - бях на перона, току-що слязъл от влака. При никакво положение влакът не може да тръгва докато хората все още слизат. Въпросът е кой не е гледал внимателно и е пуснал влака. Както и да се допуска пресичане на коловоз, докато на него се установява влак. Няма такива работи за толкова пари толкова. И в чужбина може да пътуваш за толкова пари, че и за по-малко, но ако си вземеш билета 2-3 месеца предварително.

Техник

Информация
Модератори