Страница 14 от 59

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 3:06 pm
от Иван Иванов
За разлика от много други депа в депо Русе има кадърни специалисти, които могат да излязат от всякаква ситуация свързана с ремонта. В Русе няма русенски машини донори, не смятам 44-110 тя е в Русе за да е по малка опашката от чакащи в ГО.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278677&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278676&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278675&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278674&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278673&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278672&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278678&cat=7182

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 3:42 pm
от Mario Evstatiev
Отново прекрасни снимки от Иван Иванов 8) Аз ли греша или има снимки от предишен ремонт на 44 103 в пуснатите от теб?

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 5:07 pm
от Иван Иванов
Всички са от 2004г. И още няколко снимки.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278683&cat=7182
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278682&cat=7182
Критика само за контролера.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 5:13 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Всички са от 2004г.
Личи си. След последния ремонт, сивото е леко по - тъмно :wink:

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 5:21 pm
от Иван Иванов
На предната страница качих още 2 снимки. Русе до 2005 използуваше Феролит за покрива.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 8:37 pm
от Labros
Днес локомотив 44 118 обслужи влак 8612. Същата даде проблем при работа на втора група вентилатори и скъса маркуч за пясък на противобоксувачната система.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 8:40 pm
от rexkos
Labros написа:Днес локомотив 44 178 обслужи влак 8612. Същата даде проблем при работа на втора група вентилатори и скъса маркуч за пясък на противобоксувачната система.
Такъв локомотив няма. По-скоро е бил 45 178. :)

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 8:47 pm
от Labros
В бързането съм допуснал грешка. Машината е 44 118.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 11:59 pm
от borislaviv
Днес локомотив 44-107 влезе за СР. 44-109 е ГПР.

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:44 pm
от Nikss
107 не влезе ли преди месец и половина за СР? :shock: 109 вече от месец мисля е спряна.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:01 am
от borislaviv
Да 107 е спряна преди месец,но чак вчера влезе за ремонт.А 44-109 беше в Левски за ремонт на механиката и докарана при нас за довършителна работа.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:03 am
от Nikss
Значи като няма място в халето чакат отвън?

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:12 am
от borislaviv
Ами да. Този месец излязоха 44-138, 44-126,44-109 също ще излезе, 32-37/38 също. Това малко ли е? А в цеха мястото е ограничено.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:13 am
от Nikss
Не казвам, че е малко. А какво става с машините за сериозни ремонти? 121, 203? Капацитетът все пак е 5 ЕЛ, 1 ЕМВ. :roll:

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:19 am
от borislaviv
Засега за ремонт са 44-121 и 44-107, но те ще бъдат догодина.А пък този капацитет не предполага,че трябва да има и място за всекидневните ТП-2 броя и ТП ЕМВ, както и място за авариен ремонт.