Страница 14 от 25

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:59 pm
от svd90
VESO написа:Новите 63-ки след Нова година ще можем да ги видим по влакове. Тези дни им правят пробите.
Май май Чайката щяла да намаже с тях :? Поне така спомена един кондуктор..колко е достоверно ще разберем.

Между другото някой може ли да ми обясни защо смениха номерата на влаковете - каква е разликата дали ще е 8601 или 8613 примерно :D Хубаво понижават ги в БВ ама и номерата да променят :D

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:06 pm
от VESO
За Чайката съм сигурен , че няма да намаже , но нищо не се знае.През декември месец ще имаме повече информация. :D
От новия график 8601 няма да има.Нека изчакаме отговорът , който Наско трябва да получи заради цените и ще видим.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:10 pm
от svd90
Аз мисля ,че би могла да намаже предвид това, че доста са и съкратили времепътуването . Все пак се надявам да греша :D ,нали не пътувам с нея :D :D

Пък и като гледам Чайката и с бистро се уредила според новия ГДВ

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:17 pm
от VESO
Да. И доколкото ми казаха , щяло да е "ARkimbz"-то от Златните , а на негово място в композицията на отиващия си вече "Ускорен" влак щяло да е "ARmz".
Но пак ще се провери - Nikss от Червен бряг на място може да види какъв тип бистро има след влизане в сила на новия график.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:19 pm
от svd90
За Дианата нещо не се ли чува ? Преди доколкото си спомням май имаше бюфет :oops:
На Сл. бряг бистрото какво беше?

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:22 pm
от VESO
На "Сл.Бряг" е "ARkimbz" , другият тип още не се движат , но след Нова година ще има размествания.
Дианата е един от влаковете по южната дестинация , за които се споменава , че ще намажат от новите 63-ки , но за бистро едва ли ще я огрее.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:26 pm
от svd90
За Дианата ,когато пътува Ямбол-София населеността е доста висока и едно бистро хич няма да е безполезно , но както решат.
А тези ARmz колко са?

Предполагам сега като Чайката спре да минава през Пловдив половин час по рано населеността на Дианата ще се увеличи и в обратна посока

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:35 pm
от 42 072.9
Може би нашите ескпреси не покриват нормативите, които са приети от ЕС или железничарския съюз - затова номерацията им няма да отговаря на досегашната приета за ЕВ (УБВ).

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 9:24 pm
от VESO
svd90 написа:За Дианата ,когато пътува Ямбол-София населеността е доста висока и едно бистро хич няма да е безполезно , но както решат.
А тези ARmz колко са?
Общо 3 броя , две от тях се водят серия 91 , третото е 97-ца и надписите на него са "ARkimbz" , но е повече от очевидно , че има грешка , тъй като не съответства на бистрата от този тип.Най - малкото - тоалетната на "ARmz" е обикновена , не е вакуумна и е доста тясна - прилича на тези в exDB вагоните.
42 072.9 написа:Може би нашите ескпреси не покриват нормативите, които са приети от ЕС или железничарския съюз - затова номерацията им няма да отговаря на досегашната приета за ЕВ (УБВ).
На 5-ти септември т.г. във Виена се е провела ежегодната среща на UIC , на която е приет т. нар. "Пакт 206-R".Една от точките в пакта касае точно това , което предстои да се случи у нас , а именно - влаковете , движещи се като Inter City да запазят или получават тази категория само и единствено при покриване на едно изискване - средна скорост на движение - 100 км/ч на територията на страната.Понеже България също има представители там , те не са могли нищо да направят , освен да подпишат и ратифицират пакта.
Да напомня - това е второто сваляне на категорията на бившите експреси у нас - първото стана с приемането на Стокхолмската конвенция преди години , когато в Европа останаха само два експреса - TGV и ICE.Останалите влакове бяха разпределени на 2 категории - тези , които се движат през териториите на няколко държави (бившите международни експресни влакове) получиха категория EC (Euro City) , а бившите експресни влакове , движещи се във вътрешно съобщение през територията на съответната държава - членка - IC (Inter City).Сега , от новата 2010 г. за да е един влак Inter City трябва да покрива норматив , който му определя средна скорост от 100 км/ч.Френските делегати са предложили за обсъждане и второ изискване към IC - една осреднена степен на комфорт на пътуване във влака , но то е било отхвърлено от останалите присъстващи и е останало само изискването за скорост.
Оттук вече сами се досещате , че нито един от нашите УБВ-та не покрива тези нормативи и затова те са приравнени на обикновените бързи влакове.

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 3:46 pm
от SoAlien
Интересно. Това означава, че след 2-3 год в един участък София-Пловдив, където средната е 80 км/ч (ако не се лъжа) може да се "излъже" системата и да се пусне влак Свиленград-София, който ще има средна скорост над 100 км/ч ? В смисъл става ли така ? Щото, ако има изискване никъде по трасето скоростта да не пада под 100 км/ч - тогава става доста сложно...

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 6:51 pm
от VESO
Значи за съответния влак се взема разстоянието от начална до крайна гара и се прави една графика на скоростта в най - ниска и най - висока точка.Определя се една осреднена стойност , която отговаря на средната скорост на влака от начална до крайна гара.И за да е един влак IC , изискването е тази средна скорост да е 100 км/ч.

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 8:40 pm
от 44-134
Средната скорост излиза от съотношението път/време никой не взима максималната и минималната скорост за пътя който се минава.

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 12:18 am
от SoAlien
Значи моята теория работи. За да има експрес между София и Пловдив (ако приемем, че там няма да се строи нова линия в близките 2-3 години) - трябва той да тръгва от Свиленград или Димитровград, за да може средната да е над 100 км/ч.

Или когато направят София-Радомир за 160 - тогава може да има експрес до Благоевград или Сандански дори ...

А когато направят София-Ботевград - до Горна Оряховица..

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 12:45 am
от lok43r
Не е ли още по-просто да се възстановят проектните скорости по 1, 2 и 8 линии и пак да имаме експреси :?: :!: :idea:

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 6:38 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Не е ли още по-просто да се възстановят проектните скорости по 1, 2 и 8 линии и пак да имаме експреси :?: :!: :idea:
Не пропускай 3-та от славните и години, когато "Чайка"-та е пристигала в Бс за 4 ч 40 мин.